ik een stukje waar begon het?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef dawg het volgende:
ik heb teruggelezen. en ik heb er geen spijt van.
o ja ik ook, alleen t vorige topic gelezen ook dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ben op pagina 2 begonnen. er werd zelfs een pm gepost.
nadine26 wil zich vast wel opofferen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:13 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben benieuw wanneer "[Singles] Het boek" uitkomt
en daarna "[Singles] De Film"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:13 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben benieuw wanneer "[Singles] Het boek" uitkomt
Penetrerenquote:
Morgenochtend als ik weer brak na 3 uur slaap aan de koffie zit, nu nietquote:
Whehehe... wie speelt mij dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en daarna "[Singles] De Film"
Ik denk dat Brad Pitt wel geschikt is om mij te spelen dan
Mijn aandacht werd getrokken door een mooi TRetje in de AT listquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zodra er ook maar een druppel bloed in het water vloeit zijn de haaien er als de kippen bij.
Het was algemeen bedoeld maar als jij je aangesproken voelt, prima.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mijn aandacht werd getrokken door een mooi TRetje in de AT list
Die ene met dat brits accent en die grote tieten.quote:
Help even! Post eens wat pic!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die ene met dat brits accent en die grote tieten.
Oeh, Elizabeth Hurley..... good choice!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die ene met dat brits accent en die grote tieten.
Een NSB'er én trouw Rooms-Katholiek. Yup. Excellent casting...quote:
Sorry Hitler Jugend en de NSB is wel wat anders he!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een NSB'er én trouw Rooms-Katholiek. Yup. Excellent casting...
Mja.... sorry.... is ook al laat. Wilde je niet beledigen lieverd!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry Hitler Jugend en de NSB is wel wat anders he!
Voor 1 keer teruggelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:33 schreef Lotusss het volgende:
Ja. Zie vorige topic.
Edit: and it wasn't me!
quote:
wie kan mij spelen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:48 schreef Lotusss het volgende:
Of zij:
[ afbeelding ]
Dat waren het wel qua Britse actrices die mij zouden kunnen spelen (qua uiterlijk)...
Piet Römer!quote:
Piet Römer vind ik wat weghebben van mn omaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |