quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:46 schreef Bluezz het volgende:
gefietst het hele end
o.a. langs de manege
Doe ik heel hard Brrrrrrrr *insert paardengepruttel spitsen er een paar hun oortjes
![]()
Hé, van de 2,5 uur extra reistijd was maar 1 uur mijn eigen schuldquote:
Roep ik een gevoel van deceptie bij je op??quote:
Zo lijkt het wel hè?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Roep ik een gevoel van deceptie bij je op??![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef TAV74 het volgende:
Roep ik een gevoel van deceptie bij je op??![]()
In de ns niet in de kap himselfquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:14 schreef Duderella het volgende:
Zo lijkt het wel hè?
Alsof Bluezz zegt: Tav, ik ben echt niet boos, maar wel een beetje teleurgesteld.
De overbelaste spier is lekker gekneed door de fysio en weer flink doorbloed daardoor en herstelt daardoor sneller. (volgens de theorie) Overigens was de pijn al bijna helemaal weg voordat de fysio er aan begon te kneden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
golfer, helpt dat nou een beetje, dat masseren? Klinkt wel ontspannend
iig qua gewicht ongeveer gelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
is die 1080 een leuk boek? Of erg zilveren lepel achtig?
Toch heb ik niet zulke slechte ervaringen in het algemeen, ben een intensief en redelijk enthousiast NS gebruiker (zakelijk dan, privé doe ik praktisch niets met de trein). Maar als het misgaat is de communicatie en interne afstemming soms echt ontzettend beroerd, daar zouden ze wel eens een beetje in mogen investeren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Een typisch dagje met de trein, TAVZo heb ik er ook velen gehad, helaas.
En dat ze wijzigingen pas in de trein omroepen is me ook niet vreemd![]()
Lekker he? Ik heb dat afgelopen dinsdag ook gedaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn kledingkast is echt extreem leegMaar wel schoon en alles is opgevouwen in de kast
ik heb tijden met de NS meegemaakt dat het nuttig was een SMS sjabloon in me telefoon te hebben om aan te geven dat ik later was die dag vanwege de NS... gebeurde maar eens in de twee dagen ongeveerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch heb ik niet zulke slechte ervaringen in het algemeen, ben een intensief en redelijk enthousiast NS gebruiker (zakelijk dan, privé doe ik praktisch niets met de trein). Maar als het misgaat is de communicatie en interne afstemming soms echt ontzettend beroerd, daar zouden ze wel eens een beetje in mogen investeren.
Heb je nog wat in mijn maat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn kledingkast is echt extreem leegMaar wel schoon en alles is opgevouwen in de kast
lekker laten kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:07 schreef LieLie het volgende:
ik zit salade te eten in de zon op het station, mensen kijken wat apartmisschien is het m'n lock-a-lock-bakje
Ah, top, dat lijkt me goed nieuwsquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:14 schreef borisz het volgende:
Joran opgepakt in Santiago.
Nou, ben benieuwd wat hij ervan te zeggen heeft.quote:
Ik ken de theorie, maar het helpt niet bij iedereen even goed. Fijn da het bij jou wel helptquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
De overbelaste spier is lekker gekneed door de fysio en weer flink doorbloed daardoor en herstelt daardoor sneller. (volgens de theorie) Overigens was de pijn al bijna helemaal weg voordat de fysio er aan begon te kneden.
Verder werkt het vooral lekker ontspannend, inderdaad.![]()
Verder moet ik wat oefeningen blijven doen om de schouder weer helemaal soepel te houden.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:27 schreef TAV74 het volgende:
Die hele Joran deugt niet, psychopaat van het zuiverste soort.
op dat die maar veel de zeep mag oprapenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel plezier in een cel in Zuid-Amerika
je doet niet aan sex met je ex?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
Net Marmite gekocht in de supermarkt, al lang niet meer op gehad
En mijn ex gezien. Snel omgedraaid voordat ze mij zag.
Klopt, hoorde ik vanmorgen op de radio. Voor zijn bijdrage aan StarTrek? StarWars? StarGate? Iets met Star***** dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef cybermans het volgende:
w000t volgens mij zag ik net op tv dat patrick stewart (Jean-Luc Picard) geridderd is in Britland
Tjeequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Terechtquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef cybermans het volgende:
w000t volgens mij zag ik net op tv dat patrick stewart (Jean-Luc Picard) geridderd is in Britland
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Steer doet helemaal niet aan sex
Star Trek:quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klopt, hoorde ik vanmorgen op de radio. Voor zijn bijdrage aan StarTrek? StarWars? StarGate? Iets met Star***** dus.
heb jij nu ook een opgelucht gevoel?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Steer!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al iets meer dan een half jaar sexvrij met ex
En sowieso sexvrij
Een half jaar is wel langquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al iets meer dan een half jaar sexvrij met ex
En sowieso sexvrij
Je bent lekker op dreef he..quote:
nee hoor, alhoewel ik het wel af en toe zwaar heb zeg op het plein, niet normaal meer af en toe....quote:
eeeeh, laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef he..
Misschien kan jij hem een handje helpen.. heb jij meer ervaring mee
en dat zeg jijquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je wilt een vriend geen handje helpen? Hoe gemeen!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Cyber![]()
Zit hier helaas naast een Star-trek noob.. Maar mijn moeder en ik zijn fan!
![]()
kijken kijken en niet kopen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:16 schreef Laydina het volgende:
Inhouden.. Je doet nog net je broek niet open dus
En dan vooral van Jean-Luc hequote:
Tja ach.. dat hoort erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
kijken kijken en niet kopen...
Dit zonnige weer... korte jurkjes en rokjes bij de andere sexe![]()
lag er een vandaag in het gras te zonnen..... man o man
Mijn ma vind Q ook niks... ik vind hem welquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dan vooral van Jean-Luc heEn Geordi, Worf, Deanna..
![]()
Maar ook de crew van Janeway mocht er zijn hoor!!
Alleen Q... daar heb ik echt een hekel aan! Dat is wel echt het meest vervelende wezen/ding wat ze ooit tegen komenKan naar die acteur ook niet meer normaal kijken in andere series en zo, vind hem bij voorbaat al rete irritant
![]()
Daar ben ik het echt wel mee eensquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
En dan vooral van Jean-Luc heEn Geordi, Worf, Deanna..
![]()
Maar ook de crew van Janeway mocht er zijn hoor!!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Was Picard degene die earl grey dronk?
Vandaag heb ik apenkooien gedaan!Nou ja, soort van. Ach ja, laatste keer voor de vakantie he.
Yesquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Was Picard degene die earl grey dronk?
Volgens mij is dat ook mijn top 5!! Afgezien van de laatste 2, die moeten andersom. Heb ENT nooit echt gezien namelijk, leek me niet echt heel erg veel toevoegen. DS9 vond ik wel leuk! Met Quark en Odo en Worf die ook daar op komt draven.. Worfquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
Mijn ma vind Q ook niks... ik vind hem wel![]()
de ma van troy/vrouw van gene![]()
1 TNG
2. VOY
3. TOS
4. ENT
5 DS9 (heb ik nog nooit compleet gezien)
beide steden met veel mooie dames.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
P, ik zit naar een citytrip naar Praag te kijken voor de zomer. Zijn drie hele dagen ongeveer genoeg om Praag te bekijken?
Of was je nou naar Budapest geweest?
wist je dat ent pas vanaf seizoen 3 star trek ging hetenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook mijn top 5!! Afgezien van de laatste 2, die moeten andersom. Heb ENT nooit echt gezien namelijk, leek me niet echt heel erg veel toevoegen. DS9 vond ik wel leuk! Met Quark en Odo en Worf die ook daar op komt draven.. Worf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo iets begreep ik. Daarom misschien wel.. Leek me een beetje een slap aftreksel.. En TNG is zoooo briljant!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
wist je dat ent pas vanaf seizoen 3 star trek ging heten
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef cybermans het volgende:
vond Worf's bijnaam ook wel leukOwwww.. shit!! Daar staat me iets van bij!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso Worf pestenOf Data in de war maken
Dat waren de leukste afleveringen.. Of de Doctor van VOY
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Owwww.. shit!! Daar staat me iets van bij!!!
Sowieso Worf pestenOf Data in de war maken
Dat waren de leukste afleveringen.. Of de Doctor van VOY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef cybermans het volgende:
Ow ja Star Trek is prima met cul te combineren:
[ afbeelding ]Neelix!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan had ik wel andere dingen te doen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je dan een biertje met mij mag drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |