De 20,000 moet wel te halen zijn nog lijkt me
quote:
op 06-13-2000 om 07:43 PM schreef 100% Oranje het volgende:
Oh nee..rot snel weer op hier!..Jij kijkt helemaal nooit naar de bus!
das waar..had je niet even kunnen vertellen dat het afgelopen was?
quote:
op 06-13-2000 om 07:44 PM schreef 100% Oranje het volgende:
Is het afgelopen?..Wat doe ik hier dan?
helpen het bus-forum naar de 20.000 te liften?
---------------
op naar 20.000
p.s. muisarm kwam niet van 't fokken hoor!
quote:
op 06-13-2000 om 08:18 PM schreef Borgia het volgende:
Oma moet ff plassuh, maar ook dit beetje helpt![]()
Wordt Oma dan toch ook lid van de Oneliners?
quote:Ha mijn Queen Tweet!!!! Ja, goed he? Ik pas me een beetje aan. Een beetje van dit en een beetje van dat en een beetje van maggi en een beetje van mij. He Laffer?
op 06-13-2000 om 10:19 PM schreef killer tweety het volgende:
Wordt Oma dan toch ook lid van de Oneliners?
En gaan we dan door naar de 30.000?
--------------
Forever FOK!
duh
altijd nog 37000 minder posts als toen het BB forumm dicht ging
* femfatale en Cynix proberen nog ff een sprintje in te zetten.
Maar 't niveau ligt hier de laatste tijd wel errug hoog hoor, dus extra bonuspunten!
Net als de bus, 't duurt even voordat 't allemaal op gang komt, maar dan is er ook geen houden meer aan!
Ik zag dat de eerste posting in het Busforum plaatsvond op 27 december 1999 d.w.z. meer dan anderhalve maand voordat de Bus vertrok. Als het scenario voor de Bus 2 hetzelfde is zou het forum half juli weer open gaan als de Bus begin september vertrekt en half augustus als hij eind september vertrekt. Het forum wordt dan voor één tot twee maanden gesloten. Ik zie de logica hier niet van.
Natuurlijk kan je ook posten in het TV-, media-, Big brother- of eilandforum maar dat komt de overzichtelijkheid niet ten goede.
Neemt het Busforum te veel harde schijf ruimte in beslag ? Of kan Fok geen forumleiders/moderators vinden voor de zomermaanden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |