abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:38:21 #201
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82321375
ik houd iet van saus en niet van kruidenboter... ik zie niet in waarom ik maar 2 stukjes stokbrood zou nemen, ik dacht eerder aan 6 ofzo (plakjes dan he, als t grotere stukjes zijn dan minder).

ik eet altijd teveel vlees... ik ga dus nu van te voren in de keuken zeggen welk vlees ik wil, het wegen, en mn vader streng toespreken dat ie me niet moet pushen door me steeds ander vlees en meer vlees aan te bieden

en ik neem waarschijnlijk mijn eigen brood mee mijn vader bakt altijd zelf brood, t bruine is geen volkoren en ook niet zo lekker, en t witte is heerlijk maar wit... en zelf snijden is altijd te dik... ik kan me niet inhoiuden met dat brood...

maar vind t zo zielig, want hij bakt vast speciaal voor mij een vers brood... dit onderdeel van gezonder eten haat ik echt... niet mee doen en mensen teleurstellen...
Kwak
pi_82321519
ik ben een sucker voor stokbrood, pindasaus en kruidenboter , en vooral als je dan net aan tafel zit en het vlees nog op de barbecue moet, dan stop ik me altijd helemaal vol met stokbrood voordat we aan het vlees toekomen... dus vooraf sowieso 2 stukjes stokbrood, en na het vlees alleen nog als ik er echt ruimte voor heb, anders niet

en mijn ouders halen altijd 2 grote stokbroden als we komen BBQ-en en doen ook altijd heel erg hun best enzo als we er zijn
Ja doei.
pi_82321586
Aan de andere kant stelt je vader jou teleur door toch een brood te bakken, ook als je hebt aangegeven dit niet te willen. Hij moet ook leren dat belonen met voedsel niet meer kan. En hij toch jouw papa blijft.

Mijn moeder is hetzelfde, met name met mijn zus, omdat ze die niet zo vaak ziet Alleen realiseert ze zich dat wel. Ze stort zich nu meestal op het verwennen van de hond . Maar ik begrijp je gevoelens wel heel goed.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 4 juni 2010 @ 11:43:54 #204
70532 loveli
N
pi_82321655
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
maar vind t zo zielig, want hij bakt vast speciaal voor mij een vers brood... dit onderdeel van gezonder eten haat ik echt... niet mee doen en mensen teleurstellen...
Zeker met je vader kun je het toch bespreken? Eten om een ander een plezier te doen, ouch! Is er geen middenweg te bedenken?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 4 juni 2010 @ 11:44:37 #205
70532 loveli
N
pi_82321694
En bij een BBQ duik ik altijd op de knoflooksaus.
crap in = crap out
pi_82321774
Ik hou zelf helemaal niet van brood bij warm eten, da's dan weer mijn geluk
We hebben zondag een grote BBQ bij ons thuis. Onze bbq-s kenmerken zich altijd door de aanwezigheid van ontzettend veel salades daar leeft mijn moeder zich helemaal op uit.

Which reminds me, moet voor haar nog het recept van komkommer-mango saladen zoeken.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82321910
Oh god, dat is dus niet te vinden in de Allerhande. Whelp Nou ja, dan verzinnen we zelf maar een dressing. Hoe moeilijk kan het zijn (mij lijkt een pittige chilidressing lekker erbij )
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:54:37 #208
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82322153
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Zeker met je vader kun je het toch bespreken? Eten om een ander een plezier te doen, ouch! Is er geen middenweg te bedenken?
mijn vader en ik hebben niet zo'n ontzettende band. we praten nooit, hadden best vaak ruzie vroeger...maar t is vooral projectie van mij hoor, hij begrijpt t vast best wel als ik zeg "ik wil geen zelfgebakken brood eten want dat is niet goed voor me"... alleen wéét ik dat ie dan toch teleurgesteld is omdat ik iets "van hem" afsla...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:56:23 #209
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82322234
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:44 schreef loveli het volgende:
En bij een BBQ duik ik altijd op de knoflooksaus.
Idem dito.

Ik ben vergeten vlees te ontdooien, handig
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_82322359
Wauw, supergoed indd!

Veel succes allebei bij de bbq's...bij mij gaat het (ook) altijd fout met stokbroodjes en (saté)saus. Maar goed, een beetje kan geen kwaad toch?
pi_82323007
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mijn vader en ik hebben niet zo'n ontzettende band. we praten nooit, hadden best vaak ruzie vroeger...maar t is vooral projectie van mij hoor, hij begrijpt t vast best wel als ik zeg "ik wil geen zelfgebakken brood eten want dat is niet goed voor me"... alleen wéét ik dat ie dan toch teleurgesteld is omdat ik iets "van hem" afsla...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_82323303
Ik eet op een bbq meestal stokbrood zonder iets..

( )

Sla vind ik niet zo... Ik eet wel de dingetjes uit de sla

En toen ik nog vlees at was ik bang om ziek te worden van vlees van de bqq en vegetarische dingetjes op de bbq: ook niet heel spannend..

Ik drink wel veel prosecco etc bij een bbq

deadline 1 is gehaald jeej

even pauze
pi_82323469
Niet sla, salades Aardappelsalade, pastasalade, Griekse salade, komkommersalade, tomatensalade, fruitsalade En zelfgemarineerde sateetjes en shasliks met ui en paprika Gelukkig ben ik een gelegenheidsvega

En we moeten de hele zaterdag in de keuken staan denk ik
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:39:55 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82323953
wat een schatjes toch, die leerlingen van Havo 4 .

Aan het einde van de les zei ik: "Ik wil jullie even bedanken voor jullie aandacht, want het is lastig en saai en toch doen jullie supergoed mee!"
Ll: "En jij hebt goed les gegeven!"

Maar echt van die wijsneuzen. Ben ik aan het vertellen over pleonasme met als vb: "Witte sneeuw", krijg ik natuurlijk als reactie dat sneeuw ook best geel kan zijn als er een hond in gepist heeft en dat het dus geen pleonasme is .

Maar echt, zo'n groep maakt alles weer goed .

Ook een gesprekje gevoerd met een leerling uit 1C en concrete afspraken gemaakt. Over 2 weken evalueren, dus ik ben benieuwd hoe ze zich de komende twee weken gaat gedragen .

En met die leerling die een vervelende toon tegen mij aansloeg is het ook goed afgelopen .

O ja iets vervelends: ik kon niet inloggen op de computer en daar stond mijn les voor vandaag op . Dus ik zat al een beetje in de stress. Leerlingen meteen: "hahaha!" als het niet wilde, want die hoopten natuurlijk dat ik nu niks kon doen, maar gelukkig werd het later toch opgelost
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:42:31 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82324074
Hahahaha, kwak, dan heb je echt veel gemist (merelverhaal)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:45:16 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82324190
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben een sucker voor stokbrood, pindasaus en kruidenboter , en vooral als je dan net aan tafel zit en het vlees nog op de barbecue moet, dan stop ik me altijd helemaal vol met stokbrood voordat we aan het vlees toekomen... dus vooraf sowieso 2 stukjes stokbrood, en na het vlees alleen nog als ik er echt ruimte voor heb, anders niet

en mijn ouders halen altijd 2 grote stokbroden als we komen BBQ-en en doen ook altijd heel erg hun best enzo als we er zijn
Hehehe herkenbaar. Het duurt altijd zo lang voordat het vlees klaar is dat ik mezelf van tevoren volprop met stokbrood met pindakaas en kruidenboter idd . Om nom nom. Ik wil binnenkort ook eens bbq'en met de familie.

Twee nichten van mij zijn een neven- en nichtendag aan het organiseren van m'n vaders kant van de familie. Ergo: de superchristelijke kant (ze hebben allemaal minstens 5 kinderen). Ach, als één van m'n zussen of m'n broer gaat of een neef waar ik wel mee kan opschieten ga ik er wel naartoe, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:04:29 #217
331 Merel
Be here now.
pi_82325057
Oh Kwak dan heb je wel wat essentiele info gemist ja!
SPOILER
Niet quoten SVP, ik haal het straks weer weg.

En over BBQ's.. Het gaat mij altijd juist om de salades en het stokbrood, dat vlees interesseert me vrij weinig

Ik moet een eenpasgerecht verzinnen voor vanavond, iemand ideeen?

[ Bericht 23% gewijzigd door Merel op 04-06-2010 15:10:03 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_82325137
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER
Ach Kwak, wat ben je toch (veel te!) lief. Iets meer egoïsme zou je leven wel makkelijker maken denk ik. Er is hier nog wel een beetje over voor je, ik heb toch teveel
pi_82326277
Kwak haha!

Hier -nog steeds- keelpijn, bah bah bah het is te mooi weer om niet lekker te zijn. Wel wat dingen die ik thuis kan doen voor het werk, dat is mooi.

Ze zijn hier trouwens al de hele dag pontificaal alle ramen aan het schilderen, daaaag privacy!

Merel,
SPOILER
Lijstje:
O: magere yoghurt met appel en kaneel, dubbele volkorenboterham met kaas
L: ik denk gestoomde broccoli en omelet
D: straks restjes flapjes met spinazie en gehakt, wat couscous, wat courgette

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 04-06-2010 13:53:29 ]
pi_82326652
Hallo! Even bij gelezen, maar lastig om op alles te reageren. Dus sterkte voor de zieken en met de rest leef ik ook mee
Zo! Ik ga zo de stad in om te scoren: textielijm (ga denk even bij Wibra kijken!) een vestje (voor zondag, hele dag in Amst. avond wordt vast kouder) en bikini broekjes test (is 42 btr dan 40) Dan mag ik niets meer kopen, want heb een HELE dure maand en kom eigenlijk nu al geld te kort nog 3 weken te gaan, met meerdere feesten, verjaardagen etc.
Mijn lijstje tot nu toe is:

O: 2 meergr brood met filet americain en gekookt ei erop!
T: denk nu zo stukje fruit, druif ofso

en de rest geen idee
Tot later
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:06:35 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82327753
Oeh, ineens even spannend hier:

Ik heb om half 4 een gesprek met de directeur over de mogelijkheid om hier na de zomer te gaan werken! .
Ik hoorde namelijk van mijn stagecoach dat mijn concurrent (dove jongen) niet opschiet met z'n lerarenopleiding Nederlands en dat hij al meerdere keren een afspraak heeft gemaakt om de boel af te ronden, maar dat hij zich daar niet aan houdt. En niet iedereen is even tevreden over hem en ik krijg wel een positieve beoordeling en ik ben bijna klaar, dus .

Dus ik ga mijn initiële "Ik ga z'n baan niet inpakken, want waar moet hij anders werken?" overboord gooien en voor mezelf kiezen . Ik zit immers in hetzelfde schuitje als hij. Hij schijnt een beetje een 'ze laten me toch wel blijven, want wie moet het anders doen?'-attitude te hebben, maar ja, nu heeft hij concurrentie en hij heeft geen verandering laten zien de afgelopen tijd.
Niet meer actief op Fok!
pi_82327886
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb om half 4 een gesprek met de directeur over de mogelijkheid om hier na de zomer te gaan werken! .
Ik hoorde namelijk van mijn stagecoach dat mijn concurrent (dove jongen) niet opschiet met z'n lerarenopleiding Nederlands en dat hij al meerdere keren een afspraak heeft gemaakt om de boel af te ronden, maar dat hij zich daar niet aan houdt. En niet iedereen is even tevreden over hem en ik krijg wel een positieve beoordeling en ik ben bijna klaar, dus .

Dus ik ga mijn initiële "Ik ga z'n baan niet inpakken, want waar moet hij anders werken?" overboord gooien en voor mezelf kiezen . Ik zit immers in hetzelfde schuitje als hij. Hij schijnt een beetje een 'ze laten me toch wel blijven, want wie moet het anders doen?'-attitude te hebben, maar ja, nu heeft hij concurrentie en hij heeft geen verandering laten zien de afgelopen tijd.
Go for it!
pi_82327961
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Tuurlijk kies je voor jezelf!

Succes!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:15:19 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82328146
Thx, spannend hoor! . Ik zit te denken of ik nog iets moet voorbereiden, maar ik zou niet weten wat . Gewoon enthousiast overkomen en laten zien dat ik weet wat ik wil, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_82328374
Indd spannend! Maar ook wel heel leuk, en een supergroot compliment

En gewoon je (enthousiaste) zelf zijn en dan komt dat vast wel goed...ze weten al wat ze aan je hebben en hoe je het doet voor de klas, dus wat dat betreft hoef je niets 'te bewijzen'! Ze vragen ook niet voor niets of je even op gesprek komt over dit lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')