Zo'n salade is hier meestal onderdeel van overige snaaierij waaronder stokbrood, dus die pasta kan zo weggerot worden zonder hongerdebongert. Maar jij hebt je toetje natuurlijk altijd nog, duodrop, mannekes pis, apekoppen etc. Misschien is dat ook wel lekker om door die wokkels heen te flikkeren Lies. Vinden de kinderen zéker want die doen niet moeilijk over vreemde combinaties. Die van mij eet rustig vla met nasi.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Of koude aardappels. Gadver!![]()
Maar dan kom je uiteindelijk kcal-technisch heel laag uit dus dan moet je er weer een zak apenkoppen achteraan gooien anders sterf je een langzame hongersdood.
recept van Gert, godzijdank zit er oranje in van de worteltjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb je de ellende al. Deegwokkels.
Doe het dan goed fout.
Recept:Ingrediënten
- 500 gram deegwokkels
- blikje mais
- blikje tonijnRoer alles goed door elkaar en serveer met een glimlach! Variatietip: voeg een blik doperwtjes met wortels toe (wel eerst even uit laten lekken). Dit geeft een fleurige tint aan deze mediterrane salade!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
recept van Gert, godzijdank zit er oranje in van de worteltjes.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef Laysa het volgende:
Of maak iets wat niemand gaat maken Liesje...het toetje![]()
in 15 min klaar
Klop de room op met 1/3 van de suiker.
Klop ook de eiwitten stijf met 1/3 van de suiker.
Spatel room en eiwit door elkaar.
Roer met een mixer het eigeel en nog 1/3 van de suiker tot een luchtige crème.
Voeg 250 gram mascarpone bij deze crème en meng het met de slagroom en eiwit.
Maak twee kopjes sterke koffie en doe hier één kopje Amaretto bij.
Bedek een vorm met in de Amaretto/koffie gedregde lange vingers.
Giet een deel van het romige mengsel op de koekjes.
Doe dit meerdere keren tot de vorm vol is.
De schotel afgedekt 24 uur in de koelkast laten rusten.
P.S. de vorm eerst bedekken met plastic voor je hem gaat beleggen.Wat een goede suggestie! Het is nog lekker ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieieieieieies, dat moet je doen.Go hard or go home
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een goede suggestie! Het is nog lekker ook.
Lieieieieieies, dat moet je doen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef Laysa het volgende:
Of maak iets wat niemand gaat maken Liesje...het toetje![]()
in 15 min klaar
Klop de room op met 1/3 van de suiker.
Klop ook de eiwitten stijf met 1/3 van de suiker.
Spatel room en eiwit door elkaar.
Roer met een mixer het eigeel en nog 1/3 van de suiker tot een luchtige crème.
Voeg 250 gram mascarpone bij deze crème en meng het met de slagroom en eiwit.
Maak twee kopjes sterke koffie en doe hier één kopje Amaretto bij.
Bedek een vorm met in de Amaretto/koffie gedregde lange vingers.
Giet een deel van het romige mengsel op de koekjes.
Doe dit meerdere keren tot de vorm vol is.
De schotel afgedekt 24 uur in de koelkast laten rusten.
P.S. de vorm eerst bedekken met plastic voor je hem gaat beleggen.En 't is stiekem nog met een beetje drank ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin de dag.. met een dansje
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Ja, en dan nog 2 kg afvallen. Het is een wonder Gods. Ik krijg het er ook niet meer aangegeten want ik word soms echt misselijk van het vreten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n salade is hier meestal onderdeel van overige snaaierij waaronder stokbrood, dus die pasta kan zo weggerot worden zonder hongerdebongert. Maar jij hebt je toetje natuurlijk altijd nog, duodrop, mannekes pis, apekoppen etc. Misschien is dat ook wel lekker om door die wokkels heen te flikkeren Lies. Vinden de kinderen zéker want die doen niet moeilijk over vreemde combinaties. Die van mij eet rustig vla met nasi.
ghehehe en die kinders zitten tegen die tijd toch prupvol...die geef je gewoon een cheap ass waterijsje...zijn ze al hertstikke blij meequote:
Dramaqueen, in Afrika hebben ze pas problemen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
En met de tiramisu heb ik een opstijf probleem,
Niet want die weten niet wat ze missen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Dramaqueen, in Afrika hebben ze pas problemen!
Mijn moeder maakt het regelmatig...maar die doet echt niet 24 uur laten stijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Het feestcomité verwacht pastasalade, dus pastasalade it is.![]()
En met de tiramisu heb ik een opstijf probleem, 24 uur van te voren zit ik op school, ik ga het niet ´s ochtends voor school al maken en dan zou het dus vanavond al moeten en dat kan niet want vergadering.
Niet waar!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Het feestcomité verwacht pastasalade, dus pastasalade it is.![]()
Oooooh, liegende naar buiten lopende dramaqueen dat je er rondloopt! Je wil je er gewoon makkelijk vanaf maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
En voor het zomerfeest zaterdag moet ik iets italiaans maken, dus ik dacht pastasalade.
dat vond ik ook maar liesje wil,zal en moet persé zelf iets fabricerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tiramisu van de supermarkt is anders ook best goed genoeg voor ouders en kindjes
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet waar!
[..]
Oooooh, liegende naar buiten lopende dramaqueen dat je er rondloopt! Je wil je er gewoon makkelijk vanaf maken.![]()
Factor 1000? Dat is een betonnen muur!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend met het mooie weer? Ik ga met factor 1000 en lange mouwen in de schaduw zitten....hoezee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |