Ik ga dit jaar voor het eerst naar Boedapest, en aangezien we daar toch een aantal dagen zijn, pakken we gelijk een dagje Sziget mee. We komen zaterdag aan, gaan zondag naar Sziget, en blijven tot woensdag in Boedapest. Dus ik zit in hetzelfde schuitje eigenlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:49 schreef Trashcanman het volgende:
Zijn er ook mensen die de voorgaande edities na het festival nog een paar dagen in Budapest bleven? Zo ja: wat zijn een beetje leuke dingen om daar te doen/bezichtigen?
ik ben een paar keer boedapest in geweest. tis natuurlijk een prachtige stad, met op de 20e een nationale feestdag met groot vuurwerk. daarnaast moet je eens in een van de vele badhuizen geweest zijn. nyugati ter vond ik zelf ook leuk, tis een groot winkelcentrum. verder heb je ook een grote heuvel in buda met een groot stanbeeld daatop. tis een aardige klim, maar een erg mooi gezicht!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:49 schreef Trashcanman het volgende:
Zijn er ook mensen die de voorgaande edities na het festival nog een paar dagen in Budapest bleven? Zo ja: wat zijn een beetje leuke dingen om daar te doen/bezichtigen?
dit is uit een mailtje wat wij hadden ontvangen:quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Ruder het volgende:
Het duurt wel lang met die vouchers voor de szigettrein!
Weet iemand hier daar toevallig meer over?
quote:> Subject: Vertrektijden Sziget Express nog steeds niet bekend...
> From: info@szigetfestival.nl
>
> Hoi,
>
> Helaas kunnen we nog steeds de trein vouchers niet versturen. We zouden vorige week de vertrektijden doorkrijgen van de spoorwegdiensten, maar helaas is dit nog niet gebeurd. En omdat de vertrektijden ook op de vouchers moeten staan, kunnen wij deze dus nog niet verzenden... Uiteraard proberen wij de vertrektijden zo snel mogelijk te krijgen!
>
> Zodra we de vertrektijden hebben doorgekregen, zullen wij een bericht versturen dat je de vouchers kunt uitprinten. Dit gaat via de reserveringslink die je eerder al ontvangen hebt. We hopen de vertrektijden binnen een paar dagen te hebben, maar daarvoor zijn we helaas afhankelijk van de spoorwegen. We verwachten dat de Sziget Express in de ochtend van 8 augustus zal vertrekken.
>
> Ondertussen zijn we hard bezig met een systeem waarin iedereen vast zijn/haar plaats in de trein kan zien, maar waarbij de privacy gewaarborgd blijft. Als dit systeem eerder klaar is dan dat de treintijden binnenkomen, ontvang je bericht.
>
> Onze excuses voor het lange wachten op de tickets, maar wij kunnen er ook weinig aan doen...
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Elroy & Martijn
> Ostfest / Szigetfestival.nl
Je bent er zo met de bus en de metro.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:39 schreef Capzilla het volgende:
Wie geen zin heeft om drie keer over te stappen van trein naar metro naar metro naar trein: een retourtje vliegveld-eiland met de minibus heb je al voor 10 euro: http://bit.ly/bjH7aY
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik kan de Schiphol site niet openen.![]()
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel vluchten er per week ongeveer naar Budapest gaan vanaf Schiphol of Brussel ofzo
Mijn oma ligt op sterven wanneer het nodig is wil graag nakomen omdat ik het toch niet wil missen.
En Google kun je ook niet openen? Ook niet www.malev.hu?quote:
Google wel maar als ik erna dan via google een site zoel lukt het dan niet. Kan zelfs mijn hotmail niet meer openen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En Google kun je ook niet openen? Ook niet www.malev.hu?
Ik ben niet zo'n fan van overstappen met bagage... voor die paar pleuro meer is dit ook wel relaxed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent er zo met de bus en de metro.10 minuutjes met de bus, vervolgens met de blauwe metro en dan overstappen op de rode en dan tot slot nog de hev nemen. En dat voor 1,50 euro.
Wizzair vliegt vanaf eindhoven een paar keer in de week, ben je er in anderhalf uur. Kosten zijn tussen de 50 - 100 euro. Ik heb niet gekeken bij Brussel, maar dat kun je zelf vast ook: www.wizzair.nlquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Google wel maar als ik erna dan via google een site zoel lukt het dan niet. Kan zelfs mijn hotmail niet meer openen.![]()
Kan iemand mij misschien een indicatie geven van in hoe snel ik ongeveer van Budapest naar Schiphol en dan weer terug kan?
Malev vliegt dagelijks en Wizzair ook. Geen idee of er nog plaats is en wat het kost tegen die tijd. Hou er rekening mee dat je pas de dag na het horen van een bericht terug kunt, op zijn vroegst. Lijkt me eigenlijk alleemaal de moeite niet waard, maar dat moet iedereen natuurlijk zelf inschatten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Kan iemand mij misschien een indicatie geven van in hoe snel ik ongeveer van Budapest naar Schiphol en dan weer terug kan?
Ooh het is inderdaad ff wat moeite. Maar ik vertrouw die taxi's daar nooit zo. Ooit een keer 130 euro moeten neerleggen voor 50 km.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef Capzilla het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van overstappen met bagage... voor die paar pleuro meer is dit ook wel relaxed.
De speciale Sziget telefoon is overigens gratis voor mensen met een weekkaart, die 2000 HUF (7 euro) krijg je meteen als beltegoed terug. Als je geen zin hebt om aldaar formuliertjes in te vullen kun je op http://www.szigetfone.com/en alvast voorregistreren, dan loop je er daar 1-2-3 mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |