Je moet wat om deze 2 lege avonden te compenseren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:43 schreef -Menn0- het volgende:
Zometeen maar even Where The Light Is op vol volume knallen
Ik denk dat je gelijkt hebt. Al laat Double Vee in het berichtje op de site nog wel een mogelijkheid open, vind ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef LeNick het volgende:
Als er vervangende concerten komen, dan verwacht ik niet dat je dan nog wat aan je ouder kaartjes hebt. Hoe kut dat ook is. Lijkt me technisch gezien gewoon lastig, boel mensen hebben ook al teruggebracht waarschijnlijk.. Dus wat dat betreft zou het ook oneerlijk zijn. Al hoop ik het natuurlijk wel
quote:Ik kreeg dit mailtje van iemand van Double Vee Concerts:
Hallo Babette,
Bedankt voor je mailtje.
Helaas hebben wij geen idee of er überhaupt een nieuw concert plaats zal gaan vinden en daarom is ons door het management van John Mayer verzocht om iedereen het geld terug te geven. Deze kaarten zijn vanaf 31 augustus helemaal waardeloos.
In het geval dat wij een nieuw concert mogen organiseren, zullen we zeker de kopers van tickets die bij ons bekend zijn een mail sturen met de mogelijkheid in een speciale voorverkoop tickets te bestellen.
Maar zoals gezegd weten we helemaal niets van een nieuwe datum en gaan we er vanuit dat die niet gaat komen, totdat we anders horen.
Helaas kan ik geen positiever antwoord geven.
Zeg het even als die gozer weer wat te melden heeftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zou ik wel netjes vinden die voorverkoop! Maar denk dat dat helemaal niks wordt...
Morgen kaartjes wegbrengen
Dat kunnen ze niet meer 'verkopen' als ze eerder iedereen hebben opgeroepen om hun geld terug te halen lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Waarom zou je je kaartje eigenlijk al terugbrengen? Beter wacht je gewoon tot eind Augustus? Of je moet het geld hard nodig hebben, maar zo duur waren die kaartjes nu ook weer niet toch. Stel dat er nu nog een concert komt dan heb je je kaartje niet meer.![]()
Ik heb dit nummer nu al zo'n 30 keer gedraaid denk ik. Thanksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:11 schreef BoerBert het volgende:
http://www.cmt.com/videos(...)cmt-crossroads.jhtml
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:13 schreef Mandarijntjee het volgende:
Nou breng jullie kaartjes maar terug allemaal. Het is officieel.
http://www.doubleveeconce(...)pers-van-john-mayer/
KOMT DIE HIER?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik ga maar snel kaarten voor Bonamassa halen, m'n nieuwe held
Ja, die edit is ook een beetje wat ik denk.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:54 schreef LeNick het volgende:
[..]
KOMT DIE HIER?
edit; Amsterdam is uitverkocht, en ik ga niet naar Groningen
Maar ik houd nog van Johnquote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja, die edit is ook een beetje wat ik denk.Maar hij is baas, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |