Het hoofdeinde dus. Niet het headboardquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:35 schreef TheVulture het volgende:
@ Deceit... da's zo'n hoofdstuk wat tegen de muur staat en waar je bed tegenaan rust zeg maar
Ik ben geen design-homoquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het hoofdeinde dus. Niet het headboard
Wel een tweetalige homo?quote:
5-talig: Nederlands, Engels, Frans en Duits en Brabantsquote:
Zonder dat die kerel heeft gezien of er wel een nieuw hoofdeinde nodig was krijgt TheVulture er toch een.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef Deceit het volgende:
@TheVulture...
Oh nu snap ik het... neh je zin klopte niet, 'zonder dat ik het heb gezien ie een nieuw..'
Maar ie moest ik zijn..
Tuurlijk weet ik wel wat een Hoofdbord is!
Jij snapt me tenminstequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Zonder dat die kerel heeft gezien of er wel een nieuw hoofdeinde nodig was krijgt TheVulture er toch een.
quote:
Nee, d'rtussenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:45 schreef Waxxer het volgende:
Wonderer?Borsthaar?
Vertel?
Wat.... apart? Ik bedoel, je hebt toch eh, "gewoon" nog tietjes-tieten - en dan borsthaar erop?!
Ja, nou, ik las die post over het hoofdbord pas toen ik het topic al gemaakt hadquote:
Wat raar lijkt me dat. Wat snel ook!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, d'rtussenEn ook haar op mijn handen.
Nou ja, dit is nog maar het begin he! Bij mij begon het ook met een paar sprietjes in het midden, en zie nu eens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:49 schreef wonderer het volgende:
Dus niet dit:
[ afbeelding ]
Hoewel dit gewoon een vent is, ik kon zo gauw niks anders vinden
Het is voor jou natuurlijk heel lang geleden, maar weet je nog dat jij lichaamshaar begon te krijgen? Van dat bijna onzichtbare dons?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat raar lijkt me dat. Wat snel ook!En dan ben je nog blond ook!
Je ouders schrikken zich het apezuur als ze je weer zien, volgens mij. Het zal voor hen sowieso wel lastig zijn ook, allemaal (toch..?) en dan komt hun, ik bedoel er niks spottends of negatiefs mee, maar dan komt na een lange tijd hun meisje weer thuis, als je begrijpt wat ik bedoel...
![]()
Maar straks heb je dus twee van die behaarde bolletjes hangen!
Niks mis met directe vragen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Waxxer het volgende:
Wat is dat voor directe vraag inene!
Ja ook dát nog.
Sorry hoor...
De po(o)t verwijt de ketelquote:
Ja ik kamp dan wel weer met een blotebillengezicht. Dus (bakke)baardjes en pratende kutjes zijn aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Niks mis met directe vragen.
Ik vind je helemaal niet het type behaard te zijn.Op basis van hoe je hier overkomt natuurlijk.
Het is zo.... mannelijk van je....quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik kamp dan wel weer met een blotebillengezicht. Dus (bakke)baardjes en pratende kutjes zijn aan mij niet besteed.![]()
Maar ja, het kwam zo inene.Naja, het is wel stoer he.
Of ben jij geen tennisbear?
Nee, ja, nou ja, ik weet nog wel het ontstaan van het borsthaar, wat ik zei, een paar sprieten in het midden, maar toen was ik al bijna 20. Maar hoe het ontstaan verderging, weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is voor jou natuurlijk heel lang geleden, maar weet je nog dat jij lichaamshaar begon te krijgen? Van dat bijna onzichtbare dons?Dat is het dus. Ik heb niet meteen een matje op mijn borst hoor
Tegen de tijd (ALS) dit doorzet, ben ik trouwens al onder het mes geweest hoop ik... Ik ben ze echt goed zat nu
Met een piemel kun je tenminste nog iets nuttigs. Borsten zijn echt totaal nutteloos. En aangezien ze ook niet makkelijk te verbergen zijn, helpt het me niet echt om passabel te zijn. En een platte borst is veel mooier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ja, nou ja, ik weet nog wel het ontstaan van het borsthaar, wat ik zei, een paar sprieten in het midden, maar toen was ik al bijna 20. Maar hoe het ontstaan verderging, weet ik eigenlijk niet.Het voelt alsof ik op een ochtend wakker werd en *baf* het zat er!
Maar ga je ze laten afzetten?Wat ingrijpend allemaal....
Ergens lijkt het me wel een humoristisch beeld, van die behaarde borsten.Maar als ze in de weg hangen en je gaat helemaal all the way... Net als dat bij een transgender m --> v een piemel een lastig obstakel schijnt te zijn.
Ik bén ook heel mannelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is zo.... mannelijk van je....
Jawel.
Ik heb het lang geschoren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Waxxer het volgende:
Maar goed, jij bent dus ook een stoere.Met grote, gespierde tennisarmen, echt masculien gebouwd.
Denk je dat die dat lust en dat-ie met stokjes kan eten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan gaan wij sushidaten.
Mag dan "" ook mee?? Dat hij dan ook sushi eet en alles...
Ik zie je link niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Deceit het volgende:
Deze is vet...
Kijk en focus je ogen effe naar het middelste kruisje, naar een paar seconden zullen de paarse bolletjes langzaam verdwijnen, en zult u alleen het groene bolletje zien draaien.
[ afbeelding ]
elke dag met gillette voor gladde wangen en kinquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb binnen twee dagen een baardje.. flink wat haar op mijn benen en armen... op mijn borst zit ook nog redelijk wat
Ik ben een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |