En de stoelen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:24 schreef loveli het volgende:
Die tafel lijkt me niet massief, maar fineer? Als je die netjes wilt maken met vernis kost dat een hooooop tijd. Heb het zelf met m'n tafel gedaan en wat een klus! Ding in de afbijt, zooi eraf schrapen, schuren, lakken toen de afbijt er blijkbaar nog niet goed af was, wéér afbijt, schuren, 2 keer lakken... Maar het is wel mooi geworden. Ik zou 'em wit maken. Dan hoef je niet zo grondig de oude lak en beschadigingen weg te krijgen, gewoon opschuren en verf erover (hoogglans!). En wit past beter bij je kamer.
Maar jij zag wel een (licht) streepje teveel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nog steeds niet ongesteld dus vanmiddag een test gedaan, ik beoordeelde hem positief, vriend negatief en toen moest ik naar het werk voor een vergadering
Mijn vriend is toen naar de dokter gegaan en de assistente de test laten beoordelen
Ze beoordeelde hem gelukkig ook negatief! Pfffffffffffffffff, wat een opluchting toen vriend mij dat sms'te... Lief van hem he?
Spuitverf is minder bestand tegen intensief gebruik dan verf/lak, dus als je je tafel gebruikt... Stoelen wit lakken en met een tacker een roze lapje erover, tof.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:40 schreef P.F het volgende:
[..]
En de stoelen?
Hij is volgens mij wel helemaal hout! Ik ga hem spuiten trouwens, als ik hem verf, lekker makkelijk
Sommige embryo's (komt zelden voor) maken langzaam HCG aan, dus ik zou het niet per definitie uitsluiten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, ben al een maand over tijd dus dat moet genoeg hormonen zijn... Maar van een streepje was geen sprake maar ja, angst !
En inderdaad test ik volgende week sowieso nog eens
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Lijkt me een goed idee PF.
Misschien is zoiets ook wel heel leuk: Tuig op die tafel, stoffeer een stoel, behang je bank!
Kan denk ik ook wel met een mooi dun behangetje (wit met roze en groene blommen ofzo).
Lunch? Dat was je tussendoortje. En in je D mis ik groente.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef j.t het volgende:
Zo, mijn lijstje van vandaag:
O: 2 broodjes filet americain met 2 gekookte eitjes
T: vergeten
L: handje druiven en plakje kipfilet (dan was het pakje maar op)
T: stukje rabarbertaart
D: 3 rostirondjes, veel sla, appelmoes en gehakthamburgertje
T: geen idee
Ga zo boodschappen doen, vond het te mooi weer om overdag te doen, plus ik ging de stad in. De geplande buit binnen: textiellijm, bikinibroekje toch maat 42, tas! en 2 vestenDus ik kan zondag Amsterdam in, met normaal formaat tas en een vest voor 's avonds
Spannend Viking, zit zelf in hetzelfde schuitje voor volgend jaar!
Wat is dit dan?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef j.t het volgende:
D: 3 rostirondjes, veel sla, appelmoes en gehakthamburgertje
Geen idee waarom, maar las dat je d'r dronken wilde loslaten op je interieurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:48 schreef Syrena het volgende:
Ik wil Pief een keer ontvoeren en loslaten op mijn meubels en muren. Ik wil altijd iets anders, maar weet dan niet wat![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar las dat je d'r dronken wilde loslaten op je interieur
Je was door mij geinspireerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:48 schreef Syrena het volgende:
Oja, ik weet t weer, ik wilde een plaatje posten van de Wolky-slippers die ik wil kopen. Heb er al een paar van maar die zijn helemaal afgeragd. Ze zijn lelijk maar zitten zalig
Hagelslag in je koelkast?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje is overigens ook niet je van het... Ik ben mijn koelkast aan het leegeten en ga niks meer in huis halen, aangezien ik over 2 dagen wegga....
O: 2 boterhammen met hagelslag
L: 2 boterhammen met hagelslag
T: 2 boterhammen met hagelslag
T: paar tomaten
D: pizza, wokgroente
T: komkommer
Nee, maar eigenlijk al het gezonde beleg wat ik lekker vind moet in de koelkast, en aangezien ik nog maar 2 dagen thuis eet, vind ik het zonde om in huis te halen- ik krijg het toch niet op en eer ik terugkom is het bedorven. Hagelslag had ik al in huis en dat bederft niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je was door mij geinspireerd.![]()
![]()
[..]
Hagelslag in je koelkast?![]()
Maar ik snap je punt, en extra points voor de wokgroente bij je pizza en de komkommer als T.
Groente.![]()
Waar gaat de reis heen?
En ga je alleen of met vriend(inn)en?
Wat is sla dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Lunch? Dat was je tussendoortje. En in je D mis ik groente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |