Alsof op een vriendelijke wijze met elkaar omgaan per sé iets zegt over machtsblokken in de komende tour.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:23 schreef JohnDDD het volgende:
Kreuziger stuurde gisteren trouwens een tweet naar L.A. om die te feliciteren met de verjaardag van zijn zoontje Max, waarop LA hem netjes bedankt via de tweet. Ook een bondgenoot
Als ie LA feliciteert met zijn zoontje moeten het wel haast vrienden zijn!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Alsof op een vriendelijke wijze met elkaar omgaan per sé iets zegt over machtsblokken in de komende tour.
Alle respect voor Kreuziger, leuke kerel en goede renner, maar podium zie ik hem niet zo snel rijden. Contador,Andy,Lance,Wiggins en Gesink zijn imo sowieso beter dan Kreuziger.quote:
Wiggins viel in de Giro toch wel een beetje door de mand. Vraag me af of hij veel beter kan dan vorig jaar, en wellicht slechter.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:56 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Alle respect voor Kreuziger, leuke kerel en goede renner, maar podium zie ik hem niet zo snel rijden. Contador,Andy,Lance,Wiggins en Gesink zijn imo sowieso beter dan Kreuziger.
Contador en Andy misschien, die anderen denk ik niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:56 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Alle respect voor Kreuziger, leuke kerel en goede renner, maar podium zie ik hem niet zo snel rijden. Contador,Andy,Lance,Wiggins en Gesink zijn imo sowieso beter dan Kreuziger.
Wiggins deed het dit jaar in de Giro beter dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wiggins viel in de Giro toch wel een beetje door de mand. Vraag me af of hij veel beter kan dan vorig jaar, en wellicht slechter.
Maar dan is er natuurlijk nog Basso, Nibali...Klöden misschien.
Daar was ik me niet bewust van; blijkbaar heeft hij dan een enorm stijgende vormcurve (lees: komt dan kort voor de Tour het verse bloed er nog in). Nou dan kan hij het goed gaan doen dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wiggins deed het dit jaar in de Giro beter dan vorig jaar.
Als hij het nu goed zou doen in de Tour zou ik zijn opbouw niet heel onlogisch vinden. In de Giro had hij ook wel beter gekund denk ik, maar koos hij er bewust voor niet te ver in het rood te gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Daar was ik me niet bewust van; blijkbaar heeft hij dan een enorm stijgende vormcurve (lees: komt dan kort voor de Tour het verse bloed er nog in). Nou dan kan hij het goed gaan doen dus.
Nog eerder Menchov dan Gesink volgens mij.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Ericr het volgende:
Ik gok op Menchov of Gesink die de kasseien gaat kussen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Ericr het volgende:
Ik gok op Menchov of en Gesink die de kasseien gaat kussen.
Contador lijkt me zo gefocust op die kasseien dat ze hem waarschijnlijk veel gemakkelijker de dag ervoor of erna kunnen verrassen met een waaier.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met contador & zn team over de kasseien? Ik kan me van vorige keren TdF altijd herinneren dat er altijd 1 of meerdere kopmannen enorm de sjaak waren als er een stukkie kasseien in de etappe was.
Wat betreft waaiers is het wel jammer, dat de route Rotterdam - Brussel is. Langs de Zeeuwse kust heb je veel kans op waaiers, maar ze draaien op een gegeven moment natuurlijk weer het binnenland in en dan is het nog een flink eind zonder de verraderlijke wind.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Contador lijkt me zo gefocust op die kasseien dat ze hem waarschijnlijk veel gemakkelijker de dag ervoor of erna kunnen verrassen met een waaier.
Loterij, hoe kom je daar nou weer bij? Als je verkent hebt, weet je wat je te wachten staat en dan is het gewoon een kwestie van op het juiste moment vooraan zitten. Niets loterij aan. Als je op dat soort momenten niet vooraan zit, heb je het alleen jezelf te verwijten.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie nog liever een afdalingsfinish in een bergrit dan een geprepareerde waaierrit, dus gelukkig draaien ze op gegeven moment het binnenland in.. Windgebieden zijn mooi voor (ploegen)tijdritten, maar met peletonritten is het net een loterij.
Die rijdt voor zn broertje lijkt me. Komt wat tekort in tijdritten om voor de overwinning te gaan, maar met een goeie ontsnapping in de bergen zou hij misschien podium kunnen finishen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:55 schreef Reya het volgende:
Rijdt Frank Schleck mee? Zoja, dan is dat ook wel een grote kanshebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |