Wat een bizarre wending zou dat zijn....quote:Het gerucht gaat Joran zichzelf om het leven heeft gebracht vlakbij de grens van Peru. Ik hoop dat dit niet waar is. Zou jammer zijn. Voor de rest van zijn leven in een schimmige cel in Peru lijkt mij een betere oplossing.
Bron
Dat jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef minkuukel het volgende:
Ik zie hem liever wegrotten in een cel in Peru
Nounounou. Wie ben jij om zo over hem te oordelen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef minkuukel het volgende:
Ik zie hem liever wegrotten in een cel in Peru
Minkuukelquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou. Wie ben jij om zo over hem te oordelen?
Twitter en een bron gaan niet samen. Een of andere idioot roept dat voor de gein, en als genoeg debielen retweeten pikt de media het vanzelf vroeg of laat wel op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:05 schreef Pool het volgende:
Het gaat tot nu toe vooral rond op Twitter volgens mij, ben benieuwd wat de bron is.
Door de media zwart gemaakt en door het publiek veroordeelt. Sneue zaak inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:06 schreef Pakspul het volgende:
Jammer, weer onschuldig persoon die zelfmoord pleegt
ALS hij schuldig is zou ik hem liever in een cel zien om te boeten voor wat hij gedaan heeft, dan dat ie nu dood isquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou. Wie ben jij om zo over hem te oordelen?
Wie is er tegenwoordig nog onschuldig?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ALS hij schuldig is zou ik hem liever in een cel zien om te boeten voor wat hij gedaan heeft, dan dat ie nu dood is
Geboorte is bewijs van schuld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is er tegenwoordig nog onschuldig?
Ik ben toevallig heeeeeeeeeeeeeeeeeel onschuldigquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is er tegenwoordig nog onschuldig?
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is lijkt hier inderdaad niet echt van toepassing.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door de media zwart gemaakt en door het publiek veroordeelt. Sneue zaak inderdaad.
jij hebt de bingo cijfers gesaboteert in het lokale bejaardentehuisquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben toevallig heeeeeeeeeeeeeeeeeel onschuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |