Zeker met je vader kun je het toch bespreken? Eten om een ander een plezier te doen, ouch! Is er geen middenweg te bedenken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
maar vind t zo zielig, want hij bakt vast speciaal voor mij een vers brood... dit onderdeel van gezonder eten haat ik echt... niet mee doen en mensen teleurstellen...
mijn vader en ik hebben niet zo'n ontzettende band. we praten nooit, hadden best vaak ruzie vroeger...maar t is vooral projectie van mij hoor, hij begrijpt t vast best wel als ik zeg "ik wil geen zelfgebakken brood eten want dat is niet goed voor me"... alleen wéét ik dat ie dan toch teleurgesteld is omdat ik iets "van hem" afsla...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeker met je vader kun je het toch bespreken? Eten om een ander een plezier te doen, ouch! Is er geen middenweg te bedenken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Idem dito.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:44 schreef loveli het volgende:
En bij een BBQ duik ik altijd op de knoflooksaus.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn vader en ik hebben niet zo'n ontzettende band. we praten nooit, hadden best vaak ruzie vroeger...maar t is vooral projectie van mij hoor, hij begrijpt t vast best wel als ik zeg "ik wil geen zelfgebakken brood eten want dat is niet goed voor me"... alleen wéét ik dat ie dan toch teleurgesteld is omdat ik iets "van hem" afsla...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Hehehe herkenbaar. Het duurt altijd zo lang voordat het vlees klaar is dat ik mezelf van tevoren volprop met stokbrood met pindakaas en kruidenboter iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben een sucker voor stokbrood, pindasaus en kruidenboter, en vooral als je dan net aan tafel zit en het vlees nog op de barbecue moet, dan stop ik me altijd helemaal vol met stokbrood voordat we aan het vlees toekomen... dus vooraf sowieso 2 stukjes stokbrood, en na het vlees alleen nog als ik er echt ruimte voor heb, anders niet
en mijn ouders halen altijd 2 grote stokbroden als we komen BBQ-enen doen ook altijd heel erg hun best enzo als we er zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten SVP, ik haal het straks weer weg.
En over BBQ's.. Het gaat mij altijd juist om de salades en het stokbrood, dat vlees interesseert me vrij weinig
Ik moet een eenpasgerecht verzinnen voor vanavond, iemand ideeen?
[ Bericht 23% gewijzigd door Merel op 04-06-2010 15:10:03 ]"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn vader en ik hebben niet zo'n ontzettende band. we praten nooit, hadden best vaak ruzie vroeger...maar t is vooral projectie van mij hoor, hij begrijpt t vast best wel als ik zeg "ik wil geen zelfgebakken brood eten want dat is niet goed voor me"... alleen wéét ik dat ie dan toch teleurgesteld is omdat ik iets "van hem" afsla...Ach Kwak, wat ben je toch (veel te!) lief. Iets meer egoïsme zou je leven wel makkelijker maken denk ik. Er is hier nog wel een beetje over voor je, ik heb toch teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: magere yoghurt met appel en kaneel, dubbele volkorenboterham met kaas
L: ik denk gestoomde broccoli en omelet
D: straks restjesflapjes met spinazie en gehakt, wat couscous, wat courgette
[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 04-06-2010 13:53:29 ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ineens even spannend hier:
Ik heb om half 4 een gesprek met de directeur over de mogelijkheid om hier na de zomer te gaan werken!.
Ik hoorde namelijk van mijn stagecoach dat mijn concurrent (dove jongen) niet opschiet met z'n lerarenopleiding Nederlands en dat hij al meerdere keren een afspraak heeft gemaakt om de boel af te ronden, maar dat hij zich daar niet aan houdt. En niet iedereen is even tevreden over hem en ik krijg wel een positieve beoordeling en ik ben bijna klaar, dus.
Dus ik ga mijn initiële "Ik ga z'n baan niet inpakken, want waar moet hij anders werken?" overboord gooien en voor mezelf kiezen. Ik zit immers in hetzelfde schuitje als hij. Hij schijnt een beetje een 'ze laten me toch wel blijven, want wie moet het anders doen?'-attitude te hebben, maar ja, nu heeft hij concurrentie en hij heeft geen verandering laten zien de afgelopen tijd.
Tuurlijk kies je voor jezelf!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ineens even spannend hier:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |