Ik dacht "WTF daar is geen Pino", toen zag ik hem en moest ik lachen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef imRoku het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap alleen niet waarom Pino van een gebouw afspringt...
Nee, hij laat zien dat ie homo is...quote:
Oke, sorry, ik zag hem eerst echt niet maar hij is er erg mooi in verwerktquote:
Waar is die dan? Ik zie hem nog steeds niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef banapples het volgende:
[..]
Oke, sorry, ik zag hem eerst echt niet maar hij is er erg mooi in verwerkt
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef imRoku het volgende:
[..]
Waar is die dan? Ik zie hem nog steeds niet.
Ik zocht ook op de achtergrondquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef Frummpie het volgende:
haha wtf, ik neem mijn woorden terug! die bril!!
zoek gewoon kleurquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
haha ik moest serieus even zoeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Frummpie op 03-06-2010 15:58:18 ]Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
Spoil het nou niet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ik zag hem meteen, daar rechtsboven ongeveer!
Verdomme doordat jij dit zei wist ik ook meteen waar hij stond. Nu was er geen uitdaging meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ik zag hem meteen, daar rechtsboven ongeveer!
Aangepast!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Verdomme doordat jij dit zei wist ik ook meteen waar hij stond. Nu was er geen uitdaging meer.
SPOILERS!!!
Ik ben een deelnemer!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef Metonae het volgende:
Ok! Voor Frummpie (en de rest natuurlijk).
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef Metonae het volgende:
Ok! Voor Frummpie (en de rest natuurlijk).
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Smight het volgende:
[..]Ik moet ze moeilijker maken zie ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik moet ze moeilijker maken zie ik al
eeeh? Rechtsboven?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooh ik heb ogen!!!!!Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:23 schreef Frummpie het volgende:
[..]Met jou is er geen bal aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooh ik heb ogen!!!!!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Hij viel mij ook direct opquote:
Ja, dat idee had ik ook al. Maar dat zou dan zijn om jou te ziekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:48 schreef Frummpie het volgende:
Nee eigenlijk gewoon helemaal niet erop zetten!
Deze is ook wel een beetje gejat zegmaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
die wilde ik dus ook makenMaar ik zit op mijn werk
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ik ben een deelnemer!
Godver je klikt echt automatisch op die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ik ben een deelnemer!
Ik keek op de kleine versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat serieus te zoeken! Hufter!quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |