abonnement Unibet Coolblue
pi_83699644
Die gasten kunnen zo terug in de man event, weet je waarom, ze hebben de ervaring en werken er jaren voor...

Als the rock, stone cold, hbk morgen zouden terugkomen staan ze direct in de main event...

Taker kan nog heel goed worstelen maar gewoon pech dat hij in 1 match geblesseerd raakt door rey...

orton geblesseerde zich door op de mat te slaan... maar met pensioen?
pi_83700790
Jezus zeg, jij trekt echt alles uit z'n verband.

Ik heb niks gezegd over Hogan, of wat ik van hem vind, was alleen een indicatie hoe lang ik het spelletje al volg.
Ik klaag NIET over het niet in de main event staan van Cena Taker, en HHH, vind het juist goed dat als ze er een keer niet instaan.
Ik heb nooit gezegd dat Cena niemand overmaakt, ik had het over taker en Triple H, goed lezen is ook een vak.
Inderdaad ik kan niemand opnoemen die het op dit moment over kan nemen, ligt dat aan de wrestlers??? Nee, die hebben talent zat, dat ligt aan de mannen van de WWE. Dat is nou juist het hele probleem. Het talent is er, het word alleen niet goed neergezet. Voor de zoveelste keer Cena als champ, of Rey als champ, zal daar niet veel goeds aan doen.

Hogan maakt TNA kapot, die flapdrol heeft een ego, die niet in de USA past. Maar er zitten wel jongens die goed gebracht zijn, (wolfe en Kennedy in hun feuds met Angle bijv. of the Pope met AJ Styles) dat er vervolgens niks mee word gedaan, is dan weer heel erg jammer. Er zitten hele goede wrestlers bij TNA. Sterker nog ik heb het afgelopen jaar, meer genoten van de PPV's van TNA, dan die van de WWE. Er werden hele nette matches neergezet. Tuurlijk baal ik van het hele Abyss, Hardy, en RVD gebeuren. Maar er zijn daar minder wrestlers met ster allures dan bij de WWE (Hogan uitgezonderd)

Ik neem geen enkel newzreport aan, ik kijk alles, tuurlijk skip ik de ellelange build ups, promo's en diva matches.
pi_83701329
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:46 schreef wc-eend het volgende:

Taker kan nog heel goed worstelen
Pardon??? Hij hoeft nog net geen rollator mee de ring in te nemen. Hoeveel uur (of minuten) heeft hij in de tijd tussen WM 25 en WM 26 in de ring gestaan? En dan ineens main event staan op WM 26? Tuurlijk zet hij een nette match neer, maar kom op, tis gewoon een herhaling van het jaar ervoor, zelfs de uitslag is hetzelfde...
Laat hem eens lekker wat talent overmaken, dan is ie nog ergens goed voor. Hij wil gewoon nog met zijn laatste adem de 20-0 halen op WM. En dat moet ten koste gaan van de beste wrestlers. Want de deadman can't lose a feud. Tuurlijk verliest ie wel eens, maar Undertaker zal altijd de feud winnen, en zijn tegenstander begraven....
  dinsdag 6 juli 2010 @ 08:30:40 #279
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83710203
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_83710384
Brock is held.... period...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 08:52:20 #281
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_83710527
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Pardon??? Hij hoeft nog net geen rollator mee de ring in te nemen. Hoeveel uur (of minuten) heeft hij in de tijd tussen WM 25 en WM 26 in de ring gestaan? En dan ineens main event staan op WM 26? Tuurlijk zet hij een nette match neer, maar kom op, tis gewoon een herhaling van het jaar ervoor, zelfs de uitslag is hetzelfde...
Laat hem eens lekker wat talent overmaken, dan is ie nog ergens goed voor. Hij wil gewoon nog met zijn laatste adem de 20-0 halen op WM. En dat moet ten koste gaan van de beste wrestlers. Want de deadman can't lose a feud. Tuurlijk verliest ie wel eens, maar Undertaker zal altijd de feud winnen, en zijn tegenstander begraven....
Er zijn maar weinig mensen die een match zo kunnen opbouwen als Taker. Zeker als die samen gaat werken met HBK zie ik maar weinig mensen hun niveau van entertainment halen. Dan kunnen anderen nog zo goed worstelen, ze zitten in de entertainment.

Zodra het licht uit gaat en de eerste bel klinkt van Taker zie je gewoon aan het publiek dat ze er zin in hebben. Moet je voor de grap eens goed opletten wat er gebeurt als Ziggler een arena betreed
Als hij echt zo goed is als jij zegt dan heeft geen extra push nodig van management, want dan komt hij er vanzelf wel. Punk is daar een goed voorbeeld van.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_83710727
Ik vind het een beetje scheef dat iemand een jaar lang op zijn lauweren rust, om vervolgens voor de 2e keer op rij de main event op WM te zijn. Undertaker is echt niet de enige die een topmatch neer kan zetten.
Een heel krijgt altijd een "minder" onthaal van de fans. Maar das gewoon het personage dat ie speelt. Batista kreeg ook altijd het publiek mee, toen hij als face de arena betrad, als heel werd dat wat anders. In beide een technisch zeer beperkte wrestler, en toch verschillende reacties van het publiek.
Tuurlijk heeft Taker een streepje voor bij het publiek, maar hij heeft nog nooit (kane uitgezonderd) een wrestler beter over gemaakt. Taker eindigt iedere feud als winnaar, waardoor zijn tegenstander er altijd slechter van word.

Punk heeft niet 1, maar 2 pushes gekregen (MITB) en vervolgens de titel. Punk is 1 van de beste op dit moment, maar zonder die push, en die heel switch, was hij nog gewoon een mid card geweest als Morrison, Mizz en Ziggler.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:09:13 #283
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_83710788
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:05 schreef magik7777 het volgende:
Ik vind het een beetje scheef dat iemand een jaar lang op zijn lauweren rust, om vervolgens voor de 2e keer op rij de main event op WM te zijn. Undertaker is echt niet de enige die een topmatch neer kan zetten.
Een heel krijgt altijd een "minder" onthaal van de fans. Maar das gewoon het personage dat ie speelt. Batista kreeg ook altijd het publiek mee, toen hij als face de arena betrad, als heel werd dat wat anders. In beide een technisch zeer beperkte wrestler, en toch verschillende reacties van het publiek.
Tuurlijk heeft Taker een streepje voor bij het publiek, maar hij heeft nog nooit (kane uitgezonderd) een wrestler beter over gemaakt. Taker eindigt iedere feud als winnaar, waardoor zijn tegenstander er altijd slechter van word.

Punk heeft niet 1, maar 2 pushes gekregen (MITB) en vervolgens de titel. Punk is 1 van de beste op dit moment, maar zonder die push, en die heel switch, was hij nog gewoon een mid card geweest als Morrison, Mizz en Ziggler.
Waarom denk je dat Punk die push kreeg? Denk nou toch eens reeel na
En als heel een mindere reactie slaat ook nergens op. Kijk voor de grap eens naar Orton, Y2J (die zelfs van enorme face naar ultra-heel ging in een paar weken) en Orton. Ook HHH heeft laten zien hoe je een superheel hoort te zijn.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:29:20 #284
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83711256
Batista zn reactie als heel werd anders? Heel Batista was het beste wat de WWE ongeveer had qua heels, het publiek ging ook helemaal uit zn naad als hij de arena betrad.

Als je een feud verliest betekend dat niet dat je er meteen slechter van word hoor en zeker niet vs Taker.

Punk zat tegen de tijd van zn 1e MITB al heel erg dicht tegen uppercard/main event aan, bij zn 2e was hij wat teruggezakt maar dat komt simpelweg omdat er maar ruimte is voor een beperkt aantal sterren in de main event. Ook nu is hij geen main eventer maar uppercarder die ze , als ze dat zouden willen, zonder enige moeite door kunnen schuiven naar main event weer.

Sorry maar hoe goed Ziggler ook in de ring is zo matig is hij op de mic en in zn connectie met het publiek, toen hij achter de IC title aanzat gaf het publiek er ook niet heel veel om hem. Morrison heeft hetzelfde probleem en Miz is gewoon bijna main eventer die zie ik echt niet meer als midcarder en dat komt simpelweg omdat hij wél die connectie maakt met het publiek
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_83711524
Nee, zeg jij eens waarom Punk die push kreeg?
De WWE maakt of kraakt de wrestlers, ongeacht hoe goed of slecht ze zijn. Khali als WHC? gewoon vanwege de merchandise in India, niet vanwege het publiek, en niet vanwege zijn onwaarschijnlijke goede mic skills of in ring skills. Die kreupele bonenstaak kan amper op zijn eigen benen staan.

Zodra Vince dollartekens in zijn ogen heeft, maakt het niet uit of je goed of slecht bent in de ring, en wat voor reactie je losmaakt. Hele slechte worstelaars maken ook reacties los bij de fans. Wat voor reacties iemand losmaakt is niet relevant, zolang je maar verkoopt want " it is all about the moneeeeeyyyyyyy"
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:44:40 #286
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83711618
Ja en money maak je door een bepaalde kwaliteit of kwaliteiten te bezitten die een ander niet heeft. Cena, Orton, HHH hebben allemaal die kwaliteiten waardoor Vince niet om die gasten heen kon. Cena was in het begin gewoon een gemiddeld iemand die er sterk uitzag tot hij met Halloween zich verkleedde als rapper en ging freestylen (iets wat hij als hobby in de bus bv al deed) toen kon Vince niet om hem heen want de reacties werden steeds sterker.

Met Punk was het verhaal ook zo, die had zo'n sterke Indie following dat de rest vh casual publiek óók om hem gingen geven + dat hij de mic skills heeft die gewoon in de top3 staat van de WWE.

Blijkbaar hebben gasten als Ziggler en Morrison dat simpelweg nog niet en het is de vraag of ze het ooit zullen krijgen.

Austin was de ringmaster voor hij Stone Cold werd en the Rock was Rocky Maivia die altijd maar lachtte en niks anders deed, 1 kleine verandering in je personage kan al heel veel doen en vergeet niet dat ze daar wel degelijk invloed op hebben en niet zo'n klein beetje ook.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_83711820
Als je zegt dat heel Batista het beste was dat WWE had qua heels, dan zegt dat meer over de WWE dan over Batista. Die opgepompte aap, kan misschien goed aan gewichtjes lopen leuren, maar meer ook niet. Ik vind Punk, 10x beter als Heel. Net als Orton en Edge, maar als er mensen zijn in de WWE die vinden dat Orton en Edge beter verkopen als face, dan doen ze dat gewoon. Triple H is ook een voorbeeld van iemand die gewoon heel MOET zijn. WWE word steeds kind vriendelijker, echt goede heels zijn ver te zoeken, en de PG rating, draagt er ook niet veel goeds aan bij.
pi_83712234
2 Kidkash19, je hebt ook deels gelijk hoor, veel heb je als wrestler zelf in de handen, maar uiteindelijk zijn het Vince en de mannen die bepalen wat er mee gedaan word, welke matches je krijgt, waar in het programma je word ingeboekt, hoeveel tijd je krijgt enz enz. Heb mezelf mateloos lopen irriteren aan de 15 min DX tijd die vrijwel standaard in iedere RAW zat, tuurlijk kunnen HBK en grootneus goed verkopen, maar je hebt zat talent rondlopen, dat je zijn gang kunt laten gaan. Maar als Vince denkt meer dvd's van DX te verkopen, door 15 minuten te wijden aan die 2, en dat ten koste laat gaan van een aantal andere matches, dan zet ik daar mijn vraagtekens bij. Het is dan wel entertainment, maar het is wel worstelen, en geen 1,5 uur durende promo voor je volgende pay per view, of net nieuw uitgekomen DVD.
pi_83713193
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:07 schreef magik7777 het volgende:
2 Kidkash19, je hebt ook deels gelijk hoor, veel heb je als wrestler zelf in de handen, maar uiteindelijk zijn het Vince en de mannen die bepalen wat er mee gedaan word, welke matches je krijgt, waar in het programma je word ingeboekt, hoeveel tijd je krijgt enz enz. Heb mezelf mateloos lopen irriteren aan de 15 min DX tijd die vrijwel standaard in iedere RAW zat, tuurlijk kunnen HBK en grootneus goed verkopen, maar je hebt zat talent rondlopen, dat je zijn gang kunt laten gaan. Maar als Vince denkt meer dvd's van DX te verkopen, door 15 minuten te wijden aan die 2, en dat ten koste laat gaan van een aantal andere matches, dan zet ik daar mijn vraagtekens bij. Het is dan wel entertainment, maar het is wel worstelen, en geen 1,5 uur durende promo voor je volgende pay per view, of net nieuw uitgekomen DVD.


Je weet dat de tv-shows juist opbouw is voor de pay-per-views, want daar verdienen ze geld mee..

Het is gewoon simpel... Het publiek wilt Orton, Cena, HHH, Taker, Edge, Punk en dergelijke.. omdat die worstelaars iets kunnen met het publiek.

Ik moest nooit wat van big show hebben, ik vond hem niks als heel, ik wou ook dat hij nooit champ zou worden...

Nu is hij een face en vind ik hem persoonlijk zoveel beter overkomen dat hij in mijn ogen champ mag worden..

Ziggler.. is altijd Heel geweest... hij kan dat gewoon niet, hij kan dat publiek niet mee krijgen en als je het publiek niet meekrijgt dan kom je gewoon niet in de main event.. Tuurlijk hij staat zijn mannetje wel.. maar het is het gewoon net niet...
pi_83713236
Oh en r-truth krijgt alleen het publiek mee tijdens zijn liedje.. maar tijdens de match is het volgens mij ook niks met publiek...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:50:55 #291
249605 Dinthe
Moraalridder zonder paard.
pi_83713539
Een WWE topic, leuk.

Deze ga ik volgen.

Ik kijk graag 's avonds wat WWE streams op Justin.tv, niet zo zeer voor de matches, maar meer voor de verhaallijnen/promo's.

All time favorites; Kurt Angle, Brock Lesnar, Randy Orton. (En Mr.Mcmahon is awesome).
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:57:52 #292
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83713762
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:52 schreef magik7777 het volgende:
Als je zegt dat heel Batista het beste was dat WWE had qua heels, dan zegt dat meer over de WWE dan over Batista. Die opgepompte aap, kan misschien goed aan gewichtjes lopen leuren, maar meer ook niet. Ik vind Punk, 10x beter als Heel. Net als Orton en Edge, maar als er mensen zijn in de WWE die vinden dat Orton en Edge beter verkopen als face, dan doen ze dat gewoon. Triple H is ook een voorbeeld van iemand die gewoon heel MOET zijn. WWE word steeds kind vriendelijker, echt goede heels zijn ver te zoeken, en de PG rating, draagt er ook niet veel goeds aan bij.
Dat is jouw mening maar het feit is dat de WWE sinds de Attitude era niet zulke goede zaken heeft gedaan als met de PG era, PG era is gewoon super voor de business. Kindvriendelijk en dus familievriendelijk, ipv dat er 1 iemand komt van een jaar of 20 komt er nu een heel gezin voor in de plaats van 4 a 5 personen.
Kinderen kopen de meeste merchandise want volwassenen zul je niet zo snel in die shirts zien lopen op straat.

Daarbij vind ik het produkt vele malen beter dan wat er in de attitude era geproduceerd werd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_83714979
Zoals ik eerder al zei, het word te kind (familie) vriendelijk. Als ik iets wil voor het hele gezin, dan ga ik wel naar de efteling of Euro disney. De attitude era waren voor de WORSTEL liefhebber juist de mooiste jaren. Ik denk dat in die tijd menig vrouw, hoofdschuddend verplicht heeft moeten meegenieten van manlief zijn hobby. Nu is het echt meer entertainment gericht, dus voor het hele gezin, vrouwen zijn gek op Cena en Morrison, kinderen op Rey en Cena, en mannen op Orton en Triple H als heel.
Wat meer oplevert, hoeft niet kwalitatief beter te zijn, het is makkelijker te verteren, en word door meer mensen geslikt.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:57:59 #294
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_83715851
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:35 schreef magik7777 het volgende:
Zoals ik eerder al zei, het word te kind (familie) vriendelijk. Als ik iets wil voor het hele gezin, dan ga ik wel naar de efteling of Euro disney. De attitude era waren voor de WORSTEL liefhebber juist de mooiste jaren. Ik denk dat in die tijd menig vrouw, hoofdschuddend verplicht heeft moeten meegenieten van manlief zijn hobby. Nu is het echt meer entertainment gericht, dus voor het hele gezin, vrouwen zijn gek op Cena en Morrison, kinderen op Rey en Cena, en mannen op Orton en Triple H als heel.
Wat meer oplevert, hoeft niet kwalitatief beter te zijn, het is makkelijker te verteren, en word door meer mensen geslikt.
Attitude era het beste voor worstelen? Ja er waren goede matches maar het ging vooral om de verhaallijnen. McMahon kan absoluut niet worstelen en toch was zijn feud met Stone Cold een van de allerbesten.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_83716397
Era attitude het beste voor de worstelliefhebber, en niet voor de familie van de worstelliefhebber.Technisch waren de matches echt niet (veel) beter dan nu, of ervoor. Maar het hele concept was origineler, verassender en vernieuwend. In die tijd moesten ze het opnemen tegen een grotere concurent (WCW) en niet tegen een veel kleinere (TNA) die je eigenlijk geeneens een concurent mag noemen.

Triple H, HBK, Undertaker, SCSA, the Rock, Bret the Hitman hart, Kurt Angle, Kane, Chris Jericho, Edge, Cristian, stuk voor stuk werden ze goed neergezet. En stuk voor stuk deden ze, wat ze het beste konden. Er gebeurde veel die jaren, en je werd van het ene naar het andere geslingerd. Nu word ieder concept veel meer uitgemelkt en is het langdradiger, en is het allemaal wat softer.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:13:14 #296
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83718867
rose colored glasses of zoals ik het noem...Attitude era syndrome

Voor elke SCSA waren er 3 naked mideons, New Midnight Expresses of Chaz's

Het was écht niet zo goed als dat we ons willen herinneren, verschil is dat we toen een stuk jonger waren en het internet niet zo;n invloed had op alles. Ga het nu maar eens kijken, van sommige dingen denk ik echt mijn god heb ik dat leuk gevonden?

en Bret komt niet uit de Attitude era
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_83719630
Bret speelde een vrij belangrijke rol in die era (montreal screwjob) Welliswaar aan het begin van die era, maar hij maakte er wel degelijk deel van uit.
Ik heb zelden zo voor de tv gezeten als toen, ik was een jaar of 20-25, en kon toen ook al het verschil opmaken tussen scripted en not scripted. Ik blijf het de mooiste tijd van de WWE en de WCW vinden.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:16:36 #298
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83721651
Mwah om nou te zeggen dat Bret deel uitmaakte van de Attitude Era gaat wat ver hoor, 97 is pre-attitude era. AE begon ongeveer de Raw na WM14.
Attitude era was leuk voor de tijd en ik kijk er ook met genoegen op terug maar mijn god wat een zooi kwam er eigenlijk ook uit als je de grotere verhaallijnen eens buiten beschouwing laat. De matches waren echt van hele slechte kwaliteit met run-ins, vage regels, stomme momenten die nu helemaal ontleed zouden worden op het internet en ga zo maar door.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_83723477
Nee, de attitude era begon net voor WM 13, en op WM 13 was de match tussen SCSA en Bret Hart. Hart nam eind 1997 afscheid na de Montreal screwjob.
Vlak voor WM 14, kwam het attitude logo er pas aan te pas, maar dat liep al een jaar, eigenljk vanaf de eerste RAW is WAR.
Jij vind het stomme momenten, en slechte kwaliteit matches. Maar vergeet niet dat in die periode ook HELE goede matches waren en zeer bepalende momenten. oa. Austin tegen hart in the submission match, ontstaan van de hell in a cell en de Mankind vs. taker hell in a cell match, Taker vs. Triple H, the Rock vs. Austin. Misschien een hoop slechte matches, maar ook epische matches, met dingen die nooit meer vertoond zullen worden.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:36:17 #300
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83725309
pardon??
quote:
WWE records the Attitude Era to have begun on March 29, 1998 with Stone Cold Steve Austin becoming WWF Champion after defeating Shawn Michaels at WrestleMania XIV, becoming the face of the company;[1][2] it concluded on April 1, 2001 at WrestleMania X-Seven with Austin embracing his long time archenemy Vince McMahon after defeating The Rock to become WWF Champion once again, days after World Championship Wrestling was bought out by the WWF.
De overgang begon in 96 met de KOTR maar het duurde dus 2 jaar voor het officieel een AE was, daarom zeg ik dat 97 pre-attitude was waar de zaden geplant werden voor de echte Attitude

en tegenwoordig zijn er óók goede matches en dat soort bepalende momenten alleen nostalgie wint het altijd van het heden, ik weet wel zeker dat het er meer zijn dan in de AE. HIAC de 1e was erg goed, Mankind vs Taker word alleen maar herinnerd om de val van Mick Foley maar de match zelf was barslecht door 2 worstelaars die te geblesseerd waren.
Het grappige is is dat een Cena oa bekritiseerd word om hoe hij worstelt maar Austin vs Rock matches waren niks anders dan heel veel slaan, elkaars finishers overnemen en veel kickouts. Neemt niet weg dat het vaak goede matches waren maar qua in-ring was het niet veel anders dan wat het gros nu ook doet.

Over 10 jaar kijkt een andere generatie ook weer met toffe herinneringen terug op dit tijdperk en onthouden ze alle leuke en gave dingen maar vergeten de crap die erbij kwam kijken

[ Bericht 20% gewijzigd door kidkash19 op 06-07-2010 15:41:52 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')