Dat zal wel een geil gezicht zijn bij de Walmart.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:41 schreef Pantoffelsalade het volgende:
ben gisteren toevallig nog even door Walmart gelopen
meer om de mensen te bekijken.
poeh daar kom je pas mensen tegen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat zal wel een geil gezicht zijn bij de Walmart.
Ben er al 3 jaar niet meer geweest, deze zomer kom ik er wel aanquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Hyman het volgende:
TS kan zich nederland nu al niet meer herinneren?
IK woon heul nie in de USA maar in Braziliëquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef CoolGuy het volgende:
TS wist denk ik wel dat Wal Mart niet in NL zit. Het is denk ik meer een verkapt-kijk-mij-in-USA-wonen-topic ofzo
Waarom niet? Een zaak als Hornbach hebben we in Nederland ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daar is in Nederland toch geen ruimte voor.. voor zo'n grote winkel..
Daar denk ik toch anders over. Waar ik woon, de stad São Jose dos Campos heeft 700000 inwoners.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daar is in Nederland toch geen ruimte voor.. voor zo'n grote winkel..
Er is niks mis met Walmart vind ik dan. Goed spul voor goede prijzen. En je kan er vrijwel alles kopen, op vastgoed en auto's na dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef popolon het volgende:
[..]
DIe bende vind je over de hele wereld.
En naar Walmart gaan ... ik zou er geen topic over durven open.![]()
Verkapt Nederland-is-kut-topic van jequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar denk ik toch anders over. Waar ik woon, de stad São Jose dos Campos heeft 700000 inwoners.
Er zijn 3 grote shoppingmalls, 1 giga carrefour met 40 kassa's, 1 walmart, 3 mega bioscopen en nog veel meer, en altijd is het vol vol en druk.
Daarnaast doet het MKB en de kleine ondernemer en supermarkt het ook heel goed. Dus die 2 kunnen uitstekend naast elkaar werken.
Die grote shoppings zitten wel aan snelwegen vast, evenals die giga grote winkelketens.
(zelfs C&A is hier ongekent populair, H&M zie je hier btw niet)
Ik denk misschien meer dat het met de kneuterigheid van NL te maken heeft.
Maar jullie hebben geen Beesies hè. Nu jij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar denk ik toch anders over. Waar ik woon, de stad São Jose dos Campos heeft 700000 inwoners.
Er zijn 3 grote shoppingmalls, 1 giga carrefour met 40 kassa's, 1 walmart, 3 mega bioscopen en nog veel meer, en altijd is het vol vol en druk.
Daarnaast doet het MKB en de kleine ondernemer en supermarkt het ook heel goed. Dus die 2 kunnen uitstekend naast elkaar werken.
Die grote shoppings zitten wel aan snelwegen vast, evenals die giga grote winkelketens.
(zelfs C&A is hier ongekent populair, H&M zie je hier btw niet)
Ik denk misschien meer dat het met de kneuterigheid van NL te maken heeft.
Veel van m'n Amerikaanse bekenden klagen over de deur-nazi's, ofwel diegenen die je kassabon willen zien als je naar buiten loopt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is niks mis met Walmart vind ik dan. Goed spul voor goede prijzen. En je kan er vrijwel alles kopen, op vastgoed en auto's na dan.
Woon zelf in de VS, en kom geregeld in de Walmart. Ik moet zeggen dat ik hier bijna nooit last van heb, alleen als het alarm af gaat of als je redelijk wat dingen in je karretje hebt dat niet in plastic zakken zit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Veel van m'n Amerikaanse bekenden klagen over de deur-nazi's, ofwel diegenen die je kassabon willen zien als je naar buiten loopt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef CoolGuy het volgende:
TS wist denk ik wel dat Wal Mart niet in NL zit. Het is denk ik meer een verkapt-kijk-mij-in-USA-wonen-topic ofzo
Dan maar een pauper, maar ik ga niet teveel betalen voor zaken die ik nodig hebquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:55 schreef Isegrim het volgende:
Target is veul toffer.Walmart is voor paupers.
Nooit last van gehad. Hier controleren ze dat niet eens, zelfs niet als je spullen niet in zakken zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Veel van m'n Amerikaanse bekenden klagen over de deur-nazi's, ofwel diegenen die je kassabon willen zien als je naar buiten loopt.
Lees het topic anders ff en je komt tot de ontdekking dat ik NIET in de USA woonquote:
M'n moeder heeft bij de WM gewerkt.... Niets geen slechte behandeling....quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:53 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Woon zelf in de VS, en kom geregeld in de Walmart. Ik moet zeggen dat ik hier bijna nooit last van heb, alleen als het alarm af gaat of als je redelijk wat dingen in je karretje hebt dat niet in plastic zakken zit.
Zo erg is het niet hoor.
Ik heb wel gehoord dat het personeel daar slecht behandeld wordt, dit kan ik hier lokaal echter niet constateren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |