Werke, en tot straksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:02 schreef Kally het volgende:
Maar goed, 1 kind afzetten bij oma (die is vrij), ander kind op school en dan werken
Dit dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:07 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag weer even bikkelen
Wil hetgeen iki mee beizg ben afkrijgen vandaag.
Nee tochquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer gaan jullie hier de vlaggetjes ophangen enzo? Straks is de ESF-intocht hier.
Tis nu nog een beetje aan de kale kant hier
We wachten nog op een offerte van de vlaggetjesfabrikantquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer gaan jullie hier de vlaggetjes ophangen enzo? Straks is de ESF-intocht hier.
Tis nu nog een beetje aan de kale kant hier
Gezien de crisis en komende bezuinigingen een heel goed planquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
We wachten nog op een offerte van de vlaggetjesfabrikant
Aangezien we VKZ hier straks ook nog krijgen kopen we alle vlaggetjes in 1 keer in
Oja, hoe zit dat ook alweer met die 'posten per beurt regeling'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
We wachten nog op een offerte van de vlaggetjesfabrikant
Aangezien we VKZ hier straks ook nog krijgen kopen we alle vlaggetjes in 1 keer in
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, hoe zit dat ook alweer met die 'posten per beurt regeling'
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik de voor de hand liggende grappen over dat er pas na een beurt gepost mag worden gewoon niet maken?
Er is een regeling?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, hoe zit dat ook alweer met die 'posten per beurt regeling'
Ook geen probleem.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik de voor de hand liggende grappen over dat er pas na een beurt gepost mag worden gewoon niet maken?
Volgens mij is het gewoon posten. Ik ben ex KSC'er overigens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Is het een soort omgangsregeling? Gedeelde voogdij over de V&A SC zeg maar? een co-ouderschap tussen 4 partijen?
-V&A mensen
-XFA mensen
-ESF mensen
-VKZ mensen
??
Ja precies! De rest heeft de memo gewoon weer niet gelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Is het een soort omgangsregeling? Gedeelde voogdij over de V&A SC zeg maar? een co-ouderschap tussen 4 partijen?
-V&A mensen
-XFA mensen
-ESF mensen
-VKZ mensen
??
Die posten nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met de mensen die nooit een beurt krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |