abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juli 2010 @ 23:08:18 #251
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_83661751

Mark & Michelle
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_83662067
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]

Mark & Michelle
No wai
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_83664336
Hehe die undertaker
  maandag 5 juli 2010 @ 08:44:49 #254
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83670218
Ziet er goed uit voor iemand die in een vegetative state verkeert
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_83677045
Michelle Mc Cool is een golddigger, je ziet die gast die het huwelijk voltrekt ook denken... Wat een sukkel dat ie hierin trapt..

Nou lekker op honeymoon met z'n 2-en, en optiefen uit de WWE.
  maandag 5 juli 2010 @ 14:51:21 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83682042
Alleen is Lay-Cool 1 vd betere dingen op SD op dit moment (en NXT) dus dat zou wat zonde zijn
Luck is for losers
pi_83683002
Dat zegt dan meer over SD dan over haar. Vrouwenworstelen in de WWE mag ECHT geen naam hebben, misschien Beth Phoenix, maar daarbuiten is het niet om aan te zien. Vrouwen in de WWE moeten mooi zijn, en in bikini rondhuppelen, maar worstelen (tenzij in modder) laat dat a.u.b. aan de heren over.
SD heeft prima wrestlers in Punk, Ziggler en zelfs Cristian, geef 1 van hun een reign, en niet die kleine mexicaanse gnoom. En al helemaal niet de Undertaker...
  maandag 5 juli 2010 @ 15:38:05 #258
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83683708
Heb ik het over worstelen? Niet echt....ze zijn wél 1 vd beste personages in de hele WWE en ondanks wat iedereen ook zegt is McCool wel degelijk erg vooruit gegaan in de ring.

Ziggler een World title? you must be joking....ik ben fan van Ziggler maar World champ op dit moment...nee lang niet
Luck is for losers
pi_83684407
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef kidkash19 het volgende:
Heb ik het over worstelen? Niet echt....ze zijn wél 1 vd beste personages in de hele WWE en ondanks wat iedereen ook zegt is McCool wel degelijk erg vooruit gegaan in de ring.

Ziggler een World title? you must be joking....ik ben fan van Ziggler maar World champ op dit moment...nee lang niet
Swagger, Sheamus, en Rey Mysterio wel, en Ziggler niet? YOU must be kidding, als je mannen als Swagger en Sheamus een reign gunt, waarom Ziggler dan niet? Tis gewoon de nieuwe MR. Perfect. Dat roodharig konijn kan aardig worstelen, maar Ziggler heeft vele betere in ring skills, en HET talent en kunde om een hele grote te worden. Nee, dan kun je beter Taker, Triple H, Cena, voor de tigste keer als champ kronen. En al het talent en geloofwaardigheid die je hebt opgebouwd laten weggooien, omdat een Triple H, of Undertaker zich te goed voelen om te jobben.

Mc Cool vooruit gegaan in de ring, van heel slecht naar slecht. Vrouwen in de WWE kunnen zowiezo niet worstelen, vrouwen als Awesome kong, Beth Phoenix, Melina en Mickie James zijn nog beter. Ik zie liever de dames van TNA.
  maandag 5 juli 2010 @ 16:03:15 #260
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_83684620
Je zegt toch niet serieus dat Ziggler een betere worstelaar is dan Rey Rey, hè?
pi_83685709
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:57 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Swagger, Sheamus, en Rey Mysterio wel, en Ziggler niet? YOU must be kidding, als je mannen als Swagger en Sheamus een reign gunt, waarom Ziggler dan niet? Tis gewoon de nieuwe MR. Perfect. Dat roodharig konijn kan aardig worstelen, maar Ziggler heeft vele betere in ring skills, en HET talent en kunde om een hele grote te worden. Nee, dan kun je beter Taker, Triple H, Cena, voor de tigste keer als champ kronen. En al het talent en geloofwaardigheid die je hebt opgebouwd laten weggooien, omdat een Triple H, of Undertaker zich te goed voelen om te jobben.

Mc Cool vooruit gegaan in de ring, van heel slecht naar slecht. Vrouwen in de WWE kunnen zowiezo niet worstelen, vrouwen als Awesome kong, Beth Phoenix, Melina en Mickie James zijn nog beter. Ik zie liever de dames van TNA.

Sheamus past gewoon tussen Orton, Cena en Triple H, Edge

Smackdown is gewoon heel anders... Swagger past niet echt in het plaatje.. Rey al helemaal niet.. Voor mij mag Big Show de titel en gaan feuden met punk...
pi_83687312
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef Wes_FR het volgende:
Je zegt toch niet serieus dat Ziggler een betere worstelaar is dan Rey Rey, hè?
Ik VIND Ziggler een betere wrestler dan Rey, ik zeg niet dat Rey niks kan. Hij kan echt wel worstelen, maar hij word gewoon VEEEEEL te erg als kleinduimpje tegen de reus neergezet. Alle geloofwaardigheid is spoorloos, dat is met WWE toch al wel, maar als je Rey onoverwinnelijk maakt, maak je je eigen bedrijf belachelijk, en word Rey net als Cena misselijkmakend.

Het hele concept Rey is uitgekauwd, maar omdat hij scoort bij de kinderlijke fans, krijgt hij gewoon die reign. Rey met Title levert een hoop merchandise op...

Als je het over iemand hebt die in mijn ogen ECHT een reign verdient is het Chris Jericho, omdat die NOOIT geblesseerd is, zich niet te goed voelt om te jobben tegen wie dan ook, zeer goede mic skills heeft, en technisch gezien 1 van de beste wrestlers is.
  maandag 5 juli 2010 @ 17:14:31 #263
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_83687999
Ik kijk het al redelijk lang niet meer, maar magik7777, jij slaat de plank echt niet een beetje mis
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_83688286
Als je nou zou zeggen waarmee ik de plank volgens jou zou misslaan???

Ziggler is gewoon een TOP talent, Cena IS misselijkmakend, Jericho IS 1 van de beste (samen mat iemand als Kurt Angle) dus verklaar je nader...
  Redactie Games maandag 5 juli 2010 @ 17:25:34 #265
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_83688427
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef magik7777 het volgende:

Ziggler is gewoon een TOP talent

quote:
Cena IS misselijkmakend
quote:
Jericho IS 1 van de beste (samen mat iemand als Kurt Angle)
.....Kennedy
  maandag 5 juli 2010 @ 17:30:27 #266
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_83688610
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik VIND Ziggler een betere wrestler dan Rey.
Alles wat je verder zegt is dus al irrelevant.
pi_83688632
Ziggler is niks.. die gast heeft zijn kans gehad en verspilt...
  maandag 5 juli 2010 @ 18:40:38 #268
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83691044
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:57 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Tis gewoon de nieuwe MR. Perfect.
en hoeveel world titles had Mr Perfect ook alweer?
quote:
Nee, dan kun je beter Taker, Triple H, Cena, voor de tigste keer als champ kronen. En al het talent en geloofwaardigheid die je hebt opgebouwd laten weggooien, omdat een Triple H, of Undertaker zich te goed voelen om te jobben.
Ja inderdaad ja en weet je waarom?? omdat mensen voor die mensen kijken en naar de arena komen en dat is (nog) NIET het geval met Ziggler die om de 1 of andere reden gewoon nog niet die connectie met het publiek heeft gemaakt zoals al die andere dat wel hebben gedaan. Het gaat niet alleen om het worstelen alleen anders hadden de Dean Malenkos, William Regals enzo wel World titles gewonnen
quote:
Melina?? ok daar gaat de hele geloofwaardigheid al maar goed vertel maar even welke dames in TNA er op dit moment zo "over" zijn als Lay-Cool. Trouwens...welke vrouwendivisie is er nog in TNA? Beautiful People en Angelina Love en de rest? Ze hebben een tag title in een divisie waar 4 vrouwen zitten ongeveer
Luck is for losers
pi_83692243
Ik vind Ziggler ook vet
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 5 juli 2010 @ 19:15:05 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_83692353
Mister Ziggles hihihihi Mister Ziggles hihihihi Mister Ziggles hihihihi Mister Ziggles hihihihi

Gaat wel weer effe duren (if ever) voordat Ziggler weer een push krijgt.. hij mag blij zijn als hij voor het eind
van het jaar een IC title match krijgt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_83697575
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef kidkash19 het volgende:
....
Mr. Perfect won niet zo heel veel titels, maar of een wrestler veel of weinig titels heeft, zegt niks over de kwaliteit van die wrestler. Hij staat in de hall of fame, en word en werd alom gerespecteert door zijn collega's. Iedereen die hem in aktie heeft gezien, of met hem in de ring heeft gestaan zal zeggen dat hij een HEEL goede wrestler was. Als de hoeveelheid titels iets zegt of iemand al dan niet goed is, dan zou iemand als triple H en Batista veel beter zijn dan, mannen als the Mizz, Punk, en Jericho,

Je zegt dat mensen komen voor mannen als Undertaker, Triple H en Cena, zouden die mensen niet meer komen als ze geen titel zouden hebben? Als ze een keertje NIET in de main event card staan, als ze een keetje jobben om een talent over te maken? Heb ik Taker nog nooit zien doen (ja bij Kane) De enige manier waarop Triple H van Sheamus wou verliezen, was als hij geen gezichtsverlies zou lijden, dus een blessure.

Er word hier een beetje lacherig gedaan over iemand als Jericho, maar noem eens 1 actieve completere wrestler in de WWE? Geef die gast een reign, hij heeft zoveel moeten jobben door de jaren heen, en heeft al zoveel talent over gemaakt.

Ik kijk al worstelen sinds de Andre the Giant Hulk Hogan feud. En zal dan wel weer eerder mensen beu zijn dan de meeste mensen hier, die staan te juichen als Cena weer Fu doet, of wanneer The Undertaker of weet ik veel wie, weer een talent begraafd
pi_83697783
Tripple H, Cena, Taker en dergelijke hoeven niet te jobben, want als iemand een push krijgt en met hun in de show zit dan zit dat wel goed...

Misschien ooit gedacht dat Jericho zelf misschien geen Reign wilt? Jericho doet naast het worstelen zoveel meer, misschien wilt hij wel niet?

Hetzelfde met Kane.. die gast gaat nooit voor de titel.. omdat hij het niet wilt...
pi_83698385
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef wc-eend het volgende:
Tripple H, Cena, Taker en dergelijke hoeven niet te jobben, want als iemand een push krijgt en met hun in de show zit dan zit dat wel goed...

Misschien ooit gedacht dat Jericho zelf misschien geen Reign wilt? Jericho doet naast het worstelen zoveel meer, misschien wilt hij wel niet?

Hetzelfde met Kane.. die gast gaat nooit voor de titel.. omdat hij het niet wilt...
Ok, dus die mannen hoeven niet te jobben??? Dus die kunnen hun hele leven in de main event zitten, maar wat als hun ermee stoppen? Triple H heeft zijn langste tijd gehad, Undertaker loopt op zijn laatste kuntsheup. Die mannen kunnen amper nog bewegen (zeker Taker) maar die winnen toch nog 9 van de 10 matches, tegen mannen die jonger, fitter, sneller zijn. Mannen als Orton, Edge, Cena, Batista, triple H, Undertaker, draaien al jaren mee, en staan met hun snufferd in elke main event zowat, welke talent mag zich daar aan meten? Punk? Er stroomt veel te weinig talent door.
Kijk eens naar TNA, Kennedy, the Pope, Jay lethal, Desmond Wolfe,

Kane wil inderdaad geen titel meer, dat heeft ie zelf gezegd. Ik heb Jericho nog nooit op dergelijke uitspraak betrapt.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:38:48 #274
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83699204
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Mr. Perfect won niet zo heel veel titels, maar of een wrestler veel of weinig titels heeft, zegt niks over de kwaliteit van die wrestler. Hij staat in de hall of fame, en word en werd alom gerespecteert door zijn collega's. Iedereen die hem in aktie heeft gezien, of met hem in de ring heeft gestaan zal zeggen dat hij een HEEL goede wrestler was. Als de hoeveelheid titels iets zegt of iemand al dan niet goed is, dan zou iemand als triple H en Batista veel beter zijn dan, mannen als the Mizz, Punk, en Jericho,
dit spreekt dus al je hele klacht tegen. Je klaagt omdat Ziggler die een goede worstelaar is geen titel krijgt maar zegt dan dat een titel niks zegt over de kwaliteit van de worstelaar, beetje dubbel dus.
quote:
Je zegt dat mensen komen voor mannen als Undertaker, Triple H en Cena, zouden die mensen niet meer komen als ze geen titel zouden hebben? Als ze een keertje NIET in de main event card staan, als ze een keetje jobben om een talent over te maken? Heb ik Taker nog nooit zien doen (ja bij Kane) De enige manier waarop Triple H van Sheamus wou verliezen, was als hij geen gezichtsverlies zou lijden, dus een blessure.

Er word hier een beetje lacherig gedaan over iemand als Jericho, maar noem eens 1 actieve completere wrestler in de WWE? Geef die gast een reign, hij heeft zoveel moeten jobben door de jaren heen, en heeft al zoveel talent over gemaakt.

Ik kijk al worstelen sinds de Andre the Giant Hulk Hogan feud. En zal dan wel weer eerder mensen beu zijn dan de meeste mensen hier, die staan te juichen als Cena weer Fu doet, of wanneer The Undertaker of weet ik veel wie, weer een talent begraafd
Goh en nog zoiets....je klaagt over het niet in de main event staan van HHH, Cena en Taker en dan noem je HULK F'N HOGAN!!! De personificatie van jezelf in de main event zetten en daar houden door allerlei manipulatieve zooi.
Het is heel simpel, Cena verkoopt goed, trekt mensen naar de arenas en is een goede gast en hij heeft Sheamus nog NIET gepind maar wel 2x de titel aan hem verloren, hoe bedoel je iemand niet helpen dan? En dan nog, denk je dat die beslissing bij de worstelaars ligt? Noem aub 1 of 2 gasten die de plek van de main eventers OP DIT MOMENT kunnen overnemen en dan moet je ook rekening houden met de reactie van het publiek enzo

Ik kijk het óók sinds die tijd maar je vergelijkingen slaan nu echt kant noch wal hoor, je neemt maar wat newzreports aan die vaak genoeg niet eens waar zijn. Jericho heeft al zovaak gezegd dat hem NIET gaat om de titels enzo maar gewoon dat hij kan doen waar hij goed in is (incl. in zijn boek), het spreekt meer van zijn kwaliteit dat hij die dingen kan zonder een titel.

en dan ga je het over TNA hebben...mijn god...

[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 05-07-2010 21:43:57 ]
Luck is for losers
  maandag 5 juli 2010 @ 21:42:57 #275
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_83699459
He said the T word!!!!

It's on now boy!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')