quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:46 schreef Bluezz het volgende:
gefietst het hele end
o.a. langs de manege
Doe ik heel hard Brrrrrrrr *insert paardengepruttel spitsen er een paar hun oortjes
![]()
Hé, van de 2,5 uur extra reistijd was maar 1 uur mijn eigen schuldquote:
Roep ik een gevoel van deceptie bij je op??quote:
Zo lijkt het wel hè?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Roep ik een gevoel van deceptie bij je op??![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef TAV74 het volgende:
Roep ik een gevoel van deceptie bij je op??![]()
In de ns niet in de kap himselfquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:14 schreef Duderella het volgende:
Zo lijkt het wel hè?
Alsof Bluezz zegt: Tav, ik ben echt niet boos, maar wel een beetje teleurgesteld.
De overbelaste spier is lekker gekneed door de fysio en weer flink doorbloed daardoor en herstelt daardoor sneller. (volgens de theorie) Overigens was de pijn al bijna helemaal weg voordat de fysio er aan begon te kneden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
golfer, helpt dat nou een beetje, dat masseren? Klinkt wel ontspannend
iig qua gewicht ongeveer gelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
is die 1080 een leuk boek? Of erg zilveren lepel achtig?
Toch heb ik niet zulke slechte ervaringen in het algemeen, ben een intensief en redelijk enthousiast NS gebruiker (zakelijk dan, privé doe ik praktisch niets met de trein). Maar als het misgaat is de communicatie en interne afstemming soms echt ontzettend beroerd, daar zouden ze wel eens een beetje in mogen investeren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Een typisch dagje met de trein, TAVZo heb ik er ook velen gehad, helaas.
En dat ze wijzigingen pas in de trein omroepen is me ook niet vreemd![]()
Lekker he? Ik heb dat afgelopen dinsdag ook gedaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn kledingkast is echt extreem leegMaar wel schoon en alles is opgevouwen in de kast
ik heb tijden met de NS meegemaakt dat het nuttig was een SMS sjabloon in me telefoon te hebben om aan te geven dat ik later was die dag vanwege de NS... gebeurde maar eens in de twee dagen ongeveerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch heb ik niet zulke slechte ervaringen in het algemeen, ben een intensief en redelijk enthousiast NS gebruiker (zakelijk dan, privé doe ik praktisch niets met de trein). Maar als het misgaat is de communicatie en interne afstemming soms echt ontzettend beroerd, daar zouden ze wel eens een beetje in mogen investeren.
Heb je nog wat in mijn maat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn kledingkast is echt extreem leegMaar wel schoon en alles is opgevouwen in de kast
lekker laten kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:07 schreef LieLie het volgende:
ik zit salade te eten in de zon op het station, mensen kijken wat apartmisschien is het m'n lock-a-lock-bakje
Ah, top, dat lijkt me goed nieuwsquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:14 schreef borisz het volgende:
Joran opgepakt in Santiago.
Nou, ben benieuwd wat hij ervan te zeggen heeft.quote:
Ik ken de theorie, maar het helpt niet bij iedereen even goed. Fijn da het bij jou wel helptquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
De overbelaste spier is lekker gekneed door de fysio en weer flink doorbloed daardoor en herstelt daardoor sneller. (volgens de theorie) Overigens was de pijn al bijna helemaal weg voordat de fysio er aan begon te kneden.
Verder werkt het vooral lekker ontspannend, inderdaad.![]()
Verder moet ik wat oefeningen blijven doen om de schouder weer helemaal soepel te houden.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:27 schreef TAV74 het volgende:
Die hele Joran deugt niet, psychopaat van het zuiverste soort.
op dat die maar veel de zeep mag oprapenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel plezier in een cel in Zuid-Amerika
je doet niet aan sex met je ex?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
Net Marmite gekocht in de supermarkt, al lang niet meer op gehad
En mijn ex gezien. Snel omgedraaid voordat ze mij zag.
Klopt, hoorde ik vanmorgen op de radio. Voor zijn bijdrage aan StarTrek? StarWars? StarGate? Iets met Star***** dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef cybermans het volgende:
w000t volgens mij zag ik net op tv dat patrick stewart (Jean-Luc Picard) geridderd is in Britland
Tjeequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Terechtquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef cybermans het volgende:
w000t volgens mij zag ik net op tv dat patrick stewart (Jean-Luc Picard) geridderd is in Britland
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Steer doet helemaal niet aan sex
Star Trek:quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klopt, hoorde ik vanmorgen op de radio. Voor zijn bijdrage aan StarTrek? StarWars? StarGate? Iets met Star***** dus.
heb jij nu ook een opgelucht gevoel?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Steer!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al iets meer dan een half jaar sexvrij met ex
En sowieso sexvrij
Een half jaar is wel langquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al iets meer dan een half jaar sexvrij met ex
En sowieso sexvrij
Je bent lekker op dreef he..quote:
nee hoor, alhoewel ik het wel af en toe zwaar heb zeg op het plein, niet normaal meer af en toe....quote:
eeeeh, laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef he..
Misschien kan jij hem een handje helpen.. heb jij meer ervaring mee
en dat zeg jijquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je wilt een vriend geen handje helpen? Hoe gemeen!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Cyber![]()
Zit hier helaas naast een Star-trek noob.. Maar mijn moeder en ik zijn fan!
![]()
kijken kijken en niet kopen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:16 schreef Laydina het volgende:
Inhouden.. Je doet nog net je broek niet open dus
En dan vooral van Jean-Luc hequote:
Tja ach.. dat hoort erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
kijken kijken en niet kopen...
Dit zonnige weer... korte jurkjes en rokjes bij de andere sexe![]()
lag er een vandaag in het gras te zonnen..... man o man
Mijn ma vind Q ook niks... ik vind hem welquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dan vooral van Jean-Luc heEn Geordi, Worf, Deanna..
![]()
Maar ook de crew van Janeway mocht er zijn hoor!!
Alleen Q... daar heb ik echt een hekel aan! Dat is wel echt het meest vervelende wezen/ding wat ze ooit tegen komenKan naar die acteur ook niet meer normaal kijken in andere series en zo, vind hem bij voorbaat al rete irritant
![]()
Daar ben ik het echt wel mee eensquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
En dan vooral van Jean-Luc heEn Geordi, Worf, Deanna..
![]()
Maar ook de crew van Janeway mocht er zijn hoor!!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Was Picard degene die earl grey dronk?
Vandaag heb ik apenkooien gedaan!Nou ja, soort van. Ach ja, laatste keer voor de vakantie he.
Yesquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Was Picard degene die earl grey dronk?
Volgens mij is dat ook mijn top 5!! Afgezien van de laatste 2, die moeten andersom. Heb ENT nooit echt gezien namelijk, leek me niet echt heel erg veel toevoegen. DS9 vond ik wel leuk! Met Quark en Odo en Worf die ook daar op komt draven.. Worfquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
Mijn ma vind Q ook niks... ik vind hem wel![]()
de ma van troy/vrouw van gene![]()
1 TNG
2. VOY
3. TOS
4. ENT
5 DS9 (heb ik nog nooit compleet gezien)
beide steden met veel mooie dames.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
P, ik zit naar een citytrip naar Praag te kijken voor de zomer. Zijn drie hele dagen ongeveer genoeg om Praag te bekijken?
Of was je nou naar Budapest geweest?
wist je dat ent pas vanaf seizoen 3 star trek ging hetenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook mijn top 5!! Afgezien van de laatste 2, die moeten andersom. Heb ENT nooit echt gezien namelijk, leek me niet echt heel erg veel toevoegen. DS9 vond ik wel leuk! Met Quark en Odo en Worf die ook daar op komt draven.. Worf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo iets begreep ik. Daarom misschien wel.. Leek me een beetje een slap aftreksel.. En TNG is zoooo briljant!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
wist je dat ent pas vanaf seizoen 3 star trek ging heten
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef cybermans het volgende:
vond Worf's bijnaam ook wel leukOwwww.. shit!! Daar staat me iets van bij!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso Worf pestenOf Data in de war maken
Dat waren de leukste afleveringen.. Of de Doctor van VOY
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Owwww.. shit!! Daar staat me iets van bij!!!
Sowieso Worf pestenOf Data in de war maken
Dat waren de leukste afleveringen.. Of de Doctor van VOY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef cybermans het volgende:
Ow ja Star Trek is prima met cul te combineren:
[ afbeelding ]Neelix!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan had ik wel andere dingen te doen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je dan een biertje met mij mag drinken.
Ah is het weer? Ik ga ook kijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef golfer het volgende:
Zo.Dat was een lekker tukkie.
Straks weer even kijken naar De waarheid over eten.
ga ik niet zeggen, koop er een en word data2quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Maar hoe zat dat ookalweer???
Ik ken Blanche!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
is niet meer.
Voor de erg jonkies: Blanche uit Golden Girls.
Ik keek dat wel eens hoor, als jonkstie hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
is niet meer.
Voor de erg jonkies: Blanche uit Golden Girls.
Mijn hart breekt als een boer met kiespijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan had ik wel andere dingen te doen hoor
Ik wil er best aan trekken hoor! (hihi ik zei trekken)quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn hart breekt als een boer met kiespijn
Awwww flauw.. maar ik ga ze gewoon een keer allemaal kijken!! En ik krijg Thijs ook nog wel fan!! Zodra hij de intrige verhalen er achter gaat volgen vind hij het vast wel meer dan 'uit te zitten'quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef cybermans het volgende:
[..]
ga ik niet zeggen, koop er een en word data2
21:00 uur op Ned3quote:
nee is toch niet leuk als ik het zegquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Awwww flauw.. maar ik ga ze gewoon een keer allemaal kijken!! En ik krijg Thijs ook nog wel fan!! Zodra hij de intrige verhalen er achter gaat volgen vind hij het vast wel meer dan 'uit te zitten'![]()
en anders heeft ie pech
![]()
@ Golfer: Blanche ook al.. Volgens mij is alleen Rose nog over nu toch? Of leeft die lange ook nog?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:43 schreef cybermans het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik kan ook geen rijst! Altijd te droog of te plakkerig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef DarkElf het volgende:
curry was lekkeren mijn rijst was goed gekookt (jaja ik ben een rijstverpester dus tis heel wat dat t een keer goed ging
)
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:43 schreef cybermans het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier zit er een!! Thijs was ttt ook al zo verbaasd iemand tegen te komen die de zelfde muziek leuk vind, niet te miepig is (wist hij veel
) en gewoon een beetje stoer en relaxt.. Vond hij toen he.. kan zijn dat hij nu iets heeeel anders zegt
![]()
huh, vrijgezelquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier zit er een!! Thijs was ttt ook al zo verbaasd iemand tegen te komen die de zelfde muziek leuk vind, niet te miepig is (wist hij veel
) en gewoon een beetje stoer en relaxt.. Vond hij toen he.. kan zijn dat hij nu iets heeeel anders zegt
Keuringsdienst van waarde is ook leuk nu, in een Unilever fabriek kijken hoe ze Pesto maken.quote:
Wat een ranzige troep gooien ze daar in he!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Keuringsdienst van waarde is ook leuk nu, in een Unilever fabriek kijken hoe ze Pesto maken.
Stuk minder romantisch dan in de Bertolli reclames
Zelfgemaakt isquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je het wel eens zelf gemaakt? Want als je het alleen uit potjes kent, snap ik de smiley
Dat vindt hij nog steeds, alleen heb ik inmiddels wat meer kanten van je leren kennenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier zit er een!! Thijs was ttt ook al zo verbaasd iemand tegen te komen die de zelfde muziek leuk vind, niet te miepig is (wist hij veel
Heppu daar een repeppie van?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
'navond! Steer, ik heb je pakje gekregen, mercikes! Kan ik je een bescheiden bedragje overmaken?
Ik ben een foodgawkertaartje aan het maken met ricotta en aubergine en gecarameliseerde tomaatjes. ben benieuwd!
TMIquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Dat vindt hij nog steeds, alleen heb ik inmiddels wat meer kanten van je leren kennen![]()
quote:
*zucht* (en ik deed nog zo mijn best een formulering te vinden die niet verkeerd uitgelegd kon worden)quote:
quote:
Ik ben dus niet direct tegen potjesvoedsel - natuurlijk is vers lekkerder, maar potjes hoeven niet per se vies te zijn. En tja, ik kan het wel begrijpen dat ze meer cashew dan pijnboompitten gebruiken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat een ranzige troep gooien ze daar in he!Ik had het al eens gezien, maar het blijft verbazend..
Trouwens, die markt waar ze net inkopen deden, daar zou ik ook wel eens rond willen lopen met een gevulde portemonnee
Oh ja? !quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vindt hij nog steeds, alleen heb ik inmiddels wat meer kanten van je leren kennen![]()
Gelukkig zijn geweldige mannen als ik ook zeldzaam![]()
Nee hoeft nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
'navond! Steer, ik heb je pakje gekregen, mercikes! Kan ik je een bescheiden bedragje overmaken?
Ik ben een foodgawkertaartje aan het maken met ricotta en aubergine en gecarameliseerde tomaatjes. ben benieuwd!
Jawel, ben ik met je eens hoor!! Ik ben ook niet helemaal tegen potjes hoor! Ik koop zelf ook wel eens pesto uit een potje, maar meestal vind ik het veel te zuur.. of te zout. En als je ziet wat er allemaal in zit dan lijkt het ook gewoon niet meer op 'echte pesto' maar dat maakt het niet per definitie vies. Alleen wel een stuk minder lekker wat mij betreft!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dus niet direct tegen potjesvoedsel - natuurlijk is vers lekkerder, maar potjes hoeven niet per se vies te zijn. En tja, ik kan het wel begrijpen dat ze meer cashew dan pijnboompitten gebruiken.
Het is tevens ook een beetje misleidend en sensatiebelust dit programma natuurlijk. Laten ze zo'n 'masterchef' niet-blind al die potjes proeven. Natuurlijk zegt hij dat alles vies is.
Komt er zo'n Jamie Oliver potje aan (is zo'n chef van een Jamie Oliver restaurant), tja, kan hij ook niks anders doen dan zeggen dat het vies is.
Jongen.. het is tijd voor seks voor jouquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind rode pesto lekkerderder dan groene pesto
Lekkere pasta met alleen rode pesto erdoor is zoooooooooooo orgasmisch.
Uit een potje: ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind rode pesto lekkerderder dan groene pesto
Lekkere pasta met alleen rode pesto erdoor is zoooooooooooo orgasmisch.
Aangenaam kennis te makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Aangenaam![]()
[..]
De waarheid over eten ofzo
Je kunt niet altijd sex hebben... soms moet je ook een hapje eten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jongen.. het is tijd voor seks voor jou![]()
Maar orgasmisch etenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd sex hebben... soms moet je ook een hapje eten.(HF)
Je bent gewoon het ware voedsel nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar orgasmisch eten
ja dat zal ik echt nooit met eten kunnen ehbben
Dan nog nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent gewoon het ware voedsel nog niet tegengekomen
weet niet hoor... maar zo lang moet je het ook niet op laten zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef DarkElf het volgende:
lekker zure slagroom lucht om je heen de hele tijd
en pesto uit potjes is evil.... (smerige noten erin....)
Ik had ook het idee dat ik tegen het ene potje beter kon dan het andere. Maar de één mikt er dus meer noten in als de ander? En eigenlijk horen er geen noten in?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef DarkElf het volgende:
Nah, eigenlijk horen er pijnboompitten in. Om het goedkoper te maken gooien ze bij unilever er cashewnoten in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat ik tegen het ene potje beter kon dan het andere. Maar de één mikt er dus meer noten in als de ander? En eigenlijk horen er geen noten in?
smeerlappenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk horen er pijnboompitten in. Om het goedkoper te maken gooien ze bij unilever er cashewnoten in.
Ik vind Cashews ook lekker.quote:
Heb je notenallergie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben voor de één wel allergisch, en de ander niet
Ja, maar niet zo erg als DE volgens mij. En met pinda's ben ik ook niet zo goed. Maar van beide ga ik niet dood.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Niet doodgaan Lielie
En oh, daarom is DE zo kwaad op Unilever
Ik vind het wel fijn. ik slaap niet lekker als het te warm is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Duderella het volgende:
Wat is het 's avonds toch nog frisjes hè?
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Duderella het volgende:
ja kloptquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Duderella het volgende:
You and me babe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
Aankomend weekend zit ik al het werk te doen dat ik nu zit uit te stellen waarschijnlijk.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
Aankomend weekend zit ik al het werk te doen dat ik nu zit uit te stellen waarschijnlijk.![]()
Maar zondag gaan we lunchen bij http://www.dekoriander.nl/main.html
quote:
Ik dacht dat jij wel van de zure room wasquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van de zure room was
Wie of wat is dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
M'n vriend kreeg zo'n boek van GaultMillau als relatiedingetje, daar hebben we ook al even in zitten neuzen
Omdat jij een goed gevoel voor taal hebt (én nog een jaar bent doorgzaagd over dit soort dingen), maar de meeste mensen taal zien als een zo kort mogelijke weg van A naar B. So dan kejje nie andrs verw88!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef LieLie het volgende:
Waarom schrijven zoveel mensen (of ligt het aan mijn klasgenoten?) cijfers niet uit in een rapport?
'Binnen 3 weken'
Ooitquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van de zure room was
Steer, ook goed, nodig je jezelf dan binnenkort weer 's uit?
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Omdat jij een goed gevoel voor taal hebt (én nog een jaar bent doorgzaagd over dit soort dingen), maar de meeste mensen taal zien als een zo kort mogelijke weg van A naar B. So dan kejje nie andrs verw88!
Plakjes kipfilet, gekookt eitje door de eierharp gehaald, kleine verse worteltjes, selderij, radijsjes, yoghurt, kwark, banaantjequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef LieLie het volgende:
Wat kan ik nu eigenlijk als studiesnack nemen Steer, heb je zo nog wat caloriearme dingen in je hoofd?
Ah, een gids! Kende ik niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
http://www.gaultmillau.nl/
Lelijke site trouwens, het boek straalt heel wat meer uit.
Ik zou daar gewoon trots op zijn. Iedere gek zijn gebrek. Je kan maar beter deze hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat zal het zijnToch vraag ik me wel eens af of ik er niet wat neurotisch in ben
Ik zie echt heel veel fouten. Laatst ook op het werk, een grote poster bij de ingang met een zin die gewoon niet klopt. Dat vind ik zo slecht. En dat komt dan van de afdeling Communicatie. En bij de MR vragen ze bijna standaard of ik nog iets over de taal- en/of spelfouten wil zeggen
Groente-omelet met bacon (vetrandje eraf) en 30+kaas en desnoods een dooier uit één eitje weglaten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Plakjes kipfilet, gekookt eitje door de eierharp gehaald, kleine verse worteltjes, selderij, radijsjes, yoghurt, kwark, banaantje
Steer jij hebt een ongezonde relatie met de vlaggetjessmiley.quote:
Can't stopquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Steer jij hebt een ongezonde relatie met de vlaggetjessmiley.
Ik wou het niet zeggen....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef Duderella het volgende:
Je draait door Steer! Het wordt een obsessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe je dat helemaal alleen? lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis van werk nu weer ff scriptie-en
Mie toequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
topsporters kunnen niet zonder
![]()
Ik wel. Ik beweeg lang zo veel niet, en ik wil mijn reserves opgebruiken
\quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis van werk nu weer ff scriptie-en
Lekker!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
As we speak wordt dit gebakken voor onze 2 lunches tomorrow
Ik zie geen lunch staan bij de menu's ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
Maar zondag gaan we lunchen bij http://www.dekoriander.nl/main.html
Nee, zie ik ook niet. En toch gaat het geschieden. Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie geen lunch staan bij de menu's ?
Met dit weer vindt ze het heerlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Bellefleur lekker buiten
Xena is ook veel buitenLekker soezen in de zon
![]()
Praag was hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
P, ik zit naar een citytrip naar Praag te kijken voor de zomer. Zijn drie hele dagen ongeveer genoeg om Praag te bekijken?
Of was je nou naar Budapest geweest?
Je hebt echt mooi-weer-katten en schaduwpoezen. Mijn ouwetje die in 2007 overleed lag hele dagen te bákken. En ze was nog pikzwart ook. We konden haar soms niet aanraken, zo snoeiheet was ze dan. Die was echt well done tegen het einde hoor. Mijn huidige katten zijn medium en de andere rare. Die laatste ligt het liefst op de koude vloer in de badkamer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Met dit weer vindt ze het heerlijkMits niet te warm. Op een avondje als vandaag is het heerlijk. Maar overdag ligt ze dan op koelste plekje in huis
.
Wat lijkt me dat leuk en lekker CF!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij heb ik weleens iets gehoord of gelezen over dat restaurant!
Wij gaan zaterdag naar een culimarkt in Brussel; voor 40 euro kun je daar een menu kopen incl bijpassende wijn en een bak koffie toe. Er zijn vier verschillende menu's en je weet vantevoren niet welke je krijgtMaar alles is van sterrententen, dus allez, het zal wel loslopen!
Iets voor jullie ook, DE?
Sam slaapt vannacht buiten zo te horen .quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
Sam heeft zojuist Sonja van een bordje met kaas en worst beroofd![]()
Kokkie Belanda is weer klaar hoor, mevrouw.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
As we speak wordt dit gebakken voor onze 2 lunches tomorrow
Oeps!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
klinkt leuk! alleen zaterdag gaan we al uit etenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij heb ik weleens iets gehoord of gelezen over dat restaurant!
Wij gaan zaterdag naar een culimarkt in Brussel; voor 40 euro kun je daar een menu kopen incl bijpassende wijn en een bak koffie toe. Er zijn vier verschillende menu's en je weet vantevoren niet welke je krijgtMaar alles is van sterrententen, dus allez, het zal wel loslopen!
Iets voor jullie ook, DE?
Boos blijven heeft sowieso weinig zin, hij is allang weer vergeten waaromquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeps!
Ze vergeeft het hem vast, wedden?
LOLquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
bachelorscriptie is eenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Doe je dat helemaal alleen? lijkt me heerlijk![]()
dus jaquote:, op grond van de universitaire richtlijnen, individuele proeve van bekwaamheid in zelfstandig werk waarin kennis en vaardigheden op het eindniveau van de opleiding tot uitdrukking worden gebracht.
Nou.. volgens mij is zijn geheugen soms beter dan wij denkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Boos blijven heeft sowieso weinig zin, hij is allang weer vergeten waarom
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef DarkElf het volgende:
zit lekkere belegen kaas blokjes met mosterdmayo te snacken![]()
Hij onthoudt in ieder geval heel goed waar jij je bordje neerzet als je naar de keuken looptquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. volgens mij is zijn geheugen soms beter dan wij denken
denk ik ook altijd van mijn katten maar ze weten feilloos dat zebijv een week geleden een muis onder kast gevoetbald hebben dus t zal wel meevallen met dat vergetenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Boos blijven heeft sowieso weinig zin, hij is allang weer vergeten waarom
Luxeproblemenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt leuk! alleen zaterdag gaan we al uit eten
Roger that. Rendez-vous at 13:00.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef Duderella het volgende:
Steer, je móet in Praag naar de oude begraafplaats in de Joodse buurt. Geloof me, dat wil je niet missen.
En volgens mij weet hij donders goed dat wij denken dat hij toch vergeet waarom we boos zijn als hij iets gedaan heeft en kijkt hij daarom zo zielig vlak er na.. En die blik oefent hij als wij aan het werk zijn!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij onthoudt in ieder geval heel goed waar jij je bordje neerzet als je naar de keuken loopt
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bovendien is er WiFi waardoor ik gewoon lekker door kan werken en mijn vakantie kan bekostigen fokken.
Klinkt zalig. Sowieso smaken zelfprutstuindingetjes gewoon lekker, vind ik. Zit tussen de euren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Luxeproblemen![]()
![]()
Ik heb trouwens zojuist een zeer intens culinair hoogtepunt bereikt, jongensNiet het taartding - dat was wel OK, maar de vulling was mij wat te prut-achtig - maar wel mijn side-salad uit eigen tuin
Rucola en jonge slablaadjes en dan getosst met een beetje van het vocht van de geroosterde tomaten (+de olie, oregano en knof die daarbij zat). Héérlijk
Lekker stevige bite en smaak en zonder de putlucht die altijd uit zo'n zak komt
Oh DE, volgens mij is dat echt extreem slecht voor de nieren. Ik heb nu een nierpatientmediumraregrijzepoes in huis en dat staat op het lijstje van absolute nono's.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef DarkElf het volgende:
vandaag ontdekt, onze zwarte kat is dól op kokosmelk ...
Praag is hartstikke leuk steer. Je eet er alleen wel lousy, of je moet naar duurdere restaurants gaan. Pragenezen hebben geen centimeter smaak, helaas. Veel kleffe vette moten vet vlees en anderhalve aardappel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roger that. Rendez-vous at 13:00.
Zonder gekheid, ik denk dat Praag leuker is dan Stockholm of Dublin, mijn andere twee opties. En het is spotgoedkoop vliegen hier vanaf Eindhoven (50 EUR) en ik zie dat een driesterrenhotel minder dan 30 EUR per nacht is. Bovendien is er WiFi waardoor ik gewoon lekker door kan werken en mijn vakantie kan bekostigen.
Of ik kan sociaal gaan doen en in een 12-bed dorm gaan slapen in een Youth Hostel, maar soms denk ik: I'm getting too old for this shit.
Al zie ik Liejannuh op Facebook dat nog wel doen. En sowieso vrienden van me die ouder zijn dan ik preferen ook nog steeds de gezelligheid van een hostel. Maarja, ben zo'n einzelgänger he...
in Bratislava is deze absoluut aan te radenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roger that. Rendez-vous at 13:00.
Zonder gekheid, ik denk dat Praag leuker is dan Stockholm of Dublin, mijn andere twee opties. En het is spotgoedkoop vliegen hier vanaf Eindhoven (50 EUR) en ik zie dat een driesterrenhotel minder dan 30 EUR per nacht is. Bovendien is er WiFi waardoor ik gewoon lekker door kan werken en mijn vakantie kan bekostigen.
Of ik kan sociaal gaan doen en in een 12-bed dorm gaan slapen in een Youth Hostel, maar soms denk ik: I'm getting too old for this shit.
Al zie ik Liejannuh op Facebook dat nog wel doen. En sowieso vrienden van me die ouder zijn dan ik preferen ook nog steeds de gezelligheid van een hostel. Maarja, ben zo'n einzelgänger he...
Dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Lunch maken! Wittekoolsalade met spekkies
deurtje open, MeMo'tje naar buiten, deurtje dicht... MeMo'tje lopen naar de 24 uurs turk, MeMo'tje lekkere dingen halen... Memotje teruglopen.. deurtje open, Memotje naar binnen, deurtje dicht, MeMotje genieten van lekkere dingenquote:
dan moet MeMo'tje heel ver lopen, er is niks op de campus hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
deurtje open, MeMo'tje naar buiten, deurtje dicht... MeMo'tje lopen naar de 24 uurs turk, MeMo'tje lekkere dingen halen... Memotje teruglopen.. deurtje open, Memotje naar binnen, deurtje dicht, MeMotje genieten van lekkere dingen
Nou stelt eigenlijk echt niets voor hoor.. en toen ik het zelf voor het eerst las leek het me niks.. Maar je neemt 150 gram geraspte witte kool (ivm hoeveelheden doe ik voorverpakt biologisch van appie), stukje geraspte wortel, 100 gram uitgebakken spekkies en mikt dat door elkaar met wat olie en azijn. Lijkt niets, maar ik vind het best lekker stiekem.quote:
En daarna moet MeMotje een lekker boertje doen bij Cybertje op schoot.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
deurtje open, MeMo'tje naar buiten, deurtje dicht... MeMo'tje lopen naar de 24 uurs turk, MeMo'tje lekkere dingen halen... Memotje teruglopen.. deurtje open, Memotje naar binnen, deurtje dicht, MeMotje genieten van lekkere dingen
EUR 50quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil rond mijn verjaardag gaan, midden juli, en jij?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ga ook naar Dublin! Mini-meet
Is de spar al dicht, memootje?
WIZZ air is altijd goeikoop he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EUR 50Da's goedkoop man
En 30 EUR voor een 3sterrending zou ik zo doen
Jeugdherbergen is zo mijn ding niet he
Ik iwl mijn eigen toilet en badkamer
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je een mooie zondondergang gehad op het strand?
Uhuhquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EUR 50Da's goedkoop man
En 30 EUR voor een 3sterrending zou ik zo doen
Jeugdherbergen is zo mijn ding niet he
Ik iwl mijn eigen toilet en badkamer
op schoot prima....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
En daarna moet MeMotje een lekker boertje doen bij Cybertje op schoot.
Waren mooie kleurtjes jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je een mooie zondondergang gehad op het strand?
Ik ben vier jaar met een Oekraiense geweest hequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef Duderella het volgende:
Hoezo relateer je dit trouwens aan anderen? Het is toch jóuw trip?
Wij zaten in december in Hostel Blues!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:39 schreef cybermans het volgende:
[..]
in Bratislava is deze absoluut aan te raden
http://www.cityhostel.sk/
Ik wilde 16 - 19 gaanquote:
Het leek in je post alsof je de ervaring van anderen als een persoonlijke standaard aannam, ipv, als een opiniërende factor. Maar dat had ik mis dus. Gelukkig!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben vier jaar met een Oekraiense geweest heIn Oekraine aten we ook hompen reuzel (salo) met roggebrood en anderhalve aardappel, ook al behoorden haar ouders tot de rijkere mensen in de stad
En ik relateer vaak dingen aan anderenKijk hoe anderen het doen en beslis daarna voor mezelf.
[..]
Ook wel, maar dat komt doordat mijn secundaire functie als INFJ'er 'extraverted feeling' is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het leek in je post alsof je de ervaring van anderen als een persoonlijke standaard aannam, ipv, als een opiniërende factor. Maar dat had ik mis dus. Gelukkig!
Helaas!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zondondergangbang, ken je dat niet, Dude?
Niet met mij en de Mr, met mij en vriendinquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wilde 16 - 19 gaan
En hoewel ik graag alleen reis heb ik een hekel aan alleen eten, dus op de 18e maar even een eet-date met jou en de mr. afspreken als ik toch besluit naar Dublin te gaan?![]()
Oh dan wil ik niet meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet met mij en de Mr, met mij en vriendin
Ah ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook wel, maar dat komt doordat mijn secundaire functie als INFJ'er 'extraverted feeling' is.
's Morgens vroeg op fietsie is het ook nog best frips. We zitten nog maar in de prézomer hequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
Waren mooie kleurtjes jaEnige nadeel: ik had geen jas bij me
En dan wordt het vrij rap frisjes
En ik kon de verleiding van een softijsje niet weerstaan
Ja doeiquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh dan wil ik niet meer.
pics van de vriendin?
Maar vorig jaar was het rond deze tijd al tropisch soms. We zijn verwend geraakt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
's Morgens vroeg op fietsie is het ook nog best frips. We zitten nog maar in de prézomer he![]()
Ik ga morgenochtend weer paardenpruttelen
Dat is toch gewoon een halve week paintballen in een gangenstelsel of zo?quote:
die is om 21 uur dicht en op andere dagen 20quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ga ook naar Dublin! Mini-meet
Is de spar al dicht, memootje?
goedzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben stiekem best tevreden over den scriptie zo ver
Nou dat!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah ja.
Je kan ook gewoon zeggen dat ik gelijk heb.
Ga je verhuizen ook, Memo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Nu hopen dat de docente het eens is met memaar goed het is pas de eerste eindversie, dan een gesprekje, scriptie verbeteren, eindversie inleveren en eindbeoordeling en indien die onvoldoende is een reparatiemogelijkheid. Dan 21 juni een tentamentje maken (en halen) en een bachelor op zak, dan tot januari lanterfanteren (ergo: geld verdienen, kamer zoeken e.d.) en in februari beginnen met een master in Mestreech
http://www.maastrichtuniv(...)eEnRechtspleging.htm
ja want 1. Mestreech-Utrecht is best ver en 2. ik mag alleen in deze woning blijven als student aan de HU of UU zijnde (campusclausule)quote:
Huisvesting in Maastricht is best kut om te vinden, maar je hebt tijd zat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja want 1. Mestreech-Utrecht is best ver en 2. ik mag alleen in deze woning blijven als student aan de HU of UU zijnde (campusclausule)
Heb hier nog een prachtige slaapbank van de Ikeaquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ja het hoeft niet per se in Maastricht als het maar te bereizen is (en daar versta ik onder maximaal een uur)
Ik woon op de rand van zo'n Vogelaarwijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik bedankin zulks een criminele stad wil ik mij niet begeven
De faculteit van Job Cohen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ja het hoeft niet per se in Maastricht als het maar te bereizen is (en daar versta ik onder maximaal een uur)
Doe je best.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |