Succes ermeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij deed zowaar zijn bek heel ver open en heeft 1 hapje eivoer met water op en viel weer in slaap.
Maar inderdaad, ik zag zijn broertje of zusje, ik weet niks van vogels, inderdaad zelfstandig pikken.
Laat het bord wel staan en Trovey, hij ligt nu warm in een sjaal in een spelkaartendoosje.
Ga het hem nu niet aandoen om foto's te maken maar het is echt dotje.
Hij pit, ik ga hetzelfde doen op de bank en hoop om vijf uur weer wakker te worden.
Nogmaals bedankt voor de tips!
Ik liet hem bijkomen in het huisje en heb het in de gaten gehouden en vond hem vannacht op apengapen op het pad. Waarschijnlijk doe ik hier helemaal geen goed aan maar anders zou hij zeker dood zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:38 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Was het dan niet slim geweest om hem even te laten bijkomen en dan alsnog weer naar buiten te doen ?
Ik bedoel hij/zij kan vliegen toch . Wellicht zijn de ouders of de groep nog in de buurt , of hoe zoiets ook gaat met zo'n beestje.
Nee johquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:46 schreef Drinky het volgende:
Laat dat beest gewoon aan de natuur over
Vogels kunnen heel slecht ruiken, verstoting door de oudervogels door een "mensenlucht"komt veel minder voor dan bij zoogdieren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik liet hem bijkomen in het huisje en heb het in de gaten gehouden en vond hem vannacht op apengapen op het pad. Waarschijnlijk doe ik hier helemaal geen goed aan maar anders zou hij zeker dood zijn geweest.
Anders maak ik hem morgen wel nat met water uit die sepiekuip en dan ruikt hij echt niet meer naar mens.
Trusten.
Ach wat jammer, je hebt nog wel zo je best gedaan. Waarschijnlijk toch een zwak beestje dat niet was voorbestemd om het te redden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 05:44 schreef Stali het volgende:
Mus was een mus. Werd om tien voor half zes wakker en hij was dood.
Arm beestje.
Dat dus, aan jou heef het niet gelegenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat jammer, je hebt nog wel zo je best gedaan. Waarschijnlijk toch een zwak beestje dat niet was voorbestemd om het te redden.
Jammerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 05:44 schreef Stali het volgende:
Mus was een mus. Werd om tien voor half zes wakker en hij was dood.
Arm beestje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |