Schouder , trekt naar nek en tot aan mijn pink. Ik voel me half verlamdquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens vragen waar ie pijn heeft?
Oke ik dacht ik doe het even checkenquote:
Het was een virtuele kus hequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens vragen waar ie pijn heeft?
Wat heb je dan, beknelde zenuw ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schouder , trekt naar nek en tot aan mijn pink. Ik voel me half verlamd
Geen idee, ik moet nu eerst met een fysio een afspraak gaan maken, dat kan ik morgenvroeg pas, in de middag zit daar geen receptie die ik kan bellen. Dus met wat mazzel kan ik volgende week terecht.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet nu eerst met een fysio een afspraak gaan maken, dat kan ik morgenvroeg pas, in de middag zit daar geen receptie die ik kan bellen. Dus met wat mazzel kan ik volgende week terecht.
Ik mag straks nog een uur naar huis rijdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat de pijn wel wat minder wordt dan voor die tijd
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag straks nog een uur naar huis rijden
Mijn collega zei vandaag je ziet er aanstootgevend uit, ik vroeg waarom, toen zei hij omdat ik je steeds aan wil stotenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
*Klaagmodus*
Stelletje gekken hierzoHet is megadruk en ik zit in me eentje
En ik moet nog 5 uur weg ook
Omdat we personeelsbijeenkomst hebben
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn collega zei vandaag je ziet er aanstootgevend uit, ik vroeg waarom, toen zei hij omdat ik je steeds aan wil stoten![]()
Ik heb maar gevraagd of hij van een glas water ook al geil werd![]()
Alleen werken is zo gek nog niet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn collega zei vandaag je ziet er aanstootgevend uit, ik vroeg waarom, toen zei hij omdat ik je steeds aan wil stoten![]()
Ik heb maar gevraagd of hij van een glas water ook al geil werd![]()
Alleen werken is zo gek nog niet
Niet opnemenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik zit met alleen maar vrouwen hier
Maar nooit is het druk en nu zit je alleen en is het megadruk.... gek wordt ik er van! En heel veel telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |