iPhone duur?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje aan Joooo-pi
wat voor telefoon had jij nou? Mijn broertje wil een nieuwe, maar hij wil geen iPhone omdat ze duur zijn
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje aan Joooo-pi
wat voor telefoon had jij nou? Mijn broertje wil een nieuwe, maar hij wil geen iPhone omdat ze duur zijn
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb een GW620. Ik heb em een paar weken en tot nu toe is ie echt super.
Elke fabrikant heeft nu toch wel een market? Nokia, Android?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hij wil een telefoon waar je ook applicaties voor kan downloaden, vergelijkbaar met de iPhone dus
Androidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje aan Joooo-pi
Programma's kun je downloaden en installeren vanuit de Market.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Hij wil een telefoon waar je ook applicaties voor kan downloaden, vergelijkbaar met de iPhone dus
Androidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Android
[..]
Volgens mij heb je nu in Nederland ook de Nexus one, dat is een originele telefoon van Google. Dus dan past het toestel een op een bij het besturingssyteem.
Genoeg info?
Ohja, omdat het van Google is zijn de google sites/applicaties heel goed geintegreerd. (bijv. Gmail en Youtube)
Is zeker niet aan te raden, gezien alle gebruikers die ik gesproken hebquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
Windows Mobile
ik zag deze site:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Android
Nexus One is nog niet in Nederland
Ik heb 6.5, die draait prima. 6.0 / 6.1 was troep ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is zeker niet aan te raden, gezien alle gebruikers die ik gesproken heb
oh verrek je hebt gelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik zag deze site:
http://www.nexusonegoogle.nl/
Thx! En hoe duur zijn de abbo's? Hij wil 500 belminutenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Android
Dat is het besturingssyteem voor telefoons van Google. Werkt top!
Ik heb zelf een goedkope telefoon erbij, namelijk een LG GW620 met een aantrekkelijk abonnement van KPN.
Er zijn ook state-of-the-art telefoons met android te krijgen, zoals HTC Legend.
Volgens mij heb je nu in Nederland ook de Nexus one, dat is een originele telefoon van Google. Dus dan past het toestel een op een bij het besturingssyteem.
Genoeg info?
Ohja, omdat het van Google is zijn de google sites/applicaties heel goed geintegreerd. (bijv. Gmail en Youtube)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |