Weet ik, ik heb me ook wel ingesmeerd maar het was gewoon te heet en dan is wind wel even lekker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel of geen wind maakt geen enkel verschil in het verbranden hoor. Met meer wind gaat het alleen geruislozer, dus is juist gevaarlijker.
En hier in Diemen staan de bomen nog steeds flink te bewegen.
wát een playlist, helaas kan ik niet luisterenquote:
zijn wel laat dan, alletwee.. liever Hurtsquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef alors het volgende:
Als de MH daar tussen staat is het hopelijk Vampire Weekend of Beans & Fatback
Goede vraag, vroeg ik mij ook al afquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Prima wel, alleen waaaaaaaaarom toch nog steeds Rox en Kate Nash![]()
![]()
Dat is jammerquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wát een playlist, helaas kan ik niet luisteren
Én die schreeuwert met d'r dakkapellen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef alors het volgende:
Prima wel, alleen waaaaaaaaarom toch nog steeds Rox en Kate Nash![]()
![]()
Nog 3 weken voordat: NOOIT MEER SCHOOL!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG!
Nog 3,5 week voordat: VAKANTIE
Graag gedaan? Waarvoor? Wat heb ik namens een andere Boris aan laten vragen?quote:
Dan begint het echte levenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog 3 weken voordat: NOOIT MEER SCHOOL!
... maar wel werken.
Je naamgenoot en mede D66'er vroeg Black & Gold aan van Sam Sparroquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Graag gedaan? Waarvoor? Wat heb ik namens een andere Boris aan laten vragen?
Oh lijkt me vreselijk hihi ik stel dat zo lang mogelijk uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog 3 weken voordat: NOOIT MEER SCHOOL!
... maar wel werken.
Op het oog wel, nu nog hun ogen op mij gericht krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan begint het echte levenAl een baan op het oog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |