Nee hoor echt niet, doen wanneer je de kans hebt!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je zegt het alsof ik me ervoor zou moeten schamen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nee hoor echt niet, doen wanneer je de kans hebt!
The best things in life.....
Van mij mag je ook 15 doen. Doe je best.quote:
Ik kijk er wel naar, maar t geeft me geen goed gevoel er iets mee te doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Van mij mag je ook 15 doen. Doe je best.
Ik weet zeker dat het je wel degelijk een goed gevoel geeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:27 schreef F2tB het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar, maar t geeft me geen goed gevoel er iets mee te doen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Otis2.0, taking KLB to a higher level !
[ afbeelding ]
Nee, de post was bedoeld om je geniale OP te erenquote:
Als je ermee bezig bent wel, maar erna nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het je wel degelijk een goed gevoel geeft.
Thanks thanksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, de post was bedoeld om je geniale OP te eren![]()
Geen last van gigantische koppijn trouwens ?
Haha ja man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Was dit bij de p3 in Purmerend of P8 hoe dat ook heet?
Daar wou ik ook nog heengaan
Gvd dus ik heb heel wat gemist haha.quote:
Was wel een leuk feestje opzich ja. Kom volgende week erheen dan, is Feelings. Zit het weer afgeladen met 14 t/m 17-jarige meisjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gvd dus ik heb heel wat gemist haha.
Stonden echt op het punt om te gaan maar toen beslosten om saai thuis te blijven haha
Dacht ik ookquote:
Volgende week moet je bij Defqon1 zijn slappequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was wel een leuk feestje opzich ja. Kom volgende week erheen dan, is Feelings. Zit het weer afgeladen met 14 t/m 17-jarige meisjes![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Op donderdagavond?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgende week moet je bij Defqon1 zijn slappe
Ik denk dat ik mijn purmerendse matties ff ga bellen dat ik deze keer wel meega hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was wel een leuk feestje opzich ja. Kom volgende week erheen dan, is Feelings. Zit het weer afgeladen met 14 t/m 17-jarige meisjes![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |