Als mijn cc weer werkt geef ik wel een gil...quote:
Heben ze ook maat XL?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef Lindytje het volgende:
Ben terug van de Primark!!
Heb 2 paar schoenen gekocht, 3 paar slippers, 3 hemdjes, 3 truitjes, een broek, 15 paar sokken (hahahaha!!) 12 onderbroeken, 4 haarbanden, een lingeriesetje, en 5 paar oorbellen (ik mis nog iets geloof ik... maar soit, zoiets) voor 70 euro!! WTF!!!!
En het was heul niet zo druk! Bij de pashokjes moest ik wel een minuut of 10-15 denk ik wachten, bij de kassa was ik binnen 5 minuten klaar..
Ik ben fan
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als mijn cc weer werkt geef ik wel een gil...
Die lakjes zijn het niet echt voor mij, wel respect dat je met ingedaalde baby nog naar de stad hobbelt om te gaan falenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Guess. het volgende:
De La Femme Beauty zijn mijn faaltjes voor vandaag.
Surfer Babe-The world's coolest heb ik 2dgn terug gekocht en moet zeggen dat ik em erg mooi en fijn vind lakken,denk dat ik de andere kleueren ook haal![]()
Maar voor nu is het Atlantis geworden,hopelijk ben ik em morgen al weer niet beu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen hoe ik in photobucket de foto gelijk verkleind upload? Nu zit ik dat telkens foto voor foto te doen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, niet echt nee. Ga 'm denk ik aan m'n zus geven, die houdt wel van suf.![]()
Deze bevalt me beter:
[ afbeelding ]
CG Skate Night
quote:
Bwhehehehe!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, ik heb een baan, ik mag mijn CC terug
Wie wil er bundelmonsters bestellen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze gaan tot maat 46 (niet van alles is er die maat, maar van veel dingen wel, iig maat 44)
18 dwollah voor 21 plates. En verzendkosten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe!!
Nou, plates zijn geen lakjes he... wat kosten die krengen??
Ohw, toch maar ff tien kilo vermageren dan eerstquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze gaan tot maat 46 (niet van alles is er die maat, maar van veel dingen wel, iig maat 44)
Me me me... De mijne is nog steeds nie tgedeblokkeerdquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is niet duur. Hoge verzendkosten? ;oquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
18 dwollah voor 21 plates. En verzendkosten.
Noteert 1 plate set.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Me me me... De mijne is nog steeds nie tgedeblokkeerd
Geen idee, dat weten de dames die eerder bestelden vast wel!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat is niet duur. Hoge verzendkosten? ;o
Ik bestel over een uurquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Lindytje het volgende:
Twijfelt twijfelt twijfelt over de plates....
Geef me nog 5 minuten
Was volgens mij 4 dollar. Viel heel erg mee in ieder geval.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, dat weten de dames die eerder bestelden vast wel!
Als je in Google [bedrag] USD to EUR intikt en dan op google zoeken klikt krijg je het antwoordquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef vamperotica het volgende:
Hoeveul is deh ammol in hollands geld?
Kak.... ik keek.... ik doe mee...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk uit he. Makes greedy.
http://www.bundlemonster.(...)auty-Accessories.htm
Hmm oke. ;oquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, dat weten de dames die eerder bestelden vast wel!
Ik wil ze zo graag maar ik mag pas volgende maand weer bestellen.quote:
Ja....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Dus een set voor Crientj, Vamperotica en Lindytje?
En SpaceInvaderts?
Ik wil ook wel SQquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Hihi thanksquote:
Foeiquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi thanks. Nou moet ik veul lakjes kopen om 'm te vullen
.
Door mensen zoals jij!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe overleven jullie de wereld zonder creditcard?
Ik PM jullie als ik besteld heb. Hou rekening met een euro of 20 incl.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef Tegan het volgende:
Oeh tof, thanks.
Wil je dat ik het nu al overmaak?
Ok, is goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik PM jullie als ik besteld heb. Hou rekening met een euro of 20 incl.
Ja hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:16 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook wel Bundlemonsters. Kan dat nog? Ik heb namelijk ook geen CC
Lief van je!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor
Teller staat op zes, dat wordt wel tricky. Ik maak er wel twee pakkies van
Ge zijt de bestequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GODNONDEZJU! IK BEN WALLMART NIEJ!
Ja hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
En jullie betalen gvd wel allemaal he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |