Ben bang van nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
(kan mijn 2 persoons luchtbed daar ook in?)
Dat zei je recentelijk irl. lul...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd gezegd dat we toen nog niet naakt waren
En anders, quote?
Oh well, als het lekker weer is slaap ik wel in de tuinquote:
ok tijdens dieet mag je af en toe zondigen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb vandaag gezondigd tijdens de lunch een kroket en een kadetje kaas gegeten. Maar het was geheel niet mijn schuldwant wij hadden cursus en toen waren er warme kroketten op schaal en die lagen vlak voor mijn neus. Ze doen het gewoon express het is een complot
Kan ook mn tent opzetten op het grasveldjequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well, als het lekker weer is slaap ik wel in de tuin![]()
![]()
ik ben er niet hoor
Overnachten in het bos!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook mn tent opzetten op het grasveldje
De rietplas is dichterbijquote:
denk dat je dit bedoeldequote:
eensquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ok tijdens dieet mag je af en toe zondigen hoor
is bewezen dat als je alleen maar dingen eet die je eigenlijk niet wilt of tegen op ziet.... dat dat meer averechts werkt voor dieet dan af en toe eens iets eten wat je wilt, daar word je vrolijk van etc etcquote:
Iedereeeen aan de sonja bakker dan. EIERKOEKENquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is bewezen dat als je alleen maar dingen eet die je eigenlijk niet wilt of tegen op ziet.... dat dat meer averechts werkt voor dieet dan af en toe eens iets eten wat je wilt, daar word je vrolijk van etc etc
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Yordi heeft zn dinoshirt binnen![]()
[ afbeelding ]
weet ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is bewezen dat als je alleen maar dingen eet die je eigenlijk niet wilt of tegen op ziet.... dat dat meer averechts werkt voor dieet dan af en toe eens iets eten wat je wilt, daar word je vrolijk van etc etc
Sonja Bakkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Iedereeeen aan de sonja bakker dan. EIERKOEKEN
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
Zo, was ik weer. Mijn eerste FOK!berichtje via mijn iMac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |