Moet ik zeggen dat ik al een tijdje niet meer voor mezelf gefaald hebquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, met het faalgehalte hier valt het te betwijfelen
Heh?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En meh, veel te veel mentholdropjes. Ik hou niet van mentholdropjes.
Ik heb een zak met dropjes naast me op m'n bureau staan. Maar daar zitten deze keer ziek veel mentholdropjes in. Ik wil die gekleurde staafjes en katjes!quote:
OMG, noezquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een zak met dropjes naast me op m'n bureau staan. Maar daar zitten deze keer ziek veel mentholdropjes in. Ik wil die gekleurde staafjes en katjes!![]()
ooooh echt??quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef Guess. het volgende:
[..]
Nou het is eigenlijk gewoon zwaar voor joker want ik loop echt alsof ik een dikke vette kokosnoot tussen m'n benen hebMaarja ik weiger om hele dagen binnen te gaan zitten!
[..]
Nog even volhouden!
Die La Femme-lakjes verkopen ze bij de Op=Op Voordeelshop....3 lakjes voor 5 euro en ze hebben echt heeeeeeel veel kleuren lakjes!!
quote:
Whut? Ik wil best wat lakkies gaan halen hoor. Kom ik ook nog buiten deze week.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ooooh echt??
Die hebben we hier nie.... Maar bij jullie dus wel.... Hoe gemeen is het om draakje nu op pad te sturen?
Ik denk dat ze een andere bedoeltquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut? Ik wil best wat lakkies gaan halen hoor. Kom ik ook nog buiten deze week.
Dat vloekt bij je sokkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nu heb ik zin om m'n teennagels knalroze te gaan lakken.Tegenreactie op een BM-documentaire denk ik.
Zou kunnen, maar toevallig zit er hier ook een met die lakkiesquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een andere bedoelt
Ik vind het lelijke pauperflesjes en dan willik ze nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar toevallig zit er hier ook een met die lakkies
Ik heb niet altijd die regenboogsokken aan.quote:
Ze stinken ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het lelijke pauperflesjes en dan willik ze niet
No life, I haz it.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef Ainnir het volgende:
Ik heb echt zo geen zin om te werken vandaag *gaat stiekem gemiste topics teruglezen*.. julle gaan zo snel
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd die regenboogsokken aan.Sterker nog, ik heb nu helemaal geen sokken aan.
Halfnaakt, er zit nog een restje Awaken op.quote:
sorryquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks![]()
[..]
nog bedankt mirannie, deze opmerking gaat mij een hoop geld kosten want ze zijn idd super mooimaak nu bestelling
Ik ook. Ik heb ook geen lakbare nagels. Ik kan mijn teennagels niet lakken zonder mijn halve poot onder te smerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Halfnaakt, er zit nog een restje Awaken op.Ik heb echt zo'n schurfthekel aan m'n tenen lakken.
Vaker voorkomende naampjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:13 schreef vamperotica het volgende:
Ik bedoel inderdaad iemand anders...Hihi .. Mn zoessie.... Draculettetje aka Draakje
Ik heb een verdwaalde MAAH glitter op elke teennagel, same reasonquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Halfnaakt, er zit nog een restje Awaken op.Ik heb echt zo'n schurfthekel aan m'n tenen lakken.
Het is mij vandaag gewoon gelukt met zeer minimale schadequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb ook geen lakbare nagels. Ik kan mijn teennagels niet lakken zonder mijn halve poot onder te smerenMaar aangezien ik toch geen open tenen-schoenen heb ivm voetenvrees laat ik ze maar ff zo
Ik ben niet flexibel genoeg om m'n tenen goed te kunnen lakken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb ook geen lakbare nagels. Ik kan mijn teennagels niet lakken zonder mijn halve poot onder te smerenMaar aangezien ik toch geen open tenen-schoenen heb ivm voetenvrees laat ik ze maar ff zo
Ja dat ook, mijn buik zit er nog tussenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet flexibel genoeg om m'n tenen goed te kunnen lakken.Zou het eigenlijk wel moeten doen, dan draag ik m'n open schoenen misschien vaker.
Mijn teennagels zijn erg bobbelig, ziet er echt niet uit om dat te gaan lakken, moet ik eerst 6 laagjes ridgefiller gebruiken. Dus probeer er juist geen aandacht op te vestigen door ze gewoon niet te lakken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat ook, mijn buik zit er nog tussen
Asperges met hammetje.... ? * schoteltje toeschuiftquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat ook inderdaad.
*Kijkt met schuin oog naar dropjes*
Jamaar, morgen begin ik!!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat ook inderdaad.
*Kijkt met schuin oog naar dropjes*
Sproetjes tekend...Rode Pruik opzet.... Teug adem haalt....quote:
Had ik ook. Maar toen ik naar de pedicuurs geweest was, was het wel okayquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn teennagels zijn erg bobbelig, ziet er echt niet uit om dat te gaan lakken, moet ik eerst 6 laagjes ridgefiller gebruiken. Dus probeer er juist geen aandacht op te vestigen door ze gewoon niet te lakken.
Hmm, ik heb eigenlijk best brave teennagels. Alleen erg klein, OPI's gaan 'm niet worden, dan zit m'n hele teen onder.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn teennagels zijn erg bobbelig, ziet er echt niet uit om dat te gaan lakken, moet ik eerst 6 laagjes ridgefiller gebruiken. Dus probeer er juist geen aandacht op te vestigen door ze gewoon niet te lakken.
Oh handig juist, ik doe vaak 1 drup erop per teennageltje, behalve m'n grote teen, daar offer ik opi babies aanquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, ik heb eigenlijk best brave teennagels. Alleen erg klein, OPI's gaan 'm niet worden, dan zit m'n hele teen onder.
Ja, dat dus.quote:
Blauw natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat dus.Moet gewoon een leuke vent tegenkomen, heb ik automatisch geen honger
Oh ja, nagels. Geen knalroze tenen dus, geen stemmig zwart, maar wat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Minty freshquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat dus.Moet gewoon een leuke vent tegenkomen, heb ik automatisch geen honger
Oh ja, nagels. Geen knalroze tenen dus, geen stemmig zwart, maar wat dan?
Ik vind het maar lastig, helemaal omdat m'n vingernagels best groot zijn. (Ok, m'n grote teen heeft ook een grote nagel, maar de rest is écht mini.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh handig juist, ik doe vaak 1 drup erop per teennageltje, behalve m'n grote teen, daar offer ik opi babies aan.
Hmm, misschien dan toch maar een keer doen. Eigenlijk zie je het juist helemaal niet als er geen lak op zit, maar op zich ook wel eens leuk om daar wat op te schilderenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had ik ook. Maar toen ik naar de pedicuurs geweest was, was het wel okay. Voor de vakantie nog een keer
.
Ideale oplossing: wordt ziekquote:
Ja ik ben in de winter 4 weken ziek geweest en dat tikte ook best aanquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ideale oplossing: wordt ziekResultaat gegarandeerd: 3,5 kg eraf in 4 dagen zonder hongergevoel! Gratis verkrijgbaar bij u in de buurt.
Net m'n teentjes gelakt met Zoya Yasmeen
Hahaha, dat vind ik dus ook!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het lelijke pauperflesjes en dan willik ze niet
Charlaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn Zoya lijstje wordt:
Zoya - K1
Zoya - Kotori
Zoya - Adina
Zoya - Penny
Zoya - Irene
![]()
nog must haves?
Forum Opties | |