Leuk hoor!!! Van diegene met flakies wil ik wel een swatch zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef Lindytje het volgende:
Kijk, dat zijn ze allemaal:
[ afbeelding ]
De 1 na laatste heeft flakies er in!!
[ afbeelding ]
Ik zal eens even een nagelwieletje lakken... moment!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk hoor!!! Van diegene met flakies wil ik wel een swatch zien
Wil van Art de Lautrec nog nummer 7B en 4B (de bruine en de zwarte met glitter)
Leuk!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teennagels, ik blijf het ondingen vinden om te lakken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk!!!
En mensen met een voetenfobie niet klikken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teennagels, ik blijf het ondingen vinden om te lakken.
Die van jou zijn wel heeeeeeel mini!!
Don't come closer, I might hurt you
We proberen onze somberheid op te lossen door heeeeeel veeeeeeel nagellak te kopen! Werkt ook, op korte termijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef AmyGrace het volgende:
Oh hai!
Hier ook aan de AD..Wat veel hier in dit topic, ik zie een patroon
![]()
Wat een mooie lakjes zie ik weer voorbij komen! Die moodies![]()
@Ijsdraakje, wat een schattige kleine teennageltjes![]()
Ik krijg het kreng niet fatsoenlijk op de foto....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk hoor!!! Van diegene met flakies wil ik wel een swatch zien
Wil van Art de Lautrec nog nummer 7B en 4B (de bruine en de zwarte met glitter)
Mja, op héél korte termijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We proberen onze somberheid op te lossen door heeeeeel veeeeeeel nagellak te kopen! Werkt ook, op korte termijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, dat mag! Nou ja, liever niet natuurlijk, is heel vervelendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Diconnected het volgende:
Veel mensen met AD hier. Ik heb diabetes, mag dat ook?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry dat het zo off topic is maar het is zo belachelijk dat ik het even kwijt moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker werkje om op te ruimen
![]()
Sorry dat het zo off topic is maar het is zo belachelijk dat ik het even kwijt moest
Ik wens je veel sterkte met het schoonmaken...vet=
![]()
Oei.... Ik zou er ook niet aan denken.. Zelluf gen au gedaaan?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
![]()
En ik heb helemaal niks
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oei.... Ik zou er ook niet aan denken.. Zelluf gen au gedaaan?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietMaar ik moet nu weg, met mams de zelfscan uitproberen bij de AH waar ik werk, dus die ziet het als ze thuiskomt (en die mag het opruimen
)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietMaar ik moet nu weg, met mams de zelfscan uitproberen bij de AH waar ik werk, dus die ziet het als ze thuiskomt (en die mag het opruimen
)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mja, op héél korte termijn![]()
Aangezien ik nog steeds DS Signature op m'n handnagels heb en jullie al genoeg heb vermoeid met foto's daarvan, maar een pic van m'n voetnagelsmet OPI Mod About You
Voor de voetenfoobs onder ons, niet klikken!Leuk kleurtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |