quote:
Ja, ik woon in Duitsland. Maar dat betekent niet dat ik Duits lul hè?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]woon je al in duitsland? Zo ja, dan wil ik belluh!
nee ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik woon in Duitsland. Maar dat betekent niet dat ik Duits lul hè?
hmm ook goed. Maar heb je nummer niet meer zie ik netquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:20 schreef Anne het volgende:
Helaas, moet je het toch doen met de oude ik.
Ik de jouwe ook niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hmm ook goed. Maar heb je nummer niet meer zie ik net
beter pak je een twents meisje. die slikken tenminste wat inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik ook niet
maar wel tegenvallerhoopte op een duits meiske met een zacht G
oeh bedenk me net dat jij dus in dat duitsielandje woont.quote:
ze hoefd niks te slikken. Heb een hele lieve vriendin. En heb geen andere vrouw nodig!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter pak je een twents meisje. die slikken tenminste wat in
Nee, die hoef ik niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oeh bedenk me net dat jij dus in dat duitsielandje woont.
Heb jij al een ipad?
weet jij of ze makkelijk te koop zijn in duitsland?quote:
Zo te zien wel, ze hebben hem zelfs hier om de hoek als ik de homepage bekijk van deze winkel:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet jij of ze makkelijk te koop zijn in duitsland?
Ik heb er 1 nodig met spoed namelijk
ik heb geen duits adres, en ze geven geen afleverings datum aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo te zien wel, ze hebben hem zelfs hier om de hoek als ik de homepage bekijk van deze winkel:
http://www.medimax.de/language=de_taps=6778_5753.html
Oh nee, in 3 filialen maar. Als je een Duits adres hebt kun je hem wel bestellen natuurlijk!
goed kutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Anne het volgende:
Ik kan je er verder niet mee helpen. Ik kom nooit zo vaak in de Duitse winkels.
Ik las net op de TT in Weeze dat je nogal onzedelijke gebaren tegen hem had gemaakt; hij heeft aangifte gedaan van verleiding zonder sex achteraf en aanstootgevend gedragquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef Anne het volgende:
Ik zie er geloof ik gelukkig nog wel Nederlands uit.
Ik werd net achtervolgd door een man (ook een Duitse auto), tot aan mijn huis.
En hij praatte wel meteen Nederlands tegen me.
Dat is dan een misverstand geweest, aangezien ik helemaal geen gebaren tegen hem had gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik las net op de TT in Weeze dat je nogal onzedelijke gebaren tegen hem had gemaakt; hij heeft aangifte gedaan van verleiding zonder sex achteraf
Ennnn HHhhHHhap.. doet Annequote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is dan een misverstand geweest, aangezien ik helemaal geen gebaren tegen hem had gemaakt.
De aangifte is dan ook ongegrond verklaard. Dat ie zijn behoefte even ergens anders gaat halen!
Als niemand hier zou happen, zou het doodstil zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |