en dan durven mensen te zeggen dat mensen op internet niet sociaal zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee, snap ik ook wel, maar mocht het nodig zijn, pm me dan even, dan roep ik ze
wacht, ik pm je mijn nummer wel, dan hoef je alleen maar te smsen of te bellenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan durven mensen te zeggen dat mensen op internet niet sociaal zijndank je
Mensen zijn ook niet sociaal op het internet. Maar goed je hebt altijd uitzonderingen die de regel bevestigen enzo!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan durven mensen te zeggen dat mensen op internet niet sociaal zijndank je
hoeft niet joh,,, komt wel goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wacht, ik pm je mijn nummer wel, dan hoef je alleen maar te smsen of te bellen
Te laat ze is al aan het pmenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoeft niet joh,,, komt wel goedanders bestel ik wel bij de appie online ofzo....
Ik volg jou wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat koken , volg het toch nie meer
Vorige keer vond je het anders heul niet erg!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vond ik altijd alZo dichtbij dan tenminste
Ik ken anders een heule berg mensen op internet die echt meteen zoiets zouden doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet sociaal op het internet. Maar goed je hebt altijd uitzonderingen die de regel bevestigen enzo!![]()
![]()
je bent echt helderziend! eerst etui van DW en nu dit lolquote:
Welk gedeelte van mijn vlucht naar de Huppels zag jij als dat ik het heul niet erg vond?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vorige keer vond je het anders heul niet erg!
Vandaar dat ze vluchttequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vorige keer vond je het anders heul niet erg!
Nee, ik heb altijd gezegd dat we toen nog niet naakt warenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
heul niet, je zei eerder dat jullie al naakt waren...![]()
[..]
Dat gedeelte daarvoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk gedeelte van mijn vlucht naar de Huppels zag jij als dat ik het heul niet erg vond?
Toen je haar met je kont tegen de muur aandrukte omdat je druk was?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd gezegd dat we toen nog niet naakt waren
En anders, quote?
[..]
Dat gedeelte daarvoor.
Oooh, toen ik geirriteerd twee keer naar de wc ging?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd gezegd dat we toen nog niet naakt waren
En anders, quote?
[..]
Dat gedeelte daarvoor.
Of datquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen je haar met je kont tegen de muur aandrukte omdat je druk was?
Geef hem een knuffelquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nou ga ik mijn zoon halen van zijn evil grootouders hoor
lolquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nou ga ik mijn zoon halen van zijn evil grootouders hoor
Dat deed ik heul niet! Niet bewust.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen je haar met je kont tegen de muur aandrukte omdat je druk was?
Je bent er bijnaquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, toen ik geirriteerd twee keer naar de wc ging?
Ik maak voor ST gewoon plek in het PC hokquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat deed ik heul niet! Niet bewust.
[..]
Je bent er bijna
Bij Wandaquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak voor ST gewoon plek in het PC hok
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak voor ST gewoon plek in het PC hok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |