Met vetgedrukte ben ik het eensquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen als ik om me heen kijkt. Ten eerste, in discotheeks in kroegen gaan mensen niet zo vaak met een vreemde neuken. Het gebeurt wel eens, maar de merendeel van de mensen regelen geen chick in een discotheek of kroeg, of ze regelen alleen een nummer ofzo. De meisjes die wel op die avond neuken, wilde al vanaf het begin een jongen vinden om te neuken. En ze kiezen niet de baddest uit, maar gewoon de knapste en meest mannelijkse die ze kan krijgen.
Maar als ik kijk naar de mooie vrouwen die ik ken die in een relatie zitten, zitten ze allemaal met normale chille jongens. Geen nerds of zwakke mannen, maar normale mannen die sporten, gezellig zijn en wat interessante hobbies/talenten hebben.
In een groep van 10 vrouwen zijn er 1 of 2 die perse de bad ass wilt, maar die zijn ook psychisch gestoord. Een normale lieve jongen zou zo'n meisje niet eens aankunnen. Maar er blijven nog 8 of 9 over die ook mooi zijn waarmee je wel een goede kans maakt (als je maar knap en interessant bent).
Enige reden waarom Joran van de Sloot chickies kan hosselen is omdat hij bekend en rijk is. Als hij onbekend was, dan zou hij echt geen meisje kunnen versieren door haar te zeggen dat hij een verdachte was op een moord van een meisje.
Iemand zei ook iets over vrouwen die met criminelen e-mailen. Kan er niets aan doen, maar dan ben je toch enigszins zwakzinnig om dat te doen.quote:In een groep van 10 vrouwen zijn er 1 of 2 die perse de bad ass wilt, maar die zijn ook psychisch gestoord.
je likt graag het kutje van joran?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef Latina-Loca het volgende:
IK HOU VAN ZON BAD-BOY IMAGO!![]()
![]()
I (l) joran![]()
![]()
Dat wilden die twee meisjes ook niet maarja...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Twiney het volgende:
Kwil nog niet bij die gast dood in de buurt gevonden worden
Daarmee bedoelde ik dat ik hem totaal niet aantrekkelijk vind. Echt helemaal niks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef Musyn het volgende:
[..]
Dat wilden die twee meisjes ook niet maarja...
Dat blijven er toch honderduizenden vrouwen over.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou denken dat 90% van vrouwelijke Nederland niks met Joran te maken zou willen hebben.
Net als elke normale man. Mijn punt is, waarom jezelf druk maken over meisjes die aangetrokken zijn tot een type zoals Joran van der Sloot? Of meisjes die aangetrokken zijn tot kerels die TBS materiaal zijn?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:10 schreef VeX- het volgende:
[..]
Dat blijven er toch honderduizenden vrouwen over.
en wurgseks toch ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef Latina-Loca het volgende:
IK HOU VAN ZON BAD-BOY IMAGO!![]()
![]()
I (l) joran![]()
![]()
En er zijn genoeg jongens die een badboy image hebben zonder iemand vermoord te hebben..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Net als elke normale man. Mijn punt is, waarom jezelf druk maken over meisjes die aangetrokken zijn tot een type zoals Joran van der Sloot? Of meisjes die aangetrokken zijn tot kerels die TBS materiaal zijn?
Er zijn genoeg vrouwen die een normale jongen die niet verdacht is van moord wel aantrekkelijk vindt. Richt je maar op die meisjes.
Goed voor die jongens, toch? Maar wat bedoel je precies met bad boy image?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:39 schreef tesnelvoorje het volgende:
[..]
En er zijn genoeg jongens die een badboy image hebben zonder iemand vermoord te hebben..
Er zit trouwens altijd een zachte kant achter die badboy façade en dat is nou net die kant die die chicks maar al te graag op de koop toe willen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |