Ja zeg nou zelf, check die kop en gewoon die hele pose. Je hebt vast wel een leukere/beter toch?quote:
Zoete kusjes op je wang.quote:
Ja, die ik vannacht hou dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zeg nou zelf, check die kop en gewoon die hele pose. Je hebt vast wel een leukere/beter toch?
Jawel, maar zo ben ik mooi anoniem in het fobo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zeg nou zelf, check die kop en gewoon die hele pose. Je hebt vast wel een leukere/beter toch?
O shi...quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik laatst wel gepost in US![]()
Kijk z'n armen. En z'n hoofd. Eigenlijk gewoon helemaal. Godverdomme, ik ga soppenquote:
Ik ook niet, maar dat kon ook niemand ene fuck schelen, met als enige verschil dat ik nog positief ben over de foto die ik jat....quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk z'n armen. En z'n hoofd. Eigenlijk gewoon helemaal. Godverdomme, ik ga soppen
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Heb ik jullie trouwens al ooit verteld over mijn oom Pieter die verdronken is in de Maas?
Gelukkig, het is best beschamend.quote:
Oh, vertel?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig, het is best beschamend.
Okay succes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk z'n armen. En z'n hoofd. Eigenlijk gewoon helemaal. Godverdomme, ik ga soppen
Om gezellig te kwebbelen over het paar geitenwollensokken welke ze nu voor 25 airmiles op de kop hebben getikt.quote:
* Visual heeft van mensen met geitenwollensokken aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Om gezellig te kwebbelen over het paar geitenwollensokken welke ze nu voor 25 airmiles op de kop hebben getikt.
Tot op de knieën opgetrokken ofcourse. En sandalen aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Visual heeft van mensen met geitenwollensokken aan.
mompel*quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Visual heeft van mensen met geitenwollensokken aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |