Oja, ik zou haar na onze date nog bellen. Zeg ff sorry voor me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef zovty het volgende:
Je krijgt een klap in je smoel van me zusje.
Ik ben trots op haar.
vroege leerlingen doen vmbo examen op hun 15equote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef Maisnon het volgende:
14 en 15 jarige meisjes op examenfeesten snap ik alleen niet. Want dan zit je in de 2e of 3een geen alcohol.
Je zegt het alsof ik me ervoor zou moeten schamen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef LimboFan het volgende:
TS![]()
Even stiekem profiteren van minderjarige meisjes en dan de dag erna zeggen dat je 'dronken' was
TS is universitair geschoold, dit dat alles.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef DuTank het volgende:
TS is VMBO'er en kijkt op naar de havo chicks
Zegt iequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
TS is universitair geschoold, dit dat alles.
Je hebt gelijk, fuck. Daar gaat mijn e-mago.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zegt ieMaar ondertussen heeft pappie zijn OP verbeterd
Blijkbaar zit je er wel mee, want eerst wilde je allemaal gaan pimpen en jezelf bewijzen. Maar geeft niet, ik troost je wel met een fles tequila en een flinke zak wiet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, fuck. Daar gaat mijn e-mago.
Als er iemand met iets zit ben jij het wel. PSVquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je er wel mee, want eerst wilde je allemaal gaan pimpen en jezelf bewijzen. Maar geeft niet, ik troost je wel met een fles tequila en een flinke zak wiet.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
eerst wilde je allemaal gaan pimpen en jezelf bewijzen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je zegt het alsof ik me ervoor zou moeten schamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |