Je doet me pijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
OP JE BOLLE OGEN, KUT, JIJ BENT NIEUW, IK HAAT JE
OMG OMG OMG. IK ZEI NET EXACT HETZELFDEquote:
Ga d'r fisten, kan je met die andere hand internettenquote:
LIJKT WEL OP DE SPERMADONOR VAN JE VROUWquote:
Een echte man doet het doggy style met de laptop op der bipsquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga d'r fisten, kan je met die andere hand internetten
Whihihhihihihihihihihihihihihihihihiihiquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een echte man doet het doggy style met de laptop op der bips
Ik ben linkshandig, welke moet ik nu waarvoor gebruiken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga d'r fisten, kan je met die andere hand internetten
Gewoon je hoofd gebruikenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig, welke moet ik nu waarvoor gebruiken?
Internet is het belangrijkst, dus links daarmeequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig, welke moet ik nu waarvoor gebruiken?
DAT COMPENSEERT EEN HOOP HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat typt zo moeilijk, ik heb een groot hoofd
Idem voor dezequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we niet achter voorstellen dat mensen die desmiley achter een post zetten automatisch gepermbanned worden? Teringjantje, wat een zwakzinnige tering kop is dat zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |