Even aangepast.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef BasEnAad het volgende:
Nu zit ik al een half jaar op stage en velen van jullie weten wat dat betekent:
urenlang naar een scherm turen, een beetje FOK!ken en af en toe wat typen aan je stageverslag. De hele dag ben ik met die muis in de weer.
Maar nu ik krijg ik me de laatste tijd toch last van mijn rechterarm en rechterhand!Ze voelen een beetje overbelast en ik heb eigenlijk geen zin in RSITrek arm-klachten.
Klacht: de maatschappij die je dwingt je werkzame leven achter een computer te slijten en zo een RSI trekarm te krijgen.
en muis met linksquote:
Klik ereens opquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat is google? En waarom is google blauw in jouw zin en zwart in de mijne?
Ik klik de hele tijd al op mijn zwarte google in de hoop dat er iets gebeurd. Niets. Wat een anti-climax.quote:
Klik eens op het blauwe googlequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik klik de hele tijd al op mijn zwarte google in de hoop dat er iets gebeurd. Niets. Wat een anti-climax.
Bedankt he. Nu is mijn pc overgenomen door een derde partij. Ik kan niet eens zelf beslissen wat ik wil in typen!quote:
Het is een video, zo kan ik laten zien hoe Google werkt. Ga maar eens naar www.google.nl en volg de stappen van de videoquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Bedankt he. Nu is mijn pc overgenomen door een derde partij. Ik kan niet eens zelf beslissen wat ik wil in typen!
Help ik je opweg en krijg ik deze reactiequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Nee mijn vertrouwen in de mensheid is weg door die actie.
Dat je op die troll ingaatquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is een video, zo kan ik laten zien hoe Google werkt. Ga maar eens naar www.google.nl en volg de stappen van de video
JA ZEG! WEL KUNNEN VOORTPLANTEN! MAAR ANDERE DINGEN NIET HE!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:36 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Wel kunnen fokken, maar weten hoe google werkt, ho maar
Waarom post jij niet wat eerder. Dan wist ik meteen wat RSI was.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:42 schreef Justinn het volgende:
RSI wordt voor het grootste deel veroorzaakt door de houding waarmee je achter de computer zit. Door langdurig deze verkeerde houding aan te nemen krijg je dus klachten. Zorg voor een degelijke stoel en armondersteuning.
Ik heb mijn armsteun omhoog gedaan, het voelt een stuk beter!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:42 schreef Justinn het volgende:
RSI wordt voor het grootste deel veroorzaakt door de houding waarmee je achter de computer zit. Door langdurig deze verkeerde houding aan te nemen krijg je dus klachten. Zorg voor een degelijke stoel en armondersteuning.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |