Was het toen zo erg?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog getraumatiseerd van de vorige keer.
mag best, ik kom toch niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ehm ja, sorry, zal het niet meer doen.
Ja. Het was maar goed dat ik zoveel gezopen had. Ik sliep al voordat ik uberhaupt mijn kussen raakte.quote:
Een vaatima!quote:
Dan wacht je maar even met naar boven gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ER WORDT NIET GENEUKT IN MIJN BIJZIJN!!![]()
Dat je dat even weet.
Waarom nu wel opeens?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
Huppel? Mag ik overal BEHALVE op zolder?
ik vind Ez en Erwin een beetje eng![]()
Dus je hebt er niets van gemerktquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja. Het was maar goed dat ik zoveel gezopen had. Ik sliep al voordat ik uberhaupt mijn kussen raakte.
* Ezechielk knuffel geeftquote:
Zo veel gezopen en als nog een traumaquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja. Het was maar goed dat ik zoveel gezopen had. Ik sliep al voordat ik uberhaupt mijn kussen raakte.
ik verga van de pijn, kan amper staan of lopen, net bijna van stokkie gegaan omdat ik wel naar fysio moest lopen en trammen en moet minstens 4 dagen plat....quote:
Jullie gebruiken de schuur maar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan wacht je maar even met naar boven gaan
Ik blij dat jij niet met DW naar de ZC gaatquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een vaatima!
[..]
Dan wacht je maar even met naar boven gaan
[..]
Waarom nu wel opeens?
Oh wat is er gebeurd dan? Of moet ik terugbladeren omdat ergens te lezen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
dank
[..]
ik verga van de pijn, kan amper staan of lopen, net bijna van stokkie gegaan omdat ik wel naar fysio moest lopen en trammen en moet minstens 4 dagen plat....
Dat is wel minderquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
dank
[..]
ik verga van de pijn, kan amper staan of lopen, net bijna van stokkie gegaan omdat ik wel naar fysio moest lopen en trammen en moet minstens 4 dagen plat....
Niet van de daadwerkelijke 'act' nee, maar dat ene moment, dat ik de zolder opkwam, dat staat op mijn netvlies gebrand...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus je hebt er niets van gemerkt
Ik had je kunnen swaffelen![]()
Het is dat ik niet in de buurt woon anders had ik wel voor je willen halenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohja en heb niemand dieboodschappen voor me kan doen
Of jij slaapt in de schuurquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie gebruiken de schuur maar.
Ik las WCquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik blij dat jij niet met DW naar de ZC gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |