Idd. gelukkig vanavond lekker watquote:
Inderdaad niet heel goed te zien, maar thanksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik krijg het kreng niet fatsoenlijk op de foto....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry dat het zo off topic is maar het is zo belachelijk dat ik het even kwijt moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oeps!!
Dit zou zo goed een actie van mij kunnen zijnalhoewel ik toch echt gewoon naar de patatzaak loop als ik zin in friet heb
Sttt! Ik mis mijn servexpasje nog steedsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
Idd. gelukkig vanavond lekker wat
Servexpasje FTW! 60% korting bij smullers etc.
In ieder geval; Een heel fijn weekend!
We gaan toch geen patat/friet discussie starten hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
Friet haal je in een friettent, niet in een patat dinges
nee, want daar valt niet over te discussiërenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We gaan toch geen patat/friet discussie starten he
friet klinkt gewoon lekkerder! Maar kun je je lak niet pimpen met iets?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
*Ook trek heeft*
In een patatje!(Holland, jeweets.
)
En ik heb zin om weer van kleur te wisselen. Heb deze nog niet eens 24 uur op.
Meh, bij friet moet ik altijd denken aan die dikke dingen. Ik hou meer van die duntjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
friet klinkt gewoon lekkerder! Maar kun je je lak niet pimpen met iets?
Mmm, die dikke zijn juist lekker! Frietuh!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, bij friet moet ik altijd denken aan die dikke dingen. Ik hou meer van die duntjes.
En lak is nu mat, kijken hoe lang 'ie blijven mag.
Friet haal je bij 't frietkot of de frituurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
Friet haal je in een friettent, niet in een patat dinges
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry dat het zo off topic is maar het is zo belachelijk dat ik het even kwijt moest
Nieuw gasfornuis bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Makkelijker als schoonmaken
![]()
hm, bij patat denk ik altijd aan van die bleke slappe zweetfrieten met te weinig zoutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, bij friet moet ik altijd denken aan die dikke dingen. Ik hou meer van die duntjes.
En lak is nu mat, kijken hoe lang 'ie blijven mag.
*denkt aan Engelse chips*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, bij patat denk ik altijd een van die bleke slappe zweetfrieten met te weinig zout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh lekker zelf maken joh, is echt niet moeilijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Ainnir het volgende:
Hmm friet *heimwee heeft*
* Ainnir is al bijna een jaar kroketloos
Geen kroketquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Ainnir het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Ainnir het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:14 schreef Holyme het volgende:
Nailoholic, gefeliciteerdLeuke spulletjes, en aww poesje
![]()
milka82, sterkte![]()
Lindytje, goeie buit!
IJsdraakje en AmyGrace, lekker vrolijke teennagels zo
Dzjonka, mooie fails! Jammer dat de remover tegenvalt, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Heb inmiddels wel zin in friet door jullie
Heb even met het Ozotic lakje lopen klooien, maar hij is echt lastig vast te leggen (of ik heb gewoon een gebrek aan fotografeer skills, kan natuurlijk ook). Hij is wel heel mooi, vooral over paars of zwart vind ik.
Wijsvinger->pink, Catrice Lucky in lilac, OPI LPAD suede, Catrice Back to black, Nubar Prevail. Allemaal met 2 laagjes Ozotic.
[ afbeelding ]
Vol in de zon bleek ie ineens flink te glinsteren van dichtbij, en dat er verschillende kleuren onder zitten is hier ook duidelijker.
[ afbeelding ]
Dank je, dank je. Ik vind patat van de snackbar lekkerder dan friet (ja, die noem ik wel friet, want lang en dun) van de Mac. Friet van de Mac zonder Mac frietsaus is echt niks aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:19 schreef Holyme het volgende:
Lees net je post pas Mirannie, smakelijk alvast!(en nu heb ik dus niet zomaar zin in friet, maar in Mac friet
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |