1 aflevering gezien toen ik er eindelijk de tijd voor had, en toen ik de 2e wilde kijken werd vermeldt dat de serie geannuleerd was. Toen maar gestoptquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef ChickenMan het volgende:
Firefly is wel écht een serie die je gezien moet hebben als sci-fi liefhebber. En daarna Serenity natuurlijk.
Zonde want je mist veel moois.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
1 aflevering gezien toen ik er eindelijk de tijd voor had, en toen ik de 2e wilde kijken werd vermeldt dat de serie geannuleerd was. Toen maar gestopt
Heb een hekel aan halve series.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef purplerose het volgende:
Fringe
Eureka
Supernatural
Flash forward
Oh ja, die had ik ook nog even "gesampled". Heel aardig in elkaar gestoken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef marcel-o het volgende:
Wat ik zelf een aardig begin vond, maar helaas na 5 eps is gestopt, is Paradox.
Een britse semi Scifi serie. Speelt een leuke dame in
vreemd genoeg is t slecht ontvangen bij t publiek. Ik persoonlijk vond t een leuk begin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paradox_(TV_series)
Firefly sluit alle verhaallijnen wel af met een film (Serenity), dus geen open einden. Ik zou hem kijken, echt een aanrader zoals meerderen hier al zeiden.quote:
Die was inderdaad aardig tof. Helaas ook gecanceld midden in een frickin cliffhanger.quote:
Maar helaas na seizoen 4 achtergelaten met een onaf verhaal omdat Heroes toen de show stal.quote:
iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |