SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Je bent gewoon op je kut getrapt omdat je elke avond je rug moet scherenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:57 schreef PeZu het volgende:
TS is homo en kijkt liever naar harige holbewoners_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
jij kijkt naar mannenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je bent gewoon op je kut getrapt omdat je elke avond je rug moet scheren
en nog zo aandachtig te bekijken ook dat hij ziet of ze gladgeschoren zijn, ik weet niet hoor maar voor dat je dat door hebt heb je al even lopen staren naar een man hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:24 schreef Garisson72 het volgende:
Wat lig je nou op dat strand die kerels te beloeren man.
En jij neemt meteen aan dat ik daar een harde Klaas van krijgquote:
Uhu, uhu, en mn zonnebrand vergeet ik ook niet voor niksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:21 schreef Crutch het volgende:
Beter pak je je voetbal en schop je die vakkundig richting wulpse dames om daar je mannelijkheid te adverteren.
O God, ben je er zoeenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef Skaff-a het volgende:
Uhu, uhu, en mn zonnebrand vergeet ik ook niet voor niks
Nee, ik zit altijd in de schaduw af te geven op mensen die wél mooi genoeg zijn voor alleen een zwembroek, balend van mijn spuuglelijke troniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Echt weer zo`n stereotype antwoord....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
TS betrapte zichzelf tot zijn grote schrik op homosuele gevoelens bij het aanschouwen van die aalmannen, moest ws. zelfs een kuiltje in het zand maken om zijn inmiddels kloppende fallus de ruimte te geven. Dit poogt hij nu te compenseren middels dit topic.
Ik ben nooit te beroerd om even een open deur in te trappen, thankyouverymuch.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |