abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 juni 2010 @ 12:12:14 #76
862 Arcee
Look closer
pi_82361161
Tour de France

Kreuziger op het podium.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_82363184
Kreuziger stuurde gisteren trouwens een tweet naar L.A. om die te feliciteren met de verjaardag van zijn zoontje Max, waarop LA hem netjes bedankt via de tweet. Ook een bondgenoot
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_82363393
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef JohnDDD het volgende:
Kreuziger stuurde gisteren trouwens een tweet naar L.A. om die te feliciteren met de verjaardag van zijn zoontje Max, waarop LA hem netjes bedankt via de tweet. Ook een bondgenoot
Alsof op een vriendelijke wijze met elkaar omgaan per sé iets zegt over machtsblokken in de komende tour.
pi_82363462
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:30 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Alsof op een vriendelijke wijze met elkaar omgaan per sé iets zegt over machtsblokken in de komende tour.
Als ie LA feliciteert met zijn zoontje moeten het wel haast vrienden zijn!
pi_82364035
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:12 schreef Arcee het volgende:
Tour de France

Kreuziger op het podium.
Alle respect voor Kreuziger, leuke kerel en goede renner, maar podium zie ik hem niet zo snel rijden. Contador,Andy,Lance,Wiggins en Gesink zijn imo sowieso beter dan Kreuziger.
pi_82365390
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:56 schreef Schnappieter het volgende:

[..]

Alle respect voor Kreuziger, leuke kerel en goede renner, maar podium zie ik hem niet zo snel rijden. Contador,Andy,Lance,Wiggins en Gesink zijn imo sowieso beter dan Kreuziger.
Wiggins viel in de Giro toch wel een beetje door de mand. Vraag me af of hij veel beter kan dan vorig jaar, en wellicht slechter.

Maar dan is er natuurlijk nog Basso, Nibali...Klöden misschien.
pi_82365701
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:56 schreef Schnappieter het volgende:

[..]

Contador en Andy misschien, die anderen denk ik niet.
pi_82387966
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:41 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Wiggins viel in de Giro toch wel een beetje door de mand. Vraag me af of hij veel beter kan dan vorig jaar, en wellicht slechter.

Maar dan is er natuurlijk nog Basso, Nibali...Klöden misschien.
Wiggins deed het dit jaar in de Giro beter dan vorig jaar.
pi_82395799
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wiggins deed het dit jaar in de Giro beter dan vorig jaar.
Daar was ik me niet bewust van; blijkbaar heeft hij dan een enorm stijgende vormcurve (lees: komt dan kort voor de Tour het verse bloed er nog in). Nou dan kan hij het goed gaan doen dus.
pi_82397019
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:55 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Daar was ik me niet bewust van; blijkbaar heeft hij dan een enorm stijgende vormcurve (lees: komt dan kort voor de Tour het verse bloed er nog in). Nou dan kan hij het goed gaan doen dus.
Als hij het nu goed zou doen in de Tour zou ik zijn opbouw niet heel onlogisch vinden. In de Giro had hij ook wel beter gekund denk ik, maar koos hij er bewust voor niet te ver in het rood te gaan.
pi_82414507
Ben erg benieuwd wat Boom en Gesink kunnen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_82429701
tvp.

Dat het maar een mooie tour mag worden. Al vrees ik dat ik een flink aantal keren met weemoed zal terugkijken op de Giro . . . . .
pi_82431217
Hoe zit het eigenlijk met contador & zn team over de kasseien? Ik kan me van vorige keren TdF altijd herinneren dat er altijd 1 of meerdere kopmannen enorm de sjaak waren als er een stukkie kasseien in de etappe was.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:08:06 #89
40566 Ericr
Livewrong
pi_82431480
Ik gok op Menchov of Gesink die de kasseien gaat kussen.
pi_82431747
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Ericr het volgende:
Ik gok op Menchov of Gesink die de kasseien gaat kussen.
Nog eerder Menchov dan Gesink volgens mij.
pi_82431903
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Ericr het volgende:
Ik gok op Menchov of en Gesink die de kasseien gaat kussen.
pi_82432666
Nee, Gesink valt in de laatste week terwijl hij op weg is naar een podiumplaats.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:55:36 #93
66825 Reya
Fier Wallon
pi_82433215
Rijdt Frank Schleck mee? Zoja, dan is dat ook wel een grote kanshebber.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:02:39 #94
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_82433478
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met contador & zn team over de kasseien? Ik kan me van vorige keren TdF altijd herinneren dat er altijd 1 of meerdere kopmannen enorm de sjaak waren als er een stukkie kasseien in de etappe was.
Contador lijkt me zo gefocust op die kasseien dat ze hem waarschijnlijk veel gemakkelijker de dag ervoor of erna kunnen verrassen met een waaier.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_82433795
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Contador lijkt me zo gefocust op die kasseien dat ze hem waarschijnlijk veel gemakkelijker de dag ervoor of erna kunnen verrassen met een waaier.
Wat betreft waaiers is het wel jammer, dat de route Rotterdam - Brussel is. Langs de Zeeuwse kust heb je veel kans op waaiers, maar ze draaien op een gegeven moment natuurlijk weer het binnenland in en dan is het nog een flink eind zonder de verraderlijke wind.
pi_82434267
Ik zie nog liever een afdalingsfinish in een bergrit dan een geprepareerde waaierrit, dus gelukkig draaien ze op gegeven moment het binnenland in.. Windgebieden zijn mooi voor (ploegen)tijdritten, maar met peletonritten is het net een loterij.
Where facts are few, experts are many.
pi_82434489
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie nog liever een afdalingsfinish in een bergrit dan een geprepareerde waaierrit, dus gelukkig draaien ze op gegeven moment het binnenland in.. Windgebieden zijn mooi voor (ploegen)tijdritten, maar met peletonritten is het net een loterij.
Loterij, hoe kom je daar nou weer bij? Als je verkent hebt, weet je wat je te wachten staat en dan is het gewoon een kwestie van op het juiste moment vooraan zitten. Niets loterij aan. Als je op dat soort momenten niet vooraan zit, heb je het alleen jezelf te verwijten.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:32:43 #98
40566 Ericr
Livewrong
pi_82434619
Je kan niet allemaal vooraan zitten natuurlijk maar voor de kopmannen is het inderdaad zaak dat je er bij zit. Een goede ploeg brengt je naar voren en dan is het aan de kopman om daar ook te blijven.

Op zich zou het wel mooi zijn als de Tour voor een gedeelte beslist wordt in niet bergetappes, relatief vlakke etappes die uitdraaien op een massasprint met 200 man zijn ook weinig aan meestal.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:35:02 #99
66825 Reya
Fier Wallon
pi_82434716
Je ziet wat dat betreft ook wat meer variatie in de vlakke etappes dan tien-vijftien jaar terug, alhoewel dat natuurlijk ook kan liggen aan in welke mate sprintersploegen de koers weten te beheersen.
pi_82435317
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef Reya het volgende:
Rijdt Frank Schleck mee? Zoja, dan is dat ook wel een grote kanshebber.
Die rijdt voor zn broertje lijkt me. Komt wat tekort in tijdritten om voor de overwinning te gaan, maar met een goeie ontsnapping in de bergen zou hij misschien podium kunnen finishen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')