quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, even mijn algemene SC kennis bijspijkeren.
BP schrijf jij dit even op in dat grote boek?
Mag ik deze post doorsturen met jouw foto naar mensen die met die film te maken hebben?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onzin, ik praat met iedereen op een eerlijke manier. Hij wist best wel dat de set al bezig was, maar wilde net doen alsof ie dat niet wist, omdat zijn leven zo interessant was...ik geef toe dat hij de beste was van die hele nietszeggende kutfilm, maar geeft gewoon antwoord denk ik dan, en ga niet net doen alsof je wat voorstelt.
In zijn voordeel, hij heeft gelukkig tijdens het filmen wel humor, en hij heeft die Hans Klok act snel geleerd, dus hij heeft wel enig talent, maar dat irriteerde me gewoon...
Mag het?
Ja hoor, kan mij niets schelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ik deze post doorsturen met jouw foto naar mensen die met die film te maken hebben?
Een eckte doerak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een boefje ben je toch ook he!
Marine zal je dan wel neerhalenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg me af![]()
Als je nou vanaf Monster of Kijkduin in een bootje naar Scheveningen gaat, dan kan je toch ook het concert zien?
mooi mooi mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben al in geen 4 maanden meer thuis geweest. Of dit moet mijn nieuwe thuis zijn, dan gaat alles ook hier vrij goed.
Dat zijn die beetje gelige capsules toch? Doorzichtig?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan trouwens iedereen Advil Liquid Caps aanraden.
Ze werken als een tierelier.
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Volgende week begint 't WK, nog 7 dagen.
Que?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
MoooooooohhhhhhhhhhhHeeft je vriendin het contract wel ondertekend?
Neuh, het zal me echt jeuken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een boefje ben je toch ook he!
Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vent MOET gewoon op fok zitten
Waarom post je mijn foto nu weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is z'n tietspieren vergeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef reetveter het volgende:
http://nl-valentijn-nl.hyves.nl/fotos/923992741/0/xeoL/
DIT![]()
![]()
Wat is er mis met zijn linkernipplequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef reetveter het volgende:
http://nl-valentijn-nl.hyves.nl/fotos/923992741/0/xeoL/
DIT![]()
![]()
Moet wel iemand zijn die doet alsof die tof isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |