quote:
LOL!!!!!!!!!!111!!!!!!!!! 11 LULLEMELK!!!1!11!1quote:
Weet niet dude, hit me up on msn!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef Teezie het volgende:
ELECTRO WROM WANNEER GAAN WE WEER PICNKICKEN JONGE
Je moeder joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goed topic.
Grapje, je bent een irritante eikel.
kunnen we niet gewoon afspreken op zelfde plek als vorige x weetjenog toen met die kalkoenfilet broodjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Weet niet dude, hit me up on msn!
pas om 5uquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Teezie het volgende:
[..]
kunnen we niet gewoon afspreken op zelfde plek als vorige x weetjenog toen met die kalkoenfilet broodjes
hoelaat ben je morgen uit?
25 graden ofzo. kk tjill.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef Teezie het volgende:
[..]
dat is wel minder, maar pietje zei dat morgen lekker weer is toch?
wtf we hadden een pact, broodjes above school errrrrday allll dayquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
25 graden ofzo. kk tjill.
maar ik zit in scorro dus heb geen tijd voor broodjes!
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ja, want die neuken ook zo lekker mee.
Mensen die een plaatje vinden en er dan een heel topic omheen verzinnen om het gebruik van het plaatje te rechtvaardigenquote:
Pesterijenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo heb je eigenlijk je negerfoto's weggehaald, TS?
Hou je bek maar gewoon hé!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Mensen die een plaatje vinden en er dan een heel topic omheen verzinnen om het gebruik van het plaatje te rechtvaardigen
son i am dissapointquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Electro-Worm het volgende:
i had my fingers crossed ya digg.
die broodjes tori moet soms ff later ya digg.
Je hoeft je toch niet te schamen? Er zijn wel meer mensen zwart.quote:
Hahahahahquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet te schamen? Er zijn wel meer mensen zwart.
bhuahuhuahauhauhahua negers![]()
D::D:D;:D;d;D::D;D:D:d;
D:D:'):"):'):"):")_)))))))))))))))))):LD:D:d;;D:D:D
De dichtstbijzijnde manier die ik kan bedenken is een stok in die kip der gat duwen, want mijn clitoris is echt niet zo groot om een kip te kunnen bevredigen.quote:
Voorbinddildo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde manier die ik kan bedenken is een stok in die kip der gat duwen, want mijn clitoris is echt niet zo groot om een kip te kunnen bevredigen.
En dus nee. Geen ervaringsdeskundige.
Ga jij dan lekker met je (voorbind)penis in de cloaca van een kip roeren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voorbinddildo.
Overigens heet het gat van een kip een Cloaca.
Kattenkopquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker met je (voorbind)penis in de cloaca van een kip roeren.
Als je het letterlijk wilt weten is google een beter optie dan ik. In het echt moet je gewoon maar iemand zoekenquote:
Heb jij een computer in de keuken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Jij moet zeker van je plaatjes af ofzo?
Wacht, wat?! Naar buiten bedoel je?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Als je het letterlijk wilt weten is google een beter optie dan ik. In het echt moet je gewoon maar iemand zoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |