met een lege maag boodschappe doen vind ik nooit zo fijn, en ik koop dan altijd 3x zoveel dan andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:06 schreef internal het volgende:
Bier drinken in de ochtondJe had toch even naar de winkel kunnen gaan?
kijk, een echte levensgenieter!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit al sinds gisteravond aan de shultebrau(shultebrewskies) en de kaasknabbels.
Uitkering is gestort
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit al sinds gisteravond aan de shultebrau(shultebrewskies) en de kaasknabbels.
Uitkering is gestort
klacht lijkt me duidelijk toch, verplicht bier moetten drinken op nuchter maag omdat er anders niks in huis is..quote:
jah das ook kut idd :-(quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:18 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb hetzelfde. Oh nee, ik drink geen bier 's morgens. Bij mij is de kaas gewoon op.
brood is anders ook prima eetbaar zonder belegquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef friekin_ het volgende:
Ja, want ik zit me nu al een uur af te vragen wat ik op mijn brood moet doen.
Die van mij nog nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Uitkering is gestort
Pindakaas? Pasta? Speculaas?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef friekin_ het volgende:
Ja, want ik zit me nu al een uur af te vragen wat ik op mijn brood moet doen.
en nu wil je me aanraken zeker?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef -SG- het volgende:
TS is stoer, want hij drinkt 's ochtends bier. Op een lege maag. En hij heeft voor 09.00 uur al 3 bier op.
Stoer
Gáát het niet om.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef _Fanta het volgende:
jij woont nog bij je mammie, dus jij kan makkelijk lulle
Als werkloze alcoholist moet je meer zorgen om jezelf gaan makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lekker makkelijk lullen als je zelf de koelkast niet hoeft te vullen vind je ook niet?
hier heb ik niks tegen in te brengen, want het is gewoon 100% waar wat je zegtquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als werkloze alcoholist moet je meer zorgen om jezelf gaan maken
Je bent gewoon te lamlendig om je eigen voorraad te bestieren, en gaat daar over zitten bitchen hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef _Fanta het volgende:
lekker makkelijk lullen als je zelf de koelkast niet hoeft te vullen vind je ook niet?
ik vind het tenminste niet erg als mensen de tekst op mijn tshirt lezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lamlendig om je eigen voorraad te bestieren, en gaat daar over zitten bitchen hier.
Het was dat of dat je student bent, wat in principe niet veel scheelt alleen de uitkering is lager voor een student. Voor de rest speel je wow, pleit ook niet in je voordeel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef _Fanta het volgende:
stukje mensenkennis Pharkus, of hoe wist je da?
Want daar staat: "fridge empty, feed me" op natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef _Fanta het volgende:
ik vind het tenminste niet erg als mensen de tekst op mijn tshirt lezen
Als iets bijna op is, dan vul je het aan? Simpel principe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef _Fanta het volgende:
maar laten we het ontopic houde: ieder mens baalt wel eens dat ie wat lekkers wil eten en er niks in huis is, komt ik alle lage van de bevolking wel voor denk ik, njah miss in de hoogste lage dan weer niet want die hebbe net als Garisson72 weer iemand die voor hun eten zorgt. En bij vele westerlingen is het niet zo dat eten het belangrijkste in hun leven is toch? dus soms word er wel us vergeten om de vooraad bij te vulle. En als je dan iets wil pakke besef je van eej, verrek ik heb geen eten meer in huis. Opzich een vrij normaal fenomeen in onze maatschappij. Je mist t pas als t ff nie voorhanden is, simple as that.
WoW is maar een spelletje, waarom worden mensen die WoW spelen altijd als een hulpeloos geval beschouwt? Ik vind gamen gewoon een vermakelijk tijdsverdrijfquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het was dat of dat je student bent, wat in principe niet veel scheelt alleen de uitkering is lager voor een student. Voor de rest speel je wow, pleit ook niet in je voordeel.
ja best simpel, mjah je moet er maar net zin en tijd in hebbe hequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als iets bijna op is, dan vul je het aan? Simpel principe.
Ik denk maar zo als je WoW inventory voller is dan je koelkast, heb je je prioriteiten verkeerd zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ja best simpel, mjah je moet er maar net zin en tijd in hebbe he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |