ik heb mijn standpunt al uitgebreid toegelicht, maar jij niet, jij ontwijkt mijn vragen, waarom?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar waar ik nou benieuwd naar ben is waarom je als homoseksueel nog lid wil zijn van een kerk die je in wezen afkeurt om wie je bent en je daarom sancties mag opleggen. Wel meedoen, maar wetende dat je nooit volwaardig lid zal zijn? Gedoogd misschien, maar erkend nooit.
[..]
Als je dat al een stomme regel vind moet je maar eens het hoofdstuk over huwelijk door bladeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
Zie vorige topic dan nog net denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb mijn standpunt al uitgebreid toegelicht, maar jij niet, jij ontwijkt mijn vragen, waarom?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:08 schreef Haque het volgende:Dat is wat voor het lesbo topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:08 schreef Haque het volgende:fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar dacht ik van wel, zeker nu je net zij dat je 5 dagen per week werktquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:11 schreef Deceit het volgende:
Maar ik studeer niet het Yuri, al paar jaar niet meer
niet als een zware zonde, maar wel een zonde?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben geen homoseksueel.
En nee, ik beschouw het niet als (zware) zonde.
Zou ik anders in deze reeks posten?
Ja je vroeg hoelang ik nog moest studeren :Squote:Op donderdag 3 juni 2010 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dacht ik van wel, zeker nu je net zij dat je 5 dagen per week werkt
Ik zie het niet als (zware) zonde. Die haakjes staan erbij, omdat het niet zie als welke vorm van 'zonde' dan ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet als een zware zonde, maar wel een zonde?
Kijk mijn god is een god van liefde, eentje die niet veroordeelt.
De kerk doet dat wel, en ook niet eens al zijn priesters.
Ik heb voor mijzelf heel duidelijk hoe ik het geloof beleef.
k ben volgens mij niet helemaal wakker vannachtquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja je vroeg hoelang ik nog moest studeren :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
k ben volgens mij niet helemaal wakker vannacht
Wat zing je trouwens beroerde liedjes
mwaaaaaaahaaa zal ik er nog 1 postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe die eerste maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:27 schreef Deceit het volgende:
aerosmith - i dont want to miss a thing? of twarres she couldnt laugh?
Ik ken wel leukere aerosmith liedjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:27 schreef Deceit het volgende:
aerosmith - i dont want to miss a thing? of twarres she couldnt laugh?
ik kijk geen xfactorquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:48 schreef Deceit het volgende:
nah weet je wat t verschil is, op die video's ben ik ladderzat, deze niet, dus neeh, je ziet me bij xfactor
anders kijk il wel rtl gemist ofzo, maar xfactor is net afgelopen toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:04 schreef Deceit het volgende:
ik denk dat als mensen hier posten, EEY DIT IS DECEIT BIJ XFACTOR, dat je wel ff kijkt
Alleen met youtube linkquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:04 schreef Deceit het volgende:
ik denk dat als mensen hier posten, EEY DIT IS DECEIT BIJ XFACTOR, dat je wel ff kijkt
Omdat mensen wel meer uit het geloof halen dan alleen rechtvaardiging van hun seksuele geaardheid. Veel mensen zijn eerder lid van de kerk dan homo (voor zover ze weten), en zulke mooie dingen opgeven omdat ze je niet moeten? Waarom?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar waar ik nou benieuwd naar ben is waarom je als homoseksueel nog lid wil zijn van een kerk die je in wezen afkeurt om wie je bent en je daarom sancties mag opleggen. Wel meedoen, maar wetende dat je nooit volwaardig lid zal zijn? Gedoogd misschien, maar erkend nooit.
[..]
geen idee... eigenlijk gaat alles goedquote:
Geen ideequote:
Zo van: "Het hoort helemaal niet goed te gaan fdommequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geen idee... eigenlijk gaat alles goed![]()
Misschien is dat het ook wel.. ik word daar soms een tikje doemdenkerig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |