Is goed. Mag ik weer een plekje reserveren op zolder?!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer: 10 juli
Waar: Bij de huppels, pm voor adres
Hoe laat: vanaf uur of 2 doen dan?
Ik dacht in augustus bij huppels, in juli bij Lovely?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee joh kan ook in de SC anders gaan de modjes weer jankmuilenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we er een topic over openen?
Ik vind het goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb hem vervroegdquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik dacht in augustus bij huppels, in juli bij Lovely?
Oja, dibs on luxe slaapplek!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan ga ik nu maar even tegen huppelman zeggen dat we 10 juli een BBQ hebben![]()
Het lijkt me niet meer dan logisch dat iedereen meebetaald he. Ik ben ook maar arme sloeber
Dito, plek voor 2quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Is goed. Mag ik weer een plekje reserveren op zolder?!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht juist dat die zouden gaan zeiken over onz kent onz meet-gedoe in de scquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh kan ook in de SC anders gaan de modjes weer jankmuilen
Daar heb ik een truus voor schatquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oja, dibs on luxe slaapplek!
En tuurlijk betaal ik mee![]()
of ik doe de afwas wel, als het geld op is
Ja maar in de SC mogen we ook niet over meets pratenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh kan ook in de SC anders gaan de modjes weer jankmuilen
Is geen meet is een BBQquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar in de SC mogen we ook niet over meets praten
was ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, iemand wilde mij toevoegen op hyves, ging ik kijken wie het dan was, kreeg ik de melding: deze hyver is niet ok
Joh!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef Myraela het volgende:
Hihi. Ik ging heel even naar buiten.
De winter is al voorbij.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |