volgende topic allemaal fotos van voetjes makenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, klein teentje is een minimininageltje, dus die hoef ik alleen maar aan te stippen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Holyme het volgende:
Net mail terug, heb hopelijk de laatste 2 calm/wilds
Zijn die ribbels een acryl-legacy?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
nfu-oh 64
moet nog wel ff schoonmaken
Joh, die zien goud in die Sold out forever's, hebben maar groot ingekochtquote:
Beetje maarquote:
Kun je ook zo zakendoenquote:
Volgend topic?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgende topic allemaal fotos van voetjes maken
Oh nee, ik zou dit niet willen in 'mijn winkel'. Maar ik word alleen maar assistent-filiaalmanager, dus heb er niet zoveul over te zeggen denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Joh, die zien goud in die Sold out forever's, hebben maar groot ingekochtHet schap lag vol met deze, en dus zo'n mandje vol.
Ook alle oranje lakken van Catrice en Essence met het labeltje
"Oranje lak, 2,49"
[..]
Beetje maar
[..]
Kun je ook zo zakendoen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Joh, die zien goud in die Sold out forever's, hebben maar groot ingekochtHet schap lag vol met deze, en dus zo'n mandje vol.
Ook alle oranje lakken van Catrice en Essence met het labeltje
"Oranje lak, 2,49"
![]()
Het lijkt zo net die Catrice, Chanel dupe oranje dinges. (Merken jullie het dat ik de naam niet weetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgend topic?
[ afbeelding ]
Het is dus Flip Flop Fantasy, maar dat komt niet echt over op de foto. En de vlekken zijn modder omdat ik net de tuin had gesproeid
I scream peach?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het lijkt zo net die Catrice, Chanel dupe oranje dinges. (Merken jullie het dat ik de naam niet weet)
Ja die dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I scream peach?
Nee, het is dus echt fucking neon
Zie je ook wel van hoe de camera erop reageertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I scream peach?
Nee, het is dus echt fucking neon
quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn die ribbels een acryl-legacy?
Mooie lak
moddervoetjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgend topic?
[ afbeelding ]
Het is dus Flip Flop Fantasy, maar dat komt niet echt over op de foto. En de vlekken zijn modder omdat ik net de tuin had gesproeid
Hier precies zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Mirjam het volgende:
zijn er hier meer dames die maar 4 teennageltjes kunnen lakken ipv 5?
op mijn kleine teentje heb ik dus zo goed als geen nagel, maar dat ziet er soms zo gek uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |