quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:24 schreef ukga het volgende:
wat houdt dat energie shirt precies in?
Xl, valt klein/normaal/groot uit?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef camaron het volgende:
Shirt is maat XL
Eerlijk is eerlijk, hij reageert héél snel op warmte. Hij wordt mooi oranje en niet vaal of zo.
Oohh ja, even niet bij stilgestaan met dat overschrijven. Slim.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:01 schreef camaron het volgende:
Vanmorgen op 07.40u nog niet bijgeschreven. Vanavond nagekeken, morgen loop ik weer langs de brievenbus. Komt goed
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Fom het volgende:
Op dat energie t-shirt bied ik 10 euro inclusief verzending.
Je kan hem dan net zo goed nieuw kopen ben je goedkoper uit, aangezien dat 14.95 is en je dan geen verzendkosten hoeft te betalenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:50 schreef Joosterd het volgende:
Als dat oranje shirt er nog is en maat XL koop ik hem voor ¤ 15,00 + verzendskosten
Ik kan nergens meer XL vindenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:14 schreef Fom het volgende:
[..]
Je kan hem dan net zo goed nieuw kopen ben je goedkoper uit, aangezien dat 14.95 is en je dan geen verzendkosten hoeft te betalen
Oh pardon, dat had ik over het hoofd gezien dan denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:03 schreef camaron het volgende:
hé Fom, lees je PM eens door, waar ik je vroeg naar je emailadres, had ik daar naartoe kunnen sturen.
Ga ik Muks antwoorden via PM of wil je het nog?
Sorrie Muks, nog even geduld. Hoor ik voor morgenmiddag niets van Fom dan kom ik bij je terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |