op zich wel, maar misschien zijn er nog anderen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heeft er iemand interesse in Herome Nagelverharder Extra Sterk?
[ afbeelding ]
Gratis alleen verzendkosten.
Een grote hoekbank. 2,5 bij 2,5 zits. Antraciet. Hij is zo leuk!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor bank heb je gekocht? En babypoez
How come gratis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh ik moet jouw berichtjes echt gaan negeren hoor....al die geweldige faalactiesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:50 schreef Ainnir het volgende:
Vanavond ff een korte trip naar de beauty supply gemaakt, ff inkopen gedaan voor Sharana_LV:
[ afbeelding ]
BFF, DS Signature, DS Glow, YDKJ Suede, Catch Me in Your Net, Ki
Kon het natuurlijk niet laten om wat spul voor mezelf mee te nemen:
[ afbeelding ]
Polar Bare, What's With the Cattitude?, Dim Sum Plum, Manicurist of Seville, Mamma Mia
[ afbeelding ]
YDKJ Suede, DS Diamond, DS Glow, DS Couture, Play Til Midnight
FAAL![]()
zal ik me dan maar aanmelden bij OPI-o-holics anonymous?
Wil hem eventueel ook welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:56 schreef Loqi het volgende:
Ik heb Zoya Mimi gewonnen op Ainnirs Giveaway!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh, mijn birthday presents van DeltaCephei. Thanks meis!
[ afbeelding ]
En mijn moodies faal![]()
En kijk wat vanaf morgen ons waarschijnlijk komt vergezellenGefeliciteerd met je verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die poezel!!![]()
![]()
Sterkte met je hoofd!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef milka82 het volgende:
Oef, zijn jullie hier al weer.... Zoya Lexi is NOTD, op zich niet erg bijzonder. Gisteren was er braderie bij ons, even gesnuffeld voor mooie lakjes maar ik ben verwend denk ik.... Wil alleen maar echt heule mooie!
Verder mega koppijn en suf, aan het afkicken van een jaar lang antidepressiva
Don't come closer, I might hurt you
Ik zou 'm opzich wel willen overnemen. Misschien dat het helpt tegen mijn buigbare nagels..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
laat je het naar amerika shippen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:08 schreef Diconnected het volgende:
Wat was nou ook alweer een goeie webshop voor Zoya, Color Club en OPI tegelijk?Had het laatst gevraagd maar heb de site niet opgeschreven
Ow dat kan erg heftig zijn spreek ik uit ervaring Sterkte ik hoop dat het gaat lukken zonderquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef milka82 het volgende:
Ik heb wel interessequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
blegh das nie fijn, sterkte ermeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef milka82 het volgende:
Oef, zijn jullie hier al weer.... Zoya Lexi is NOTD, op zich niet erg bijzonder. Gisteren was er braderie bij ons, even gesnuffeld voor mooie lakjes maar ik ben verwend denk ik.... Wil alleen maar echt heule mooie!
Same here, bijna 3 jaar ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wordt nog leuk als ik moet afkicken ooit(3,5 jaar and counting... ) Succes milka!
Veel sterkte ermee!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef milka82 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wordt nog leuk als ik moet afkicken ooit(3,5 jaar and counting... ) Succes milka!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Sterkte!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef milka82 het volgende:
Ja, irritant hè als je weer met alufolie in de weer moet. Heb daardoor nog zoveel glitters untried staanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:27 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow dat kan erg heftig zijn spreek ik uit ervaring Sterkte ik hoop dat het gaat lukken zonder![]()
En zoals gedacht ben ik Atlantis weer beu,en het is zo'n klo.t.lak om af te halen,daarom doe ik em bijna nooit op! Vanavond maar in de aceton!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |