Ach, ik ook in de Escape en zelfs de ArenA (Sensation). Verder geen hekel aan de stad Amsterdam.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Hier verder dus haha, maar goed wat ik zei, ook ik ben ooit in Snollywood geweest
Wij gingen voor de vrouwen erheen maar ik schrok me dood wat er allemaal rondliepquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, ik ook in de Escape en zelfs de ArenA (Sensation). Verder geen hekel aan de stad Amsterdam.
Was daar met een blonde vriendin toen, op een gegeven moment liepen we een zaal in en je zag alleen maar negerinnen rondlopen die d'r kwaad aankeken alsof ze een Palestijn in Israel was...quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gingen voor de vrouwen erheen maar ik schrok me dood wat er allemaal rondliep
Sta zelfs nog met BA op de foto
Zal ff kijken of ik die nog kan vinden haha
Ik was zo slim om aan 1 van de barren in de benedengedeelte tegen een vriend van me te zeggen: he ouwe, moet jij ook nog een biertje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was daar met een blonde vriendin toen, op een gegeven moment liepen we een zaal in en je zag alleen maar negerinnen rondlopen die d'r kwaad aankeken alsof ze een Palestijn in Israel was...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zo slim om aan 1 van de barren in de benedengedeelte tegen een vriend van me te zeggen: he ouwe, moet jij ook nog een biertje.
Meteen boze blikken van wat gasten en er werd gevraagd of ik een jood was
Dit was een jaar of 8 geleden toen het nog wel echt Amsterdams wasquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Sinnie het volgende:
Ik gebruik het ook wel eens en ik heb ook niks met Amsterdam
Dat zou werken jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Das idd niet echt slim, zeg dan 'he teringlijer, nog een tiefusbiertje?' en roep er een keer kutjoden achteraan.Overigens gebruik ik het ook wel eens, en ik ben alles behalve Amsterdammer.
Ik dacht er niet helemaal bij na waar ik nou precies wasquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Das idd niet echt slim, zeg dan 'he teringlijer, nog een tiefusbiertje?' en roep er een keer kutjoden achteraan.Overigens gebruik ik het ook wel eens, en ik ben alles behalve Amsterdammer.
Oh ja, das waar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:42 schreef MB23 het volgende:
[..]
Dat zou werken ja![]()
Over dat "kakkerlakken" nog even, het was op de TMF Awards he, daar loopt vanalles rond
Ja, het is nou niet echt meer iets typisch Amsterdams want hoor het wel vaker, ook in me omgeving.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit was een jaar of 8 geleden toen het nog wel echt Amsterdams was
Afgelopen Koninginnedag liep ik in die "hal" op station Amsterdam Zuid "Rotterdam Rotterdam Rotterdaaaaaaam" te roepen. Vriend van me tikte me even aan, en zei dat ik daar beter mee op kon houden omdat we niet thuis warenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht er niet helemaal bij na waar ik nou precies was
Was al wat later en had al wat genuttigd
Ik hoop dat Vertonghen dat een keer heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht er niet helemaal bij na waar ik nou precies was
Was al wat later en had al wat genuttigd
Zuid kan het nog wel want dat is een redelijke kakbuurt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef MB23 het volgende:
[..]
Afgelopen Koninginnedag liep ik in die "hal" op station Amsterdam Zuid "Rotterdam Rotterdam Rotterdaaaaaaam" te roepen. Vriend van me tikte me even aan, en zei dat ik daar beter mee op kon houden omdat we niet thuis waren
Vorig jaar op Koninginnedag in Amsterdam ging ik bier kopen, maar ik heb een Feyenoord-portemonnee (ja, ik ben soms net een 9-jarige) en iemand zag datquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef MB23 het volgende:
[..]
Afgelopen Koninginnedag liep ik in die "hal" op station Amsterdam Zuid "Rotterdam Rotterdam Rotterdaaaaaaam" te roepen. Vriend van me tikte me even aan, en zei dat ik daar beter mee op kon houden omdat we niet thuis waren
Een vriendin van mij die uit Utrecht komt zei dat het bij hun ookal heel normaal was om het te zeggen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, het is nou niet echt meer iets typisch Amsterdams want hoor het wel vaker, ook in me omgeving.
Ik zat daar afgelopen zondag nog met een Feyenoord-shirt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zuid kan het nog wel want dat is een redelijke kakbuurt.
Je had niet op Cs,Sloterdijk of Amstel moeten zijn
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vorig jaar op Koninginnedag in Amsterdam ging ik bier kopen, maar ik heb een Feyenoord-portemonnee (ja, ik ben soms net een 9-jarige) en iemand zag datWilde die kerel gaan vechten
Beetje lastig om dan geconcentreerd te blijven en je daaruit te lullen als je al een aantal litertjes bier achterover geslagen hebt
![]()
Gelukkig bevond hij zich in dezelfde staat als ik dus liep het met een sisser af
Idd, boks ouwe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, het is nou niet echt meer iets typisch Amsterdams want hoor het wel vaker, ook in me omgeving.
Ik werkte met een gozer uit Rotterdam bij een bedrijf daar verderop en die liep op een zomerse dag in zijn Feyenoord shirtje terug naar het station en werd mishandeld door een gast.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik zat daar afgelopen zondag nog met een Feyenoord-shirt.
Of je moet Blackcard_G heten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werkte met een gozer uit Rotterdam bij een bedrijf daar verderop en die liep op een zomerse dag in zijn Feyenoord shirtje terug naar het station en werd mishandeld door een gast.
Dus of jij had geluk of hij had pech maar hoe zielig het ook mag klinken, echt verstandig is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |