Kans is groot dat we het een maand later gewoon nog een keer doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik had me verkapt opgegeven maar meld me maar weer af.
10 juli ben ik chickies aan het hosselen in Chersonissos. Jammer nu zie ik jullie nog niet in het echt.
Omdat het kan en omdat ze 14 augustus te ver weg vondenquote:
Kom jij ookquote:
Als dat mag? Dan denk ik van wel.quote:
Jij mag in natura betalen hoorde ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat gaat het me kosten dan eigenlijk?
Vooruit dan maarquote:
Gezelligquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Toen ik de datum las dacht ik persoonlijk 10 juniVandaar mijn vergissing
maar die maand daarna wil ik best wel hoor.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij mag in natura betalen hoorde ik.
Maar ik heb het campingbedje en de box al verkochtquote:
quote:
Wat had ik met die rotzooi gemoeten dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb het campingbedje en de box al verkocht
Wou je los door mn huis lopen dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat had ik met die rotzooi gemoeten dan?
Nee, maar ik kan ook gewoon op een stoel zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wou je los door mn huis lopen dan?
Dan vraag ik wel aan ST of LL of ze een kinderstoel hebbenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan ook gewoon op een stoel zitten.
Ik weet dat je moeite heb met banen enzo, maar genoeg stoelen in huis hebben is toch niet te veel gevraagd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel aan ST of LL of ze een kinderstoel hebben
En anders op schoot.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel aan ST of LL of ze een kinderstoel hebben
Stoelen heb ik wel maar kinderstoelen nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik weet dat je moeite heb met banen enzo, maar genoeg stoelen in huis hebben is toch niet te veel gevraagd?
Zijn ze weer gemeen tegen je?quote:
Stoep op schoot? Denk je dat hij dat aankan?quote:
Hey Hupper.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoelen heb ik wel maar kinderstoelen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |