Ja.quote:
Wie was dat dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Kut Fas.Die gozer van die foto speelt bij NEC.
De hoer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beatrix mag wel stemmen, maar ze doet het niet...
quote:
Sla nou eens een fatsoenlijke kerel aan de haak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Kut Fas.Die gozer van die foto speelt bij NEC.
Franse supermarkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Wet iemand waar je in NL franse mayonaise kan kopen?
Gewoon met het team een weekend weg. Veeeeeeeeel beterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja.
Katjeskelder is alleen leuk omdat het met mijn voetbalteam is. In de katjeskelder zelf zitten alleen ouders met kinders en ouderen(wel leuk om te rellen natuurlijk, waren we vorig jaar ook naartoe geweest)
Dan wel elke avond uit in Breda en alhoewel dat wel vet was is dat toch maar een beetje een normale uitgaansavond.
Naja straks maar eens een nacht over slapen
Jumbo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ging z'n hyves zoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sla nou eens een fatsoenlijke kerel aan de haak.
Vast wel bij de Albert Heijn..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Beetje ondankbaar ja.quote:
Zou je denken?quote:
Pffff, en die toko daar dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet best dat wij geen jumbo hebben
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
misschien ga ik wel helemaal niet stemmen.
Ja maar 18! meidenteams(a1) en 6 mannenteams he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gewoon met het team een weekend weg. Veeeeeeeeel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |