Heb helaas geen auto, en ben te lui om te gaan fietsenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dank je, dank je. Ik vind patat van de snackbar lekkerder dan friet (ja, die noem ik wel friet, want lang en dun) van de Mac. Friet van de Mac zonder Mac frietsaus is echt niks aan.
Maarre... dan ga je toch ook even Mac-en
Ik krijg mijn eten nog vergoed ook, scheelt weer
Hier totaal geen problemen gehad met afkickenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef milka82 het volgende:
Oef, zijn jullie hier al weer.... Zoya Lexi is NOTD, op zich niet erg bijzonder. Gisteren was er braderie bij ons, even gesnuffeld voor mooie lakjes maar ik ben verwend denk ik.... Wil alleen maar echt heule mooie!
Verder mega koppijn en suf, aan het afkicken van een jaar lang antidepressiva
Omdat ik er pijn van krijg.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:14 schreef Holyme het volgende:
Nailoholic, gefeliciteerdLeuke spulletjes, en aww poesje
![]()
milka82, sterkte![]()
Lindytje, goeie buit!
IJsdraakje en AmyGrace, lekker vrolijke teennagels zo
Dzjonka, mooie fails! Jammer dat de remover tegenvalt, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Heb inmiddels wel zin in friet door jullie
Heb even met het Ozotic lakje lopen klooien, maar hij is echt lastig vast te leggen (of ik heb gewoon een gebrek aan fotografeer skills, kan natuurlijk ook). Hij is wel heel mooi, vooral over paars of zwart vind ik.
Wijsvinger->pink, Catrice Lucky in lilac, OPI LPAD suede, Catrice Back to black, Nubar Prevail. Allemaal met 2 laagjes Ozotic.
[ afbeelding ]
Vol in de zon bleek ie ineens flink te glinsteren van dichtbij, en dat er verschillende kleuren onder zitten is hier ook duidelijker.
[ afbeelding ]
Ik ben niet bepaald een keukenprinsesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh lekker zelf maken joh, is echt niet moeilijk
Leuk!!!quote:
Strange! Waar bakken ze daar dan de friet/patat (ja, laten we het in het midden houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:08 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een keukenprinses![]()
Bovendien hebben ze hier nog nooit van frietpan en frietvet gehoord![]()
Ze hebben hier alleen french fries of gevierendeelde aardappels, gefrituurd in olie. Ik noem het niet eens frietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef mirannie het volgende:
Strange! Waar bakken ze daar dan de friet/patat (ja, laten we het in het midden houden) in?
In de friettent komen ze ook uit de vriezer hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Ainnir; geen krokettenmoet ik een doosje van dobben voor je shippen?
![]()
Ik vind kroketten echt het beste wat je in de snackbar kunt halen, mits goed gemaakt natuurlijk
Lol ik ben stiekem wel een beetje benieuwd hoe dat zou aankomenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Ainnir; geen krokettenmoet ik een doosje van dobben voor je shippen?
![]()
Ik vind kroketten echt het beste wat je in de snackbar kunt halen, mits goed gemaakt natuurlijk
Mja ik zoek het ook voornamelijk voor onder lakjes die erg sheer zijn, zoals Catch Me in Your Netquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef mirannie het volgende:
Sorry, ben echt totaal niet thuis in nude kleuren. Als ik nude wil/moet, dan ga ik ook echt nude
Ja maar... ik bedoel meer... soms heb je echt heerlijke rundvleeskroketten, maar bij andere krijg je rundvleeskroketten die niet te vreten zijn of soms niet eens lang genog in gelegen hebben ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In de friettent komen ze ook uit de vriezer hoor
Of "rundvlees" kroketten zonder vleesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar... ik bedoel meer... soms heb je echt heerlijke rundvleeskroketten, maar bij andere krijg je rundvleeskroketten die niet te vreten zijn of soms niet eens lang genog in gelegen hebben ofzo
Ik gok dat ze nieeeet echt lekker meer zullen zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Lol ik ben stiekem wel een beetje benieuwd hoe dat zou aankomen
[..]
Mja ik zoek het ook voornamelijk voor onder lakjes die erg sheer zijn, zoals Catch Me in Your Net
Bitterballenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nieeeet echt lekker meer zullen zijn![]()
bitterballen zijn ook![]()
ontopic: ik draag nooit echt nudes eigenlijkik heb dus ook geen idee.
Bij scrangie kun je wel op nudes kijken: http://www.scrangie.com/search/label/nude
Ik ben ook super wit, ik geef echt licht in het donkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Bitterballen![]()
Ja ik had al bij Scrangie gekeken, maar vergeleken bij haar ben ik helemaal een bleekscheet, dus dat werkt ook niet echt
Al besteld of nog niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben ook super wit, ik geef echt licht in het donker![]()
Ik ga nu even lekker hapje eten in de stad, en vanavond falen in de webshop van bubsel
In Amerikaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:08 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een keukenprinses![]()
Bovendien hebben ze hier nog nooit van frietpan en frietvet gehoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |