Ik dacht ok, ik reageer altijd normaal, tenzij anders, dus dat zal wel bij ieder topic zijn. Maar dat is dus alleen, voor zover ik weet, bij dit topic.quote:Voordat je reageert
Doe normaal, kutten doe je maar lekker elders.
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en policy.
hoezo ga je janken in KB dan?quote:
KLB Ontmoeting #2 en dan op het knopje 'reageer' drukken zodat je op de reactie pagina terecht komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:17 schreef BasEnAad het volgende:
Wanneer krijg je die reactie, ik krijg m niet?
Mod wil is wet dusquote:
TS drukt op de knop reagerenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
KLB Ontmoeting #2 en dan op het knopje 'reageer' drukken zodat je op de reactie pagina terecht komt.
ja iets heeft mijn snelreageervakje weggehaald, maar dat is dan weer een andere klacht.quote:
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja iets heeft mijn snelreageervakje weggehaald, maar dat is dan weer een andere klacht.
de quickreply onder een topic laten zienquote:
Dat hadden de meesten al begrepenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
In dit topic mag je wel kutten, want hier staat die instructie niet.
vaagz :Squote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
de quickreply onder een topic laten zien
» hiermee kun je sneller reageren.
Staat op 'ja'
geen vakje desalniettemin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |